Shawn Layden: Japan Studio bylo zavřeno, protože dlouhou dobu nevydalo žádný hit

Tvoje reakce na článek
Galerie



































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (18)
Tenhle člověk SONY strašně chybí 😥
Teď tam jsou jen dementi co jim jde jen a pouze o zisky.. Laydenovi šlo i o hry.
Layden byl v pohodě,uměl prodat značku,uměl to s hráči,ale myslím,že měl štěstí na dobu kdy byl u kormidla.Sony byla na špici a vše šlapalo.Myslím že odešel v pravý čas,jelikož od té doby,to směřuje jen a jen dolů.😐
@MChovězí S lososemCZ: hele jdi s tím profilem do píči, tohle je jedna z mala stranek kde není valka, politika a všechny sračky světa a ty to sem přitáhneš☹️
@GENji: No to je prevratny objev, ze se lip prodavaj mainstream hry, kdyz je ho nasobne vic. Mainstream herni prumysl zivi, tak za nej bud rad.
No a tímhle pánem začal úpadek PS.
BTW neměl vyjít někdy teď ten remaster Gravity Rush 2? A remaster TLG by taky mohli hodit, hodím jim za to klidně dvojku. 🙏
Jako dá se souhlasit, že Japonci se za PS3 éry hledali, rozhodně to byl po PS2 obrovský ústup ze slávy, ale ten vlak dohnali na PS4 a PS5. Na druhou stranu možna i trošku symbolicky právě na PS3 vyšla pro mnohé nejlepší hra historie a ta byla právě z Japonska a začala novou éru.
Holt cisla v recenzich ucty nezaplati.
Ueda delal nadherne hry, kazdej to pochvaloval, ale malokdo hral.
Pri dnesnich cenach za vyvoj, je proste nutne oslovit mainstream. Take proto umiraj AA hry i kreativita, coz Layden rovnez zminoval.
Zajímalo by mě, jestli Layden a v Sony si uvědomují, že příčinou nebyla kvalita her, ale téměř žádný marketing. Sami tomu šli naproti.
@Ashitaka: naprosty souhlas, tu se vsak dostavame k me narazce pod jinym clankem... vic se prodavaj ty mainstream sracky = vic penizek = min kreativity u dalsich titulu.
@Ashitaka: Krom toho, že to nebyly finanční trháky, tak většina lidí, co na těchto hrách pracovali (včetně hlavních tvůrčích osobností), už před pár lety ze studia odešli a založili si svá vlastní.
@Ashitaka: prodejni hoty to fakt nebyli navic vyvoj Guardianu se tahl snad 10 let....
@Hanzza: a pak tu budes plakat, kdyz ti tu plejka pomaze hovinkem xbox 😀
To zavřete celé stejně je na celém shitstationu hovno
@QaiGonJinn12: No ale vždyť má pravdu. Z obchodního hlediska je úspěšná live service hra něco, co by chtěl každej. Jde o stálej zdroj příjmů.
Že se z toho nám, na singleplayer zaměřených hráčů zvedá kufr je už věc druhá...
@QaiGonJinn12: a vůbec mě kua netahej do těch vašich debilních dětinských konzolovych válek, s tím se jdi vysrat. Chápeme se nebo ti to mám radši nakreslit?
@QaiGonJinn12: s obchodního hlediska. Používej občas mozek, buď tak hodnej.
@Balcar Tomáš: pochopit? No Jo pravá plejka si to vždy omluví!
Shawn byl správný člověk na správném místě. Teď je vedení Playstation k smíchu. Není tam nikdo, kdo by to správně uchopil. Vydat se cestou live service her, byla chyba, i když se to dá pochopit.