Studio Bloober Team dostalo od EU peníze na tři doposud neoznámené hry
První hra nese pracovní název H2O a její vývoj byl zahájen začátkem roku 2018 a měl skončit v březnu letošního roku. Vzhledem ke koronaviru ale mohlo dojít k odkladu, na druhou stranu to ale značí, že vývoj je v pokročilé fázi vývoje a hra by mohla být oznámena a vydána už v dohledné době. Každopádně v popisku stojí, že jde o nový díl v populární sérii Layers of Fear, což je v tuto chvíli asi ta nejdůležitější informace. „Úspěch Layers of Fear, stejně jako pokračování, přesvědčil studio Bloober Team, aby zahájilo práci na další hře v sérii. Půjde o hororovou hru, která bude poskytovat kvalitní a propracovanou hratelnost. Navíc bude v sobě kombinovat dva velmi důležité aspekty – velkou míru emocí během hraní a jedinečný poutavý příběh. Hlavním cílem týmu je pak vytvořit herní svět, který bude stavět na vybraných aspektech a myšlenkách původní hry Layers of Fear,“ stojí v popisku.
Druhá hra má pracovní název BLACK a vývojáři na ní dostali peníze začátkem roku 2019 a měla by být dokončena začátkem příštího roku. „Hra se odehrává z pohledu první osoby a je směsicí průzkumu, survival prvnků a boje. Hráči prozkoumávají svět, komunikují s postavami a účastní se příběhových scén. Jak příběh postupuje, utvářejí příběh tím, že činí řadu morálních rozhodnutí, která vedou k jednomu z nejméně dvou konců. Občas se hráč zapojí do boje zblízka. Ačkoli je boj ojedinělý a někdy nepovinný, vždy představuje výzvu a buduje napětí, což je pro hru typu survival horor typické. Hrdina čelí neustále přesile a může snadno zahynout, pokud si nedá pozor. Když boj nepřipadá v úvahu, bude úkolem hráčů jednoduše zůstat naživu tváří v tvář zdánlivě nepřekonatelné přesile. Toho mohou dosáhnout pomocí nenápadného vyhýbání se, improvizace nebo přelstění protivníka,“ stojí v popisku hry. V něm dále stojí, že hra má spojovat středověké prostředí a obsahovat za nepřátele mimozemské potvory. „Historické zasazení dělá příběh realističtější a umožňuje následně přinášet další díly zasazené do jiných historických období. Podobně, jako je tomu u Assassin’s Creed série,“ stojí v závěru.
Posledí hra se má jmenovat Dum Spiro a studio na ní mělo získat peníze už v roce 2015. To je už řada let a můžeme tak předpokládat, jestli je stále ve vývoji nebo co se s ní vlastně stalo. „Dum Spiro je hororová hra, jejíž název pochází z latinské věty dum spiro, spero. Ta znamená - "dokud dýchám, doufám" a vyjadřuje hlavní téma hry: že i tváří v tvář jisté smrti jsou lidé stále schopni rozhodovat o svém životě, definovat jeho smysl svými činy a dokonce symbolicky zvítězit nad zlem. Příběh se odehrává v letech 1941-44 v Litzmannstadtském ghettu - ghettu zřízeném za druhé světové války pro polské Židy, druhém největším ghettu v celé Němci okupované Evropě. Hráč se ujímá role uvězněného chlapce, který bojuje, aby se ukryl a zachránil svou malou sestru,“ stojí v popisku.
Komentáře