Konzolista.cz

Sledgehammer se zřejmě k dobrodružnému CoD nevrátí

novinkapondělí 22. srpna 2011Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Sledgehammer se zřejmě k dobrodružnému CoD nevrátí
Když bylo založeno pod hlavičkou Activisionu studio Sledgehammer, tak bylo oznámeno, že bude pracovat na dobrodružné akční hře ze světa Call of Duty. Dokonce se na internetu spekulovalo, že půjde o hru viděnou z třetí osoby. Pokud jste se na ní těšili, tak máte smůlu, hra nebude, jak nyní prozradil šéf studia, Glen Schofield. Podle něj byl vývoj stopnut ještě před tím, než vývojáři přešli na Modrern Warfare 3 a nepředpokládá, že se ke hře vrátí. Měla totiž několik mezer, se kterými se nedokázali vypořádat. Na jednu stranu asi zabolí, ale na tu druhou, her ze série Call of Duty tu bude ještě hodně.
Zdroj: vg247
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Komentáře (5)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
stillalive

Engine na kterém současné Call of Duty běží je dostačujcí všem požadavkům hry. Hra předvádí sirově ralistické prostředí, reálně rozpohybované všechny postavy při hře a vše jede v 60fps v 1080p. Framerate na 60fps je zde hodně důležitý pro živí pohyb. Naopak při každém vývoji dalšího Call of Duty by se jako první měli vždy zaměřovat na různá vylepšení v hratelnosti. Je nakonec i dobře že se střídají každý rok Call of Duty od Treyarch a Infinity Ward. Tím tak každé studio vytváří svůj díl dva roky, což je dostatečná doba pro kvalitní hru ve všech ohledech vyladěnou. Sice se střídá průměrné Call of Duty od Treyarchu s tím špičkovým od Infinity Ward, ale já vždy rád počkám na to od IW. MW1 a MW2 jsou pro mně nejlepší válečné FPS z moderní války. Na MW3 se těšim moc a tohle CoD mně malinko mrzí, ale jen ze zvědavosti co by z toho bylo.

EMILE
EMILE #MGS5:TPP

rikaly ze engine trva nekolik let neuskodilo by to misto vydani kazdorocniho dilu by mely delat engine a az by ho udelaly sli by na novej dil do ty doby ne tak chci aby to udelaly

Jackie

A nebo na enginu i znacce [s3]

$lan!na

Spíš na nové značce [s1]

armyk

No, už by mohli začít pracovat na novém enginu.... po těch letech je to už ostuda