Konzolista.cz

Společnost Take-Two Interactive ujišťuje, že nový BioShock je stále ve vývoji a jednoho dne vyjde

novinkapátek 7. listopadu 2025Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Společnost Take-Two Interactive ujišťuje, že nový BioShock je stále ve vývoji a jednoho dne vyjde
Nový BioShock je ve vývoji už řadu let, dlouho jsme o něm neslyšeli, ale podle všeho se jen tak neztratí v temných hlubinách vývoje. Společnost Take-Two Interactive, mateřská firma vydavatele 2K Games, potvrdila, že navzdory dlouhému čekání se na hře stále pracuje – a žádné plány na její zrušení neexistují. V rozhovoru pro IGN to potvrdil sám šéf Take-Two Strauss Zelnick, který se snažil fanoušky ujistit, že se další návrat do dystopického světa BioShocku skutečně jednou uskuteční. „Ta hra vyjde. To mohu s čistým svědomím říct, bez jakýchkoli pochyb,“ uvedl Zelnick.

Podle něj je dlouhý vývoj důsledkem rostoucí komplexity velkých AAA titulů a snahy zaměřit se na kvalitu namísto kvantity. „Naší strategií vždy bylo dělat nejlepší zábavu, ne nutně nejvíce zábavy,“ vysvětlil Zelnick. „Samozřejmě, občas jsme nedosáhli vlastních ambicí, ale upřímně – jen velmi zřídka.“ BioShock, který vzniká pod taktovkou studia Cloud Chamber se sídlem v San Franciscu a Montrealu, byl oznámen už v roce 2019, ale od té doby jsme o něm slyšeli jen minimum konkrétních informací. Sem tam se ale spekulovalo o otevřeném světě a novém zasazení, které by se mohlo lišit od podmořské Rapture i města v oblacích Columbia.

Zelnickovy výroky tak sice fanouškům nedávají datum vydání, ale alespoň potvrzují, že značka – která v minulosti redefinovala vyprávění v akčních hrách – rozhodně ještě neřekla poslední slovo. Jen připomeneme, že nedávno studio Cloud Chamber získalo posilu v podobě zkušeného Roda Fergussona. Ten měl v posledních letech na starost značku Diablo ve společnosti Blizzard Entertainment, přičemž dříve pracoval ve studiích Epic Games nebo The Coalition na sérii Gears of War. Rod Fergusson má zkušenosti i se značkou BioShock, protože před více než deseti lety pomohl zachránit problémový BioShock Infinite.

YouTube video: YouTube video player


Zdroj: IGN
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Komentáře (3)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Starky
Starky #NaughtyGod

@salát: Gears of War na X360 byl asi fajn, ale nejsem si jist, zda by ta technicka stranka dnesnimu hraci stacila. A ted nemluvim pouze o grafice. To by uz dnes proste neobstalo, lidi ten posun ocekavaji a chteji, to vsak vyzaduje more casu a vyvojaru.

Me osobne to tolik nevadi, her vychazi dost, uz tak to ted nestiham dohravat. :-)

salát
salát #KONINA

@Starky To mi trochu vadí. Jako chápu, že dnešní hry jsou mnohem náročnější na vývoj, ale čekat třeba 7-8 let na hru je fakt extrém. Ja bych byl radši kdyby nebyly technicky treba tak dokonale ale vycházely by v kratším časovém rozmezí. Éra x360/ps3 byla top. Spousta studií stihla na tuto generaci vytvořit 3, dokonce i 4 dily od nějaké značky. Gears of war, uncharted, halo, atd. A nikomu z nás nepřijde ze by šlo o nejake low budget hry.

Starky
Starky #NaughtyGod
👍2

Vice nez novy Bioshock me zajima Judas, ale tam se to taky dost vlece.

Vyvoj her je dnes proste dlouhy a narocny, to se asi neda nic delat, hlavne at to vse dobre dopadne.