Studio Insomniac o výkonu PS3
novinka•úterý 27. října 2009•Petr Strecker•

Zdroj: Sony Computer Entertainment
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama























novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
novinka
Gameplay trailer na nedávno oznámenou závodní hru RIDE 6
fórum
Gran Turismo 7
recenze
Metroid Prime 4: Beyond
novinka
Představena akční RPG hra The God Slayer
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
novinka
Oznámena kooperativní akce Cast Outs od bývalých vývojářů SCE London Studio
novinka
Představena aktualizace Spec III pro Gran Turismo 7
novinka
Příští týden začne ve hře Diablo IV jedenáctá sezóna Season of Divine
Komentáře (11)
lordi n.d. ci insomniaci su nezavisli tvorcovia to ze sa ti javia ako keby patrili sony je len vysledok skvelej spoluprace ms ma takto podchitenych bungie
stillalive: A neni to jen o tom. ND a Insomniac vlastni Sony, takze urcite meli pri vyvoji napovedy z prvni ruky. Navic Sony taky narvala prachy do hype k U2 a urcite vedeli proc, uz jen podle BETA verze vsici spokojene otvirali penezenky na full game
Tak určitě U2 i R&C Si vezmou z ps3 100% ale jediné POLYPHONY věřím že ho všechen využije efektivně .
rektor: ono je to velmi sporné...kdyby chtěl ušetřit, tak např. Uncharted 2 by vyvíjeli jen na X360, protože na tuto konzoli je programovat levnější...proč si zvolili PS3 platformu a pouze PS3 platformu nebude o nákladech, jelikož dnes je vývoj na tuto konzoli nejdražší z hlediska programování...bude to jiný důvod...dokonce ve hře je bonusové video zvané Naughty Dog: mastering cell processor...a tam jsem docela pochopil, proč si tuto konzoli vybrali, a proč tolik práce strpěli...samozřejmě jsou to náklady navíc dělat na více platforem, ale o to víc se jim to vrátí, když bude více zákazníků...jak víme multiplatforma musí logicky mít větší šanci většího prodeje, než exkluzivka...o tomhle by se dalo debatovat hodiny...
Jenže problém je u programátorů a jejich sponzorů. Hry na PS3 můžou být graficky mnohem lepší, ale problém je ten, že pořád je tu Xbox a co s hrou která nejde předělat na Xko? Vydávat exklusivní tituly na PS3 nejde u všech her a programovat hry zvlášť na PS3 a na Xko není levné. Vydavattelé potřebují oba trhy a ne jen jeden.
PS: I když máte podklady z PS3 verze předělání stojí čas a čas stojí peníze
takhle to presne je... vyuziti 100% moznosti zalezi na schopnosti programatoru vyuzit potencial... pokud nekdo neumi dostatecne vyuzit vlastnosti PS3, bude vyuziti 100% i pri shit grafice... [s8]
chlapi stym velebenim n.d. to neprehanajte lebo aj oni vyuzivaju pioniersku pracu insomniakov ktory maju v zivotnom cikle ps3 vecie zasluhy oni su to studio co kazdy rok prinesie skvelu hru a zo svojou pracou sa deli s kazdym first party teamom i ked to robia aj n.d.
xDante1986...ale jsou jisté hanice...např. vzpomeňme na Oddworld...nadčasově vypadajcí hra s nadčasovou hratelností...zkrátka to je to, co nikdy nezestárne...Oddworld má styl, který překročil jistou hranici, za kterou těžko najde konkurenci...dnes nadčasovou grafiku i hratelnost má např. Little Big Planet...ten také má styl, kterym překročil určitou hranici...Uncharted 2 oproto jedničce, též překročil jistou hranici, a mužeme tam řadit MGS4, OKAMI a jiné nenahraditelné hry...často se říká že Tomb Raider byl nahrazen Uncharted, ale tak to není...Uncharted nemuže nahradit Tomb Rider, protože TR je TR, nedá se zaměnit a už vubec né nahradit...ale U2 přinesl nové odvětví akční adventury a zařadil se hned po boku TR...proč to vlastně vše říkám...i grafika totiž dosáhne jisté hranice...hry na PS1 a PS2 jsou pod tou hranící, jelikož se na ně nedívá tak pěkně...ale už na PS3 jsou hry, které vypadají tak dobře, ře i za pár let po boku her s lepší grafikou budu stále vypadat skvěle, zkrátka už překročili určitou hranici...je to taková malá filosofie, která je spojená s psychologií člověka...a mimochodem co se týče té hratelnosti, vývojáři si potřebovali zvyknout na nový standart, a ten se u her projevil přeháněním se v grafice...nyní už je to zase více o hratelnosti a dokonalým příkladem je první Ratchet na PS3 a nový Ratchet na PS3...první byl o tom ,,wow to je nádhera" a něco se na te obrazovce dělo...už demo nového Ratcheta ukázalo, že je více o hratelnosti, než o grafice, která je i bez tak skvělá...Insomniac už podle mého dospěli, a Naughty Dog také, protože já si u Uncharted 2 stejně víc užíval hraní, než grafiku, která je ale skvělá...tak že podle mně je blbost říct, že Uncharted 2 je o grafice, i přes to že jsem řekl, že hry o tom dnes jsou, ale zde hratelnost má nad grafiku...bez nadsázky, umim si to představit jak to hraju i v mnohem horší grafice, srovnatelné s PS hrama...
Insomniac je hodne dokonaly tym.Serie RaC je naprosta pecka i Resistance.A jde znat ze to se znackou PS umi,ale myslim si ze(jak bylo napsano uz vejs) Naughty Dogs predvedli s U2 naprosty krok dopredu a Insomniac by si od nich mohli jeste co naucit.Nerikam ze nejsou profesionalove ale.....vite jak to myslim,hold U2 a hochy od Naughty Dogs asi jen tak brzo neprekona.Jinak na noveho Ratcheta se moc tesim.
ano, bezesporu Uncharted 2 je první hrou, která ukázala co je to next-gen hra...vidim že v insomniac jsou rozumní lidé, a toto byla velmi rozumná řeč...stačí se podívat pár let na zpět na vývoj PS2 her, začátek a konec, rozdíl obrovský...vzpomínám na Burnout 3, jak obrovský pokrok udělal od předchozí dvojky...Nebo God of War...Uncharted 2 nám teprv ukázalo, jak má vypadat next-gen hra, jak se má hrát next-gen hra...a co si budeme povídat...dříve byly hry o hratelnosti...dnes jsou především o grafice a pak o hratelnosti...Uncharted 2 exceluje v obojím, podobně jak to vypadá i nový Ratchet, u kterého mně Demo uchvátilo...dnes to mají vývojáři težší...musí udělat hru na kterou se skvěle dívá a která se skvěle hraje...dříve stačilo, když se hra skvěle hrála...jinak Insomniac jsou také machři...
mno myslím že výkon zatím nejvíce využili kluci z Naughty dog s jejich druhym dilem Uncharted :)