Konzolista.cz

Square Enix zřejmě nechtěl, aby se v plošinovce Astro Bot objevili hrdinové z jeho her

novinkaneděle 29. září 2024Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Square Enix zřejmě nechtěl, aby se v plošinovce Astro Bot objevili hrdinové z jeho her
Ve výborné plošinovce Astro Bot je možné zachránit více než 300 botů, přičemž polovina z nich je inspirovaná oblíbenými hrami jako God of War, Ape Escape, Shadow of the Colossus, Resident Evil, Tomb Raider nebo Crash Bandicoot. Mnozí hráči byli trochu zklamaní, že ve hře není bot Clouda z Final Fantasy VII ani jiných hrdinů z oblíbených her Square Enixu jako Dragon Quest, Kingdom Hearts a Nier, které jsou nedílnou součástí historie PlayStationu.

Nyní se k tomuto v rozhovoru pro magazín Game File vyjádřil přímo šéf studia Team Asobi Nicolas Doucet, který naznačil, že vývojáři chtěli cameo Clouda a dalších postav, ale Square Enix to nakonec neschválil. „Je těžké to nějak komentovat. Opravdu respektujeme volbu každého vydavatele," odpověděl. Astro Bot dostane do konce roku bezplatné rozšíření, které přidá nové úrovně a 10 dalších botů k záchraně, pro které se vývojáři inspirovali hrdiny z her Helldivers a Stellar Blade.

Zatím to moc nevypadá, že by se v budoucnu mohli v Astro Botovi objevit boti inspirovaní hrdiny z her od Square Enixu. Crossovery Final Fantasy nebo Dragon Age v Super Smash Bros nebo Nier Automata ve Stellar Blade ovšem ukazují, že Square Enix není vždy proti půjčování svých postav do jiných her. Naděje tedy existuje. 

Zdroj: Game File
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (14)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
stillalive

@Tragéd: Kvalita grafického zpracování a kvalita obrazu na výstupu jsou dvě odlišné věci. Grafika je u šestnáctky TOP. Obrazová kvalita díky nepříliš kvalitnímu upscalingu FSR1 je to, co tu nádheru kazí a tvoří to, co nazýváš maznici. Když to na Pročku vymění za PSSR, nebo to v ideálním případě prostě hodí do nativního 4K, tak ta skvělá grafika prokoukne podobně signifikantně jako FFVII Rebirth na Pročku. Nic ve zlém, jen uvádím do kontextu. A když teď tady poslední dobou obě hry XVI a Rebirth střídám mezi sebou, za mě je esteticky i graficky šestnáctka o značný level dál. Rebirth se mi líbí po výtvarně umělecké stránce, která je špičková, jenže to strašně kazí dost nízká kvalita stínování plus absence stínů u velkého množství vegetace, četné velmi špatné umístění vegetace jako jsou celé bloky travin, celé to do placata visí ve vzduchu, mnoho okrajů útesů s pohledu ze spodu mají celé pásy chybějící geometrie, takže tam různě prosvítá nebe na pozadí. Nasvícení je obecně horší než u FFVII Remake Intergrade. Takže doufám, že krom obrazové kvality, která je na Pročku zcela uspokojivá, tak se opraví zásadní grafické nedodělky a glitche, stínování a nasvícení, je tam toho příliš.

Jsou to nejlepší Final Fantasy hry co jsme od patnáctky měl tu čest zažít a vůbec ty nejlepší z toho všeho co jsem ze série hrál. Takže obě chci vidět v nejlepším technickém stavu bez zbytečných chyb, které jako jediné kazí tu nádheru. U Rebirth je za mě dost vidět, že dost toho bylo uděláno "ve spěchu".

Ex-SOLDIER
Ex-SOLDIER #Imperius Rex
😁5

FF postavy se neobjevily, protože prodeje Astro Bota nesplnily očekávání Square-Enixu.

jirisvec

@Robitus: pokud se člověk zrovna nechystá prohodit ovladač oknem.

Tragéd

@mnaca: hele co se týče příběhu u FF 16 tak super ale graficky mazanice a i to bych přežil ale ta hra stavěla na soubojích a tam to za mě byla tragédie.

Až na ty eikony ,to byla velkolepá podívaná.

G
G #🏮いただきます🏮

Neni tam pochopitelně víc věcí, ale i tak je to oslava se vším všudy. V časovkách vám ukážu záda

Robitus
Robitus #DoYouMissMe?:-D

@MChovězí S lososemCZ: u Astra se člověk směje pořád 😘 jasná GOTY

Kainé
Kainé #A2

@mnaca: Determinismus vs. svobodná vůle je moc pěkně zpracované téma ve FF XVI. Celý koncept hry je postaven tak, aby Clive tu svobodnou vůli nakonec ukázal. Ty generické side qeusty, pomáhaní všem okolo nakonec dávají na konci hry smysl. Ta hra tě odmění vyústěním, že to nebylo zbytečné jako u jiných her a cítíš, že to v příběhu mělo smysl, i když jsi během hraní nadával, že nosíš polévky. Tohle je vzácný koncept, protože u většiny her je to jen prodloužení času a nějak za to v rámci konce hry nejsi odměněn.

Tohle jsou samozřejmě perly sviním pro masy a představitelé mas jako Arnold tohle nedocení, ale napsal jsi to pěkně.

stillalive

Nechal jsem ve FF16 280h na první dohrání, konec jsem si nechal a dohrál až teprve nedávno, celý příběh, myšlenky, úvahy, postavy a jejich osudy jsem s nadšením odhaloval a po svých zkušenostech se všemi díly od jedničky po 15 za poslední rok, když jsem se ke všemu vracel a něco hrál poprvé, tak dle mého ani neexistuje v sérii víc Final Fantasy hra, než je právě XVI, tvůrci zcela chápou a respektují co tuto sérii definuje a odlišuje. Slyšel jsem už názor, že je to "30 hodinový film". No když zapnu šestku, nebo devítku namátkově, tak zapnu 30 hodinový film akorát v top technickém provedení, které bylo možno v té době na určitém HW docílit. A jak už zde bylo řečeno, hluboká témata je to co těm kresleným obrázkům dávalo smysl, hloubku, přesah. Jestli se někdo nad sebou po dohrání FF nezamýšlí, tak to nebyla hra pro něj.

arnold
👍1
👎1

@mnaca: Za mě FF XVI nemělo s Final Fantasy dosavadní sérií vnitřně společného téměř nic, veškerá estetika, lehkost, krása a cit, který u těch her byl vždycky ve velké míře zastoupený jsou pryč, ačkoliv prvních 5 hodin jsem měl odlišné mínění a až na výjimky si ji pochvaloval, ale hra poté neskutečně degradovala až do bodu, kdy jsem měl pocit, že nabízí čistě generický obsah.

Souboje s Bossy na mě působily, ne jako bych bojoval s živým protivníkem, ale s robotem.

Vlastně bych i souhlasil s tím jak už tady někdo poznamenal, že ta hra je prostě jen hloupost.

Prstoklad
👍6
🤦2
🤮1

@mnaca: Souhlasím. XVI je spíš šestková.

Kachlo
Kachlo #BOSS
😁1

@czDante92: Opraveno, snad jsem nic neleaknul :D

czDante92
czDante92 #PSMR
😁1

Helldivers a Stellar Blade Kachlo, HELLDIVERS! :D To by Phil radši uzavřel tisíc studií než aby pustil svůj gejmpáskový klenot na Plejstejšn :D

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
👍1

No mají teď zvláštní politiku, nejsou spokojeni s ničím na PS a myslí si, že je vytrhne vydání na PC (což možná do určitého míry chápu) a taky Xboxu. 🤣 Škoda, že v Astrovi zřejmě tedy nebudou třeba Tifa a Cloud, nebo i další kultovní postavy nejen z Final Fantasy.

dr_chaos 👑
dr_chaos 👑 ##jeSuisMC
😁8
🤦1

Tak jasný, když děláš sedmičkový hry, nechceš se nechat zahanbit desítkouvou plošinovkou 😀😀😀

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články