Oznámen Resident Evil 6 - Chris a Leon v hlavní roli + trailer

„Resident Evil 6 představuje obrovský skok vpřed ve vývoji této série. Vývojový tým, který vede Hiroyuki Kobayashi, neúnavně pracuje na dodání toho nejlepšího Resident Evil titulu, z hlediska rozsahu i hodnoty. My všichni jsme z něj neskutečně nadšeni a nemůžu se dočkat, až budeme moci prozradit více informací,“ řekl Katsuhiko Ichi z Capcomu.
„Od počátku měl tým v úmyslu vytvořit zážitek, který přinese poutavý děj, napětí pro jednoho hráče a kooperativní akci, všechno v hororové atmosféře. Pojmenovali jsme toto spojení dramatický horor a jsme si jistí, že z toho budou těžit jak fanoušci série, tak úplně noví hráči,“ řekl Hiroyuki Kobayashi
První trailer, který byl při oznámení vydán, obsahuje přes tři minuty záběrů ze hry. Určitě nám napište, jak se vám líbí. Resident Evil 6 vyjde po celém světě 20. listopadu. Zapište si toto hororové datum do kalendářů.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (100)
Gippal
A já v 98 rukoval.Je to sice mimo debatu,ale někdo hrál RE a někdo ho zažil na vlastní kůži[s6]
davik76: Tím sem chtěl naznačit, že sem nebyl ze všeho tak připosranej a prostě ty hry na mě nepůsobili takovou tísnivou atmosférou jako na některé tady. Jinak byly a jsou to hodně kvalitní tituly, ale z nich mi nejvíc přirostl Code Veronica X.
Já jen prostě zastávám názor, že kdyby to bylo pořád to samé, tak to není ono, myslím,že už by to nebavilo nikoho z nás a taky byste volali po změně. Zkrátka RE5 mi hodně sedl, akorát nějaká ta hádanka tam navíc mohla být( taky obtížnější)
Jo Noční můra byla občas hodně nechutná.
Bosshunter: Já hráal RE1 v 98, to sem byl ve 3. třídě. Takže asi tak...
Gippal
Tak já místo Chucky bral spíše Noční můru v Elm street.Panenky bere spíše moje dcera.(ber to bez urážky jako srandu)Ale více mě dostala hororová hra něž hororový film.Ano Silent měl daleko lepší hororovou atmosféru,bez debat právě on udával tempo survival hororu,ale RE byl daleko lepší než panenky i noční můry.
davik76: RE 1-3 jsem hrál, ale přeci jenom už jako malej sem vyrůstal na Dětský hře, kdy jsem byl posranej z panenky Chucky než právě z RE. Neříkám,že to nemělo žádnou atmosféru, jenom já to bral trochu jinak. Víc napínavější byl pro mě v byl spíš Silent Hill.
davik76....zbyva nam jedine,hrat starsi dily a na ty nove si zvyknout :).6ka bude vyborna hra ale bude tomu chybet to neco......roztrepane hnaty a tlak az 300 :D no jeste uvidime.....
FreeGoro trhá mi to srdce,ale musím s tebou souhlasit.RE už nikdy nebude jako dříve.[s15]
Vidim to tak,ze tahle hra vznikla jako survival horror a mela by zustat porad survival horrorem a pro ty, kdo chtej vice akce....udelat jinou vedlejsi serii,zamerenou na vice akce,ziskali by dvakrat tolik a nikoho by nezklamali.Trochu to tak i udelali,operation racoon city je akcne zamereny dil a Resi 6 mel byt navratem ke korenum.....ale podle traileru mi to tak bohuzel nepripada,vypada to ze to bude jeste vetsi akcnarna nez 5ka...mix vselijakych uspesnych akcnich serii....akorat tam jsou zpatky zombici,no nemam z toho dobry pocit.Sami tvurci priznali,ze kdyz byla serie akcnejsi tak byla i uspesnejsi....Resi asi uz zrejme nebude nikdy survival horrorem,smutne.
Gippal
Tak mi přijde že jsi asi RE 1,2,3 nikdy nehrál.Ten strach nebyl jen o kameře a o nemrtvých.Kamera jenom podtrhovala již tak skvělou hororovou atmosféru.Strach který vytvářel RE vycházel z hudby,z prostředí i omezeného pohybu.Mnoho hráčů remcalo na ovládání že je pomalé a než se hrdina otočí uběhne minuta.Ale i tahle věc přispívala k atmosféře beznaděje stejně jako nemožnost střílet za chůze.Prostě RE byl po všech stránkách naprosto doladěný do hororu.A puzzle tu dokonalost svou složitostí jenom dolaďovaly.Ono dnes je všechno jen o tom jak strašlivá zrůda z někama vyskočí,ale ono v RE stačilo jít po šatně plné plechových skříní a při tom napětí (když jsi přímo věděl že už něco od někud vyskočí) prostě stačil kovový zvuk a nečekaně otevřené dvířka skříně a byl jsi po....[s16][s16]
ano samozřejmě je to dobou a věkem hráče ,já hrál resiho1 v roce97 a bylo mi tehdá 19 a spousta dnešních hráčů si hrála na pískovišti, tak chápu že tihle kluci "dorostli" do věku kdy je začali bavit hry tak v tý době pařili resiho 4ku, 5ku tudíž lze pochopit ,že jim dneska "starý" residenti tolik nevoněj, já sem totální fanda série kterej byl je a bude spokojenej s každym dílem a i kdyby s nápisem resident evil vydali rohlik tak ho budu mít doma a budu hltat a hltat[s6]
NÁŘEZ!!! vypadá to fakt dobře a konečně Leon a Chris v jednom díle [s6][s6] i když to vypádá že s polu vůbec nebudou [s13] na to že to má vyjít až v listopadu a už je gameplay tak bych se nedivil kdyby to zase předělaly jako RESI4 a 5 ale co stejně si to kouoim [s6][s6]
Lloyd.Irving: Leon a la Sawyer z LOST.
RE 1-3 byly děsivé jen proto, že to ve hrách nebylo tak obvykle. ted je trh přesycen zombíkama a mezi náma, i kdyby tam vrátili tu kameru z předešlých dílů, balí byste se? Asi určitě ne, je to jenom to samé omýlané pořád dokola. Dead Space 2 na to taky zčásti trpěl, protože většinu monster jsme už znali. Člověk se většinou bojí toho, co moc nezná, a proto byl Dead Space tak výborná hra.
Jinak já RE stou starou kamerou už nechci. Kdyby byla v RE6, tak by Vám to přišlo stejně strašidelný, protože byste neviděli, co se k Vám šoupe a na tuně lekaček RE nikdy nestavěl.
P.S: Ten, kdo mi bleskurychle dal 1 hvězdičku, at se ukáže a pokusí se nějak argumentovat.
Flyboy: Je to ale škoda, ono dělat v každé hře jenom ratata není moc zábavné. Proto se mi líbí nápad v novem BioShock Infinite, režim 1999 doufám, že tento režim přinese i hádanky a ne jenom vyšší obtížnost.
PS3Fanboy věci které člověka opravdu bavily si pamatuje deset i více let.Na nějaké souboje ve hře zapomeneš za chvíli,ale puzzle u kterých sis trápil mozkové závity jen tak nezapomeneš.Bohužel už je to minulost a málo komu se chce občas zapnout mozek na vyšší obrátky a tak se vývojáři museli přizpůsobit.
tak z RE3 an RE4 to trvalo ještě dýl..jinak Leon tady vypadá fakt divně, spíš mi připomíná týpka ze Silent Hill 2, WTF?
Já se teda na oznámení novýho dílu hodně těšil, ale potom co jsem vidělt trailer tak už se netěším... Hrál jsem RE 4 kterej byl skvělej a mám doma i pětku do které jsem se ještě nepustil protože není čas. Tenhle trailer mě ale absolutně zklamal.
Luxus, snad se to ponese i v duchu pětky... Zatim to tak vypadá ;)
ps3Funboy nemyslel jsem to přesně takhle ale vzhledem k tomu kde prodávám tak vidím jací lidi a co komu kupují a řekněmě že pokud je to na logiku nebo je tam obsažená logika tak většinou lidi pod 20 odmitaji že je to nebavude bavit. A věř mi že to tady vidím opravdu často.
áááá... tak už vím, co si mám přát k letošním vánocům od mého miláčka [s14]
Už aby to bylo[s4][s4][s4][s4]
RE6: Akce,akce,akce.
Waterfall23: To my chceš jako tvrdit že lidi co hrali na PS1 byly jako starší než dnešní hrači ? Proto na něm byly těší hadanky ? To bude blbost.
Tak do Residenta 6 pujdu na stopro ale doufam ze se to vrati k hororu a ne moc do akcni hry.Ovladani muze zustat z 5ky ale chce to vic hororu.Jsem zvedavej jestli to prekona muj oblibenej horor Dead Space!!!
Flyboy: Piano si pamatuji
4 časť som považoval za príjemné odbočenie od zavedených noriem ale aj tá, mala odkazy na prvé 3 časti (obmedzenie kufra, temné prostredie), 5 som dohral a dal jej v recenzii čistú 7 (akčná hra) .. a tento počin tomu len bude konkurovať ..
nechápem tie ich vyhlásenia o evolúcii v sérii keď z toho videa je jasne vidieť, že sa od 5 časti nikam neposunuli a jediné čo spravili, je návrat zombie (aj tak ich tam nahádžu jak maku na jeden meter štvorcový).. proste keď si poviem Resident Evil, tak vidím film Night of the Living Dead link ktorý dal predlohu a nápad do vzniku tejto série a v hernom prevedení dokázal hráča dostať do takej atmosféry, o ktorej dnes všetky hry môžu len snívať. Bola to skutočná hororová adventúra a nech my nikto nehovorí, že súčasný trend nemôže prijať niečo podobné. Ide skorej o to aby vývojár trocha išiel do rizika a nechal prehovoriť originalitu a strach. Z toho videa hore hovoria tak maximálne veľké oči na prachy.. smutné ale je to tak
To mě přišly puzzle v RE 1až3 průměrně složité a docela logické stejně jako v Silent hill 1.Vzpomíná si ještě někdo na to piano a píseň o ptácích bez hlasu?Tak přesně puzzle tohodle typu mi ve hrách moc chybí.Ta radost když se podaří nějaké složité puzzle rozluštit.Dnes když už je v nějaké hře puzzle tak většinou směšně jednoduché,jako by si vývojáři mysleli že lidi už neumí přemýšlet.[s15]
souhlasím s Patrabusem a bosshunterem. Oba dva máte pravdu ale já osobně bych raději starý resident jak říká Patra---> re4 a další už mají společný jen jména postav a značku. Nerálný a těžko řešitelný puzzly? to jsou i v Tomb raideru a ikdy si lidi tolik nestěžovali. je to způsobeno i věkovou hranicí hráčů kteří ty hry hrají.
ono je to s RE těžký , když to bylo o adventuření a strachoatmosféře ,tak po 1,2,3,code ver, všichni řvali že je to pořád to samý , těžký nereálný puzzly ,málo akce, recenzenti už měli připomínky o nastavovaný kaši a minimální inovaci ,tak se Capcom rozhodl ,že jestli má hru zachránit musí nutně přijít změny. Samozřejmě skalní fandové tento krok obrečeli ale nedalo se nic dělat . Ono kdyby Capcom po tom opěvovaném návratu ke kořenům jak tu všichni doufáme , vydal 3-4 díly ve starym duchu , vsadim se že by se zas začala opakovat historie a zas by se našli remcálkové kteří by brečeli - jak je málo akce ,že to nemá žádnou dinamiku, a zlatá 4ka, 5ka zakže je jasné ,že se ať chce nebo nechce Capcom stejně všem nezavděčí
Ať je to horor nebo střílečka, hlavně ať se to NEovládá jak 5ka :-))))), a mercenaries si spolu možná taky zahrajem Miku[s16]
kde jsou ty časy residenta 1 a 2(trojka už mi přišla víc akční). nevypadá to špatně, ale s resi to má společné jen jméno a(už dost pravařený)protagonisty(mohli tam namísto toho přiblbýho chrise dát claire).
já bych spíš ocenil vydání remake a zero na psn