Sony: PlayStation 6 je pro nás v současnosti prioritou, cloudové hraní jen poskytuje hráčům další možnost v přístupu k hrám

„Z technického hlediska se cloudové hraní vyvíjí dobře, ale stabilita sítě není v naší moci. A stejně tak zůstávají výzvou náklady na herní čas ve srovnání s klasickým konzolovým modelem. Cloudové hraní poskytuje hráčům další možnost v přístupu k obsahu, ale věříme, že většina hráčů chce i nadále hrát hry prostřednictvím lokálního hardwaru bez závislosti na připojení. Konzole PlayStation 5 a PlayStation 5 Pro tohle jen potvrdily,“ odpověděl s tím, že do budoucna je pro ně naprostou prioritou vývoj další konzole.
Asi je každému jasné, že mluvil o PlayStationu 6, přičemž v posledních měsících se spekuluje i o novém handheldu. „Nyní máme rozsáhlý ekosystém velmi aktivních hráčů jak na konzoli PlayStation 5, tak na konzoli PlayStation 4. Je tedy přirozené, že je o naši strategii pro konzole nové generace velký zájem. I když v tuto chvíli nemohu říci další podrobnosti, budoucnost této platformy je pro nás naprostá priorita. Jsme odhodlání hledat nové způsoby, jak hráče přinést k našim službám a obsahu,“ dodal. Sony už dříve oznámila, že bude na nové generaci PlayStationu spolupracovat úzce se společností AMD.













Komentáře (124)
@arnold: Jsem totiž taky asi autista. 😃
Ne ale vážně, já ho mám rád jako zdejšího příspěvatele.Tyhle naše roztržky neberu nijak vážně. Vždy se zasměju nad tím, s čím přijde do diskuze a jak si to hodlá obhájit. Vám to vtipný nepřijde, když se dva kohouti virtuálně hašteří? 😁
Hoši, vy jste tady jak u psychiatra.
edit: Po 5-ti příspěvcích bych Kainého poslal do pr.., nechápu proč na něj pořád reaguješ a ještě slušně.
@Kainé: Samozřejmě, že končíš. Uhodil jsem totiž hřebíček na hlavu, tak jako v minulosti, kdy jsem sis všiml již podobných náznaků. 😉
@ΛNĐ3RLΛ: ok, sbohem, tohle je pouze tvoje vizitka a nechci být už účastníkem toho, co tady předvádíš.
Je mi tě líto, opravdu je mi tě dost líto.
@Kainé: Jak jsem přesně neprojevil respekt k těmto lidem? Že jsem tě označil za jednoho z nich není žádná dehonestace. Pouze konstatování, vzhlem k tomu, že nedokážeš držet krok s diskuzí. Autismus má velké spektrum, od lehké formy jako je Asperger, až po ty těžké, kdy jedinec si nedokáže pomalu ani sám utřít zadnici. Pokud se automaticky přirovnáváš k těm těžkým formám, tak jsi na sebe nevědomky práskl opět více, než bys sám chtěl.
double post.
@ΛNĐ3RLΛ: autismus je vývojová porucha a život těch lidí nemusí být procházka, takže když nemáš respekt ke mně, tak je měj alespoň k těm lidem, co tím trpí.
Tohle mi fakt stačilo, už to není ani sranda, už se za tebe i stydím.
@Kainé: Ano, zcela vážně. Autismus je diagnóza, ne urážka.
@ΛNĐ3RLΛ: tohle myslíš jako vážně? 😳😱
@Kainé: Autista je urážka? Kdybych napsal retard, tak neřeknu. Ale tebe uráží autista? V dnešní době? :)
@vn25: já si nejsem jistý, aby to nedopadlo tak, že kdybych náhodou vyhrál, tak jsem vlastně prohrál, protože v rámci nápřahu jsem přešlápl virtuální čáru, kterou si Andy v hlavě namaloval a kterou zmínil v třetím odstavci předchozí diskuze. 😄
"Takže nemáš jak z toho vycouvat, protože jsi autista, co potřebuje desetkrát explicitně všechno napsat přesně v daném vzorci, jinak se na diskuzi vůbec nechytá. No přecenil jsem tvou inteligenci. Přesně jak říkáš, píše se historie Konzolisty, kde pan Kainé, "věcný diskutér" se totálně znemožnil.
A já si říkal, proč nikdy nezavítáš do chatu, když tě tak diskutování baví. Nedokážeš totiž utvářet vlastní myšlenky v reálném čase a při rychlejší debatě by pravda vyšla najevo o tvém "spektru". 👌"
Není těch urážek málo? Jenom autista? Jak bude dál pokračovat tvůj meltdown? Jinak přesně tak, do chatu nechodím, protože nedokáži rychle přemýšlet jako ty draku :) Všem si tady ukázal, jaký jsi velký myslitel a s tebou bych nemohl držet krok :D.
@Kainé: Takže nemáš jak z toho vycouvat, protože jsi autista, co potřebuje desetkrát explicitně všechno napsat přesně v daném vzorci, jinak se na diskuzi vůbec nechytá. No přecenil jsem tvou inteligenci. Přesně jak říkáš, píše se historie Konzolisty, kde pan Kainé, "věcný diskutér" se totálně znemožnil.
A já si říkal, proč nikdy nezavítáš do chatu, když tě tak diskutování baví. Nedokážeš totiž utvářet vlastní myšlenky v reálném čase a při rychlejší debatě by pravda vyšla najevo o tvém "spektru". 👌
Nebude lepší a rychlejší si dát po držce?
@ΛNĐ3RLΛ: určitě.😂😁🙏
Takže jsi sice doslovně tři hodiny po mém příspěvku dál psal o blockbusterech, ale měly to být ekvivalenty, protože ses tak rozhodl na základě kontextu mého příspěvku, že mě nezajímají hodnocení či GOTY a rád se u her bavím, takže z toho jsi vyvodil, že jsme se posunuli k diskuzi o ekvivalentech, ale samozřejmě logicky jsi psal do přísvěvku slovo blockbustery.
Dává to naprosto smysl.
Pokračuj, opravdu se hlasitě směji, tahle diskuze by mohla vejít do historie konzolisty.
@Kainé: Takže mi nevysvětlíš, kde je přesně problém? Že jsem začal diskuzi s odpovědmi a v daném kontextu, kdy už bylo jasné, o čem mluvím, napsal místo odpovědi blockbustery, které jasně odkazovaly na akční adventury a souls-like, tolik oblíbených u mas? Forza Horizon není odpovědí na nic, protože je ve své vlastní kategorii a s danou diskuzí nijak nesouvisela, neboť Sony se po Driveclubu o tenhle segment přestala zajímat.
Tys s ní vyrukoval a sám sis určil v této diskuzi, že to jsou s Indianou ony odpovědi, přesto, že jsem od začátku vypsal jasný seznam her, na které se domnívám, že by Microsoft měl mít odpověď, aby nahnal více hráčů do své služby Game Pass. Buď máš nějaký vážný psychický blok, který ti nedovolí pochopit, o čem je celou dobu řeč, nebo prostě jen trollíš.
@ΛNĐ3RLΛ: přesně tak, klidně jsi mohl, což jsi udělal, proto jsi dopadl v téhle diskuzi, jak jsi dopadl.
Ale díky za to, bylo to zábavný :D.
@Kainé: A proč ne? Vysvětli mi, proč bych nemohl. Hezky tak, jako si to ty představuješ ve své vlastní hlavičce. 😁
@ΛNĐ3RLΛ:
"Shodli jsme se v momentě, kdy ty jsi napsal, že: "Je mi úplně jedno, co chtějí investoři, je mi úplně jedno, jaké to má číslo na MT od lidí a profíků. Je mi úplně jedno, jaký to má peak na Steamu. Jde o to, abych se bavil já a nehrál pořád to samé dokola. Což např. pro mě Indiana splňoval.""
14. 6. 2025 14:26
"14. 6. 2025 17:22
"Proč ta starost, že nemají blockbustery?" Možná proto, že někteří chceme, aby MS taky "zarobil" a pustil se trochu více do experimentování? Čím více bude zdravější konkurence na všech frontách, tím více z toho budou těžit sami hráči. "
😄😄😁😁😁😂😂😂 Tak proč jsi tři hodiny po mém přísvěvku pokračoval o blockbusterech?
Takže jsme se neshodli. Takže jsi změnil pravidla sám diskuze bez mého vědomí.
Takže dále už není co řešit, diskuzi jsi prohrál na plné čáře.
@Kainé: Shodli jsme se v momentě, kdy ty jsi napsal, že: "Je mi úplně jedno, co chtějí investoři, je mi úplně jedno, jaké to má číslo na MT od lidí a profíků. Je mi úplně jedno, jaký to má peak na Steamu. Jde o to, abych se bavil já a nehrál pořád to samé dokola. Což např. pro mě Indiana splňoval."
Je ti to jedno, ale přesto tu celou dobu reaguješ, jako by ti to jedno nebylo. Jak jsem psal, sám nevíš, co za pointu chceš vyjádřit, chceš jenom oponovat, protože jsi mnou posedlý.
Jinak doporučuji se naučit česky. Co znamená ekvivalent, co znamená odpověď a v jakém kontextu je lze použít.
@ΛNĐ3RLΛ: takže znova:
""Jo, třeba investoři, kteří chtějí taky něco vydělat. 😄 Když MS nebude mít blockbustery, těžko se mu bude chtít experimentovat, jako teď například si může dovolit Capcom.""
V jaký moment diskuze jsme se shodli, že už nejsme v diskuzi o blockbusterech ale v diskuzi o ekvivalentech?
@Kainé: Forza je odpovědí na jakou ze zmíněných her? Jako já taky stále čekám na ten Bloodborne Kart, jak ho každým rokem slibují leakeři na State of Play, bohužel to akceptovat nemůžu, když to stále není oficiálně...
Takže to máme jednu hru a to Indiana. Možná časem E-Day, možná časem Fable, možná časem Perfect Dark. Stále jsme na jedné hře. Zatím vše v teoretické rovině. Jsem rád, že jsme po několika zbytečných příspěvcích došli ke stejnému závěru. Nemáš zač.
@ΛNĐ3RLΛ: je ti jasné, čím více píšeš, tím více se pohřbíváš, ale mě to baví, tak pojďme dál.
"Microsoft doteď nemá ani odpovědi na hry jako je Bloodborne, The Last of Us, God of War, Ghost of Tsushima."
Máš to nacitované správně i množným číslem.
Následně jsi psal:
"Jo, třeba investoři, kteří chtějí taky něco vydělat. 😄 Když MS nebude mít blockbustery, těžko se mu bude chtít experimentovat, jako teď například si může dovolit Capcom."
Pořád stíháš, doufám? Tohle jsou příspěvky, kde jasně píšeš, MS nemá odpovědi na blockbustery. Nakonec jsi uznal, že Indiana je odpověď. Forzu jsi odmítl, že to není ekvivalent, i když jsme se bavili o blockbusterech.
Poslední příspěvek tvůj:
"U Forzy jsem napsal, že to je naopak hra, na kterou nemá zase Sony odpověď. "
Takže se shodneme, že MS má minimálně dvě odpovědi na Sony blockbustery a je to Indiana a Forza, čili tvůj první příspěvek je nesmysl a to cituji:
"Microsoft doteď nemá ani odpovědi na hry jako je Bloodborne, The Last of Us, God of War, Ghost of Tsushima."
Jelikož jsme se shodli, že ty odpovědi tam MS má. Tady už nemáš ani možnost uniknout, kdy by ses chtěl vymluvit na množné číslo odpovědi. Děkuji, tohle mi stačí.
@Kainé: Ano, žádné budoucí, to je z kontextu zřejmé, když předtím jsem uznal Indianu. Pravidla si tu v hlavě měníš neustále ty a předpokládáš, že ti do té hlavy ostatní vidí. Viz tvoje odstartování diskuze v subjektivní rovině a následný přechod bez upozornění do té rádoby objektivní a vztekání se nad mým upozorněním na tvoji nekonzistenci.
Indiana je ekvivalent blockbusteru pro akční adventury, kterými Sony skórovala v PS4 generaci jak na běžícím pásu. Právě díky těmto hrám mohla být tak úspěšná a více si dovolit i experimentování.
U Forzy jsem napsal, že to je naopak hra, na kterou nemá zase Sony odpověď. Co ještě více chceš? Podle mě sám už nevíš, co za point se tu snažíš prezentovat. Jsi se do toho tak zamotal, že plácáš jedno přes druhý, jen aby sis sám sobě ospravedlnil alespoň nějakou odpověď. 😁
@ΛNĐ3RLΛ: to je peklo.
"teď mi laskavě vysvětli, jaké hry od MS by se daly nazvat ekvivalenty Bloodborne, GoW, TLOU a nebo Ghost of Tsushima? Žádné, nejblíže momentálně E-Day."
Doslova píšeš žádné.
"Proč bych jinak znovu zmiňoval již jednou zmíněnou hru?"
Aha, ok další únik.Další změna pravidel, další změna diskuze, teď už jsme pro změnu v budoucnosti :D. 101 únik úhoře Andyho :D.
Tak pojďme jinak a ten Indiana, na čem jsme se shodli, to je ekvivalent nebo blockbuster? A v jaký moment jsi stanovil, že se bavíme o ekvivalentech a ne o blockbusterech? :D A Forza tam tedy nepatří, i když je to blockbuster, ale není to ekvivalent, protože jsi v určitý moment(na konci diskuze) stanovil, že se bavíme o ekvivalentech, protože by to nepasovalo k tvému množnému číslu "odpovědi". Chápu správně tvoje úniky?
Jinak citace ze začátku naši diskuze:
"Jo, třeba investoři, kteří chtějí taky něco vydělat. 😄 Když MS nebude mít blockbustery, těžko se mu bude chtít experimentovat, jako teď například si může dovolit Capcom."
Takže v ten moment to byly ještě blockbustery, ale najednou už jsme u ekvivalentů. Zajímavé :D.
Takže kámo, co vymyslíš teď za únik?
No, tohle tady píše recenze.😄🙏
@Kainé: Proč mystifkuješ? Máš tohle zapotřebí?
"Ty jsi prvně tvrdil, že MS nemá odpověď"
ODPOVĚDI, JEŠTĚ JEDNOU, ODPOVĚDI. Je to tam celou dobu napsané hned v prvním příspěvku. Máš problém chápat jednoduchý psaný text a vydáváš to za nějaký "gotcha" moment, přitom tu akorát celou dobu zesměšňuješ sám sebe svým ignoranstvím. Já vím, že ten self-own je na tvé ego již příliš mnoho a nechceš přiznat, že sis dal gól do vlastní brány, ale nedá se holt svítit. Budu ti to připomínat klidně dokonce věků, když bude potřeba.
Proč bych jinak znovu zmiňoval již jednou zmíněnou hru? To musím do výčtu her neustále přepisovat něco, co jsme již předem ustanovili? Samozřejmě, že v tom odstavci jsem měl na mysli BUDOUCÍ HRY, proto zmiňuji jen E-Day. Indiana je v tomhle kontextu již minulost, na kterém jsem se s tebou shodl.
Tohle už není ani vtipný, to co tady předvádíš. To už je čirá zoufalost.
@ΛNĐ3RLΛ: mentální gymnastika nejvyšší úrovně.
"MS nemá odpověď na hry typu God of War, TLOU, Ghost of Tsushima"
"Super, jedna hra. Kde je ten zbytek? Jedna vlaštovka jaro nedělá"
"Ano, psal jsem v množném čísle. "
"teď mi laskavě vysvětli, jaké hry od MS by se daly nazvat ekvivalenty Bloodborne, GoW, TLOU a nebo Ghost of Tsushima? Žádné, nejblíže momentálně E-Day. Paradoxně dokonce i hry od Activisionu a Bethesdy jako je Starfield a CoD jsou spíš konkurencí pro samotný Microsoft.
"Indiana Jones and the Great Circle is a 2024 action-adventure game developed..."
Jsem dokonale zmaten. Pojďme si udělat nějaký pořádek. Ty jsi prvně tvrdil, že MS nemá odpověď na tyhle hry, po dlouhé době, kdy už jsi nezvládal utíkat, jsi přiznal, že tedy je to jedna hra a to Indiana. Následně jsem na tebe uhodil, že tedy sám sebe popíráš, když jsi tvrdil, že nemá odpověď. Na to jsi napsal, že nemá odpovědi, že jsi to myslel v množném čísle. Následně jsem ti napsal, že další taková hra je Forza, na to jsi napsal, že ta hra není ekvivalent těch her, i když jsme se bavili o blockbusterech, změnil jsi v ten moment podmínky diskuze na ekvivalenty, dále jsi tedy napsal: cituji tě:
"teď mi laskavě vysvětli, jaké hry od MS by se daly nazvat ekvivalenty Bloodborne, GoW, TLOU a nebo Ghost of Tsushima? Žádné, nejblíže momentálně E-Day".
V tomhle výčtu jsi tedy opět nezmínil Indianu, takže ho za ekvivalent asi nepovažuješ, i když jsi tu hru dříve označil jako vlaštovku, která jaro nedělá. Předpokládám, že v ten moment jsi to myslel jako blockbuster, ale jelikož jsi utekl k ekvivalentům, tak se opět dokonale popíráš. Následně cituješ z wiki, že God of War i Indy jsou akční adventury, takže to dáváš dohromady, takže to za ekvivalent považuješ, i když jsi přímo psal, že MS žádné ekvivalenty nemá.
Možná bychom ti mohli začít říkat želé, každý nový příspěvek a pokaždé jiný názor na danou věc.
TVL ale vážně tohle už je moc i na mě.
Sony ted spi, obcas se probudi, neco vypusti, ale her vychazi paradoxne cim dal vic. Je toho mraky.
@ΛNĐ3RLΛ: Sony je teď v situaci ( myšleno hrami) jako byl xone v předešlé prostě málo exkluzivních her.
@lagZz: Však Sony dělá stejné chyby, co MS, proto tuhle generaci má nižší prodeje first party her. Navíc si usmyslela, že 10 live-service her v řadě za sebou každý přivítá s otevřenou náručí, též kolosální kanibalizace. Kde tohle rozporuji? Nějak moc si domýšlíš...
@ΛNĐ3RLΛ: Počkej takže MS si kanibalizuje na vlastních hrách a SONY s jejich 1203948492 open-world akční tps adventurkou na stejné brdo ala ubisoft ne ? To mi nějak neštymuje…