Studio inXile připravuje velké akční RPG na Unreal Engine 5


recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
fórum
Think before you sleep
Komentáře (19)
@bobosek: To protože bude možné projekt rozpracovat v UE4 a posléze jej dokončit v UE5. Je zajištěná budoucí kompatibilita
mě se líbí jak všichni vyvíjí na UE5 který ještě neexistuje - zatím existuje jen UE4!!!
UE5 bude v roce 2021.
@Trico Respektuju :) kutaragi by byl hrdý :)
@golder_69: A to je snad v poradku ne🙂?Prece kdyz ted teprv dokoncuji jednu hru ,tak je logicke ze dalsi hra nebude driv jak za 2-3 roky.Klidne i za 4 pokud je to velky titul.Neznam schopne studio ktere by solilo dobre hry po roce,at uz to studio maka pro jakokouliv spolecnost...
Pokud je to na U5 tak nejdriv hrozí vydání 2022 spíš 2023…
Na tohle jsem hodně zvědavej
Že by nějaký nástupce Falloutu? To bych si moc přál.
@Majkl23: A proto je škoda, že to Sony nemohla koupit, aby se to dokončilo.
@frybic bohužel no mě tohle hrozně mrzí taky :) Já jsem taky vyrostl na PS a sony ma úžasný exkluzivity příběhový a taky se těším na PS5 ... ale zkratka člověk který hraje na Playstationu už od PS1 tak ten vám nikdy nekoupí Xbox ani nepochvalí v ničem co ta platforma ma a co by třeba sam chtěl u své (zpětna kompatibilita, game pass) pokud je zarytý fanoušek :) já beru názory že mu jedná platforma vyhovuje víc než druha :) taky proto všichni nemáme jablka nebo androida , nebo Škodovku nebo BMW (Přiklad) .... ale mrzí mě hodně když tento zarytý fanoušek bere blbečky ty jen stoho důvodu že si koupil něco jiného než on sám :) .. konkurence je vždycky dobrá věc :) hlavně pro nás hráče
Já se strašně těším na novou generaci , s čím konečně příjde MS a věřím že s něčím příjde :D nebo na SONY s jejíma skvělýma exkl. a taky na spousta nových technologií od zvuku až po např. unreal engine 5. Bude toho spousta a věřím že hodně lidí se těší taky , ale bohužel je tu furt sorta lidí co pojedou ty svoje srajdy no
@Nitram1980CZ No co je zajímavé je že vlastně od E3 2018 tuším kdy Phil Spencer řekl že Playground Games dělají nějaký RPG titul tak hned všichni to je Fable, Fable , Fable 😂 a je s toho taková 100% věc že to je Fable ale bylo by vtipný kdyby to nakonec byla nová IP. ale tak ja si přeju aby to byl ten Fable 😀
Fable v nové generaci xboxu bych si dal líbit snad vznikne a nebyly to jenom povídačky.
Inxile dělá zajímavé hry takže se těším, třeba torment tides of numenera bylo super (i když to byla víc adventura nez rpg). Wasteland 2 už mě nebavil ale třeba trojka už vypadá skvěle.
@Metal Lord: Jenže na Scaleboundu nepracovalo interní studio Xboxu. Tady u těchto projektů se podle mého nebude MS bát to oznámit dostatečně dopředu, protože jsou schopni to pohlídat, viz. oznámení Project Mara a Hellblade 2 od Ninja Theory a nebo Everwild od Rare. Microsoft musí ukázat, že tu jsou projekty, na které se můžeme těšit v dalších letech, obzvlášť po debaklu jménem Xbox One ..
Ono si clovek hlavne musi uvedomit ze to ze to delaji na UE5 ani nahodou neznamena ze to bude vypadat jako to tech demo.
Fyzikalni Chaos engine taky umi peknou destrukci...a rekli by jste ze je ve Fortnite? :-)
@Metal Lord v tom máš určitě pravdu musím souhlasit :) , Scalebound byl jeden z důvodu proč jsem si chtěl koupit Xbox o to více mě mrzelo když hra byla zrušena protože ta hra vypadala tak moc dobře a líbil se mi ten nápad zkratka vše. Do dnes tu hru oplakávám tak jako P.T nebo Star Wars 1313 :)... ale myslím si že se microsoft v tomhle hodně poučil i s oznamováním titulu brzy protože Crackdown 3 , Sea Of Thieves ? tituly které byly oznámeny příliš brzy, vyvojáři museli zabrat a nakonec stoho vyšli v den vydaní Medicore hry :) ... ale zase Sea Of Thieves s těmi hromady Updaty je zase jiná hra než v den vydaní :)
@Marty: Přesně tak. Neříkám, že Sony taky občas neohlašuje tituly, na který se roky čeká. Jenže ten Scalebound u Xboxu asi hodně zamrzel, protože se to furt vychvalovalo a jak to dopadlo, víme.
Tam by hlavně měli oznamovat hry až když bude známo i datum vydání....je pěkné, že ohlašují práce na nějakém tom titulu, ale aby se hráčská komunita těch titulů taky dočkala. Aby tu MS nemělo oznámeno kvanta her a pak je nezačali rušit týden po vychválení vývoje...
Na tohle studio jsem úplně zapomněl 😁, nicméně příští generace XBOXU bude zkurveně zajímavá a je na co se těšit :)