Sledgehammer se zřejmě k dobrodružnému CoD nevrátí


novinka
Intergalactic: The Heretic Prophet je plánován na polovinu roku 2027, vývojáři měli v posledních týdnech pracovat přesčasy
novinka
Hráči vyhráli, hra R-Type Dimensions III vyjde pro Nintendo Switch 2 na klasické kartě
novinka
Aces of Thunder má konečně datum vydání, pro PlayStation VR2 vyjde začátkem února
novinka
ARK 2 vyjde nejdříve v roce 2028, vývojáři zatím neví, jak velkou roli bude mít Vin Diesel
novinka
Nový trailer na Dragon Quest VII Reimagined představuje svět, příběh i hádanky
fórum
Think before you sleep
novinka
Gears of War: E-Day je nejambicióznější hra studia The Coalition
recenze
Destiny 2: Renegades
novinka
Závodní hra GRID Legends: Deluxe Edition míří na konzoli Nintendo Switch 2
novinka
Akce S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl dnes dostává slíbený velký update Stories Untold
Komentáře (5)
Engine na kterém současné Call of Duty běží je dostačujcí všem požadavkům hry. Hra předvádí sirově ralistické prostředí, reálně rozpohybované všechny postavy při hře a vše jede v 60fps v 1080p. Framerate na 60fps je zde hodně důležitý pro živí pohyb. Naopak při každém vývoji dalšího Call of Duty by se jako první měli vždy zaměřovat na různá vylepšení v hratelnosti. Je nakonec i dobře že se střídají každý rok Call of Duty od Treyarch a Infinity Ward. Tím tak každé studio vytváří svůj díl dva roky, což je dostatečná doba pro kvalitní hru ve všech ohledech vyladěnou. Sice se střídá průměrné Call of Duty od Treyarchu s tím špičkovým od Infinity Ward, ale já vždy rád počkám na to od IW. MW1 a MW2 jsou pro mně nejlepší válečné FPS z moderní války. Na MW3 se těšim moc a tohle CoD mně malinko mrzí, ale jen ze zvědavosti co by z toho bylo.
rikaly ze engine trva nekolik let neuskodilo by to misto vydani kazdorocniho dilu by mely delat engine a az by ho udelaly sli by na novej dil do ty doby ne tak chci aby to udelaly
A nebo na enginu i znacce [s3]
Spíš na nové značce [s1]
No, už by mohli začít pracovat na novém enginu.... po těch letech je to už ostuda