Série Halo má do budoucna přejít na Unreal Engine


Tvoje reakce na článek
Galerie





































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (16)
Takže to bylo zbytečný... jeeej. Ale jako engine nebyl špatný :( hra se hraje královsky.
uprimne sem asi jediny kdo s dosavadnim. enginem nema problem. vse slape jak ma jsem. spoko resim. pouze MP
Je ale kolem toho velke halo .....
Měli by to ukončit...
UE5 je jediný pořádný engine kde je záruka nextgenu
Hlavne ze roky robili novy engine pre Halo.
@Focus: Neříkám že to bylo špatný, mě to bavilo a hodně, jenom se asi po tom co o hře říkali čekalo něco převratného.
Všichni akorát máte keci jaka je to sracka hra atd…
Ale ta hra 88MC takže tvrdit jak je to hrozně špatný titul je přes čáru.
A hlavně žádné argumenty jako na grafiku
Grafika není všechno
Kvůli tomu ze na konzolistovi to dostalo 7/10 a každý to má jako bernou minci že je to sračka
Problem je v tom, ze MS si nemuze za miliarde halo koupit, protoze uz ho ma a musi tvorit pokracovani a v tom je tlusty Phil s jeho poddanymi tak nejak impotentni. Smutne a ani sluzba to nezachrani, ooch :(
Ms neni schopny na zazraky ako u sony presli na Horizon , Tlou , halo gears budu trapit ako zlate vajce
:/ on jeste bude dalsi dil ??
Prejit by znacka hlavne mela pod jine studio a ne na jiny engine
Nevím jestli engine je to po čem hráči volají.
ta hra by si zasloužila tvrdej restart stejně jako to bylo u Final Fantasy 14.
Uznat chyby, omluvit se fanouškům za nenaplněná minimální očekávání a zavřít se v kanclu na rok, dva, tři… prachy na to MS má a myslím si, že by bylo v jejich zájmu zachránit takhle svoji největší značku, která dřív Xboxu dělala dobrý jméno.
A ať klidně přejdou na Unreal, na Infinitu toho stejně víc zkurvit už nejde, jsem otevřenej všem možnostem:D
nejvíc by se mi asi líbilo kdyby se na Halo podílelo jiný MS studio, i kdyby jen bokem. Taková rychlá kampaň po vzoru ODST, bez MP, třeba od ID Software zní víc než dobře..
Tohle dává smysl, ten engin na kterým to jede je hodně špatnej.
Takových velkohubých prohlašování o nejdražší hře, novém super enginu...A kde je to celé teď?