Spark Unlimited končí s vývojem her
novinka•úterý 5. května 2015•Martin Šmíd•

Zdroj: Capcom
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama























novinka
Na TGA 2025 se ukáže Phantom Blade Zero, dozvíme se datum vydání
novinka
Netflix oznámil nákup společnosti Warner Bros., akvizice vyjde na téměř 83 miliard dolarů
fórum
Gran Turismo 7
recenze
Project Motor Racing
novinka
Oznámena vesmírná samurajská hra SOL Shogunate
fórum
Najobľúbenejší diel série The Legend of Zelda
novinka
Střílečka POSTAL: Bullet Paradise byla zrušena, pouhé dva dny po svém oznámení
novinka
Free-to-play bojovka 2XKO vyjde během ledna pro konzole PS5 a Xbox Series X/S
novinka
Retro-futuristická akční plošinovka REPLACED má po několika odkladech datum vydání
fórum
Nintendo Switch 2
Komentáře (8)
Ja znam jeste horsi Aclaim.Nebyt Mortal Kombat,Alien Trilogy a Turoka tak by zkrachovaly mnohem driv.I Probe Desing byla katastrofa az na Die Hard Trilogy.
Lost Planet 3 mam obednany,ale jednicka a dvojka je dobra.
Yaiba taky neni propadak.Asi bych dal nominaci Star Trek,ktery jsem si tenkrat predobednal a Rambo.Ale decka to bavi tak proc ne,ze ?
U me to jsou naprosty braky se znamkou 1-2/10.
Asi nejhorsi hru co jsem kdy hral je Virtua Hedline od Probe pro Segu na Sega Saturn.Hra bezi spise pomalym hlemyzdim tempem cca 5 fps.
A treba na Nintendo 64 Daikana 64,coz povazuji za nejhorsi hru na Nintendo 64.Na PSX je jich vsak mnohem vic 007 Racing,4-4-2 Soccer,Action Man,Batman and Robin,Extreme atd.
Barack rozhodně si nemyslím že je dnes vývojářských týmů schopných tvořit velké hry jak sraček, spíš bych to viděl opačně, není jich dostatek. Malých teamů či vývojářů na mobily je mnoho ale to nebyl případ Spark Unlimited.
Smile: Jde mi o přirozenej výběr. Je všeho moc dnes. Lidí jak sr*ček, nekvalitních výrobků jak sr*ček, a her se to týká 2x tak. Dnes může každej amatér dělat hry či skládat hudbu, díky technologiím, které všechno zjednodušily a staly se tak dostupnější i pro ty, co nemají talent a v té záplavě toho zbytečného balastu je pak o to těžší se prosadit pro ty, kteří třeba ten talent mají, ale nemají finanční podporu nebo byli jednoduše prostě jen přehlédnuti veřejností. Mrkni na samotnou indie scénu na Kickstarteru, kde se to hemží hrami, které jsou jak přes kopírák svým způsobem a ničím výjimečným. Lidi do nich pumpovali prachy a pak byli zklamaní, což škodí důvěryhodnost do budoucna i těm studiím, které by si naopak pozornost a podporu zasloužily maximálně.
Barack nechápu o co ti jde [s6] studio vytvářelo hry, někoho bavily a většinu třeba ne, ale i tak je to škoda že zanikli minimálně toho mohou litovat ti, co se jim jejich tvorba líbila...
To je sice pěkný, že pár jedinců jejich hry bavily, ale to bohužel vývojářům a jejich rodinám složenky nezaplatí :D Jako celek to nefungovalo prostě, takže žádná škoda. Těch pár jednotlivců, co opravdu dělalo svojí práci kvalitně si práci najde v jiném studiu, ostatní když na to nemaj, tak ať se věnují něčemu jinému. :)
Hry od Spark Unlimited se nelíbily skoro nikomu, viz recenze, které se pohybovaly v hodnocení 4-6/10, takže věta "to že tobě se jejich tvorba nelíbila, neznamena že jsou hned špatní." je zcela irelevantní :D
Turning Point: Fall of Liberty stejně jako Call of Duty: Finest Hour se mi dost líbily takže mě osobně to mrzí. Obecně škoda každého studia co to vzdá.
Jedna z najhorších herných firiem vôbec... konečne to pochopili