Rýpnutí do Bungie a Infinity Ward


novinka
Gears of War: E-Day je nejambicióznější hra studia The Coalition
novinka
Intergalactic: The Heretic Prophet je plánován na polovinu roku 2027, vývojáři měli v posledních týdnech pracovat přesčasy
novinka
Hra Avatar: Frontiers of Pandora dostala rozšíření From the Ashes, podívejte se na launch trailer
novinka
Hráči vyhráli, hra R-Type Dimensions III vyjde pro Nintendo Switch 2 na klasické kartě
novinka
Aces of Thunder má konečně datum vydání, pro PlayStation VR2 vyjde začátkem února
novinka
Nový trailer na Dragon Quest VII Reimagined představuje svět, příběh i hádanky
fórum
Think before you sleep
novinka
ARK 2 vyjde nejdříve v roce 2028, vývojáři zatím neví, jak velkou roli bude mít Vin Diesel
novinka
Akce S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl dnes dostává slíbený velký update Stories Untold
novinka
Sony se dohodla s Tencentem, hra Light of Motiram byla odstraněna z herních obchodů
Komentáře (12)
s tema sportovnima seriema si hodne prestrelil
laser :
To co píšeš je dost zavádějící .
Pokud do hry nebudou vnášet nějaké revoluční prvky (viz. COD4: boj v současné době ) ,tak sebekvalitnější provedení s omýlanýmy tématy pořád dokola se stává s každým dalším dílem ohraná .
Nemusí to být dané jen tím častým vydáváním . Ale tím že každý hráč od dalšího dílu očekává něco jiného .
Podle mě existují 2 druhy her: . menší či větší série které můžou mít třeba 20 dílů a kvalita je poříd stejná nebo lepší protože nevychází každý rok jak na běžícím pásu, ale jeden díl se vyvíjí třeba i 3 roky. A pak je tu druhá škatulka: herní serie typu NfS, FIFA, NHL nebo NBA jejichž účelem je pouze vydělat co nejvíce peněz na všech možných platformách. U této skupiny her se nějáká super originalita nebo inovace snad an neočekává. A studia jako bungie nebo Infinty Ward patří k první skupině: Dělají sice jen jednu značku her, ale vždy s péčí a proto tyto hry mají vždy tak vysoké hodnocení. Čímž bych chtěl říct že nezáleží na tom kolikrát kdo co udělá, ale JAK to udělá !
P.S. I když BiA mám osobně velice rád. [s9]
Zřejmě je tam trochu závisti, na druhou stranu, pokud někde vidí volný prostor, tak proč jej nevyužijí sami, no ni? Páč to nebude tak jednoduché, že jo. [s6]
Ale NFS je trochu jiný případ. Zvláště s posledními díly rozhodně neplatí že jsou nějak extra dobré a u hráčů úspešné. Také NFS je značka EA, pod kterou hry z této série vyvíjejí různá studia, kdežto třeba na HALO dělalo vždy Bungie, nebo Infinity Ward, který vždy sérii Call of Duty posouval dál.
touchmud : to bych tak úplně netvrdil
Podívej se kde skončilo třeba NFS . Já osobně raději budu vzpomínat " jak ta hra (nemyslím ted žádnou konkrétní) je pořád nepřekonaná .Než " to zase s.....(skazili ) co mohli ".
Bungie má i jiné projekty např. Marathon, Oni, Myth, ale to už jsou staré hry, ale přece jenom
Laserdance65: Ano, Gearbox dělalo PC port Halo: Combat Evolved
snad se všemi kometáři bych souhlasit [s1] ..proč dělat něco jiného když to co dělají vynáší ?...v dnešní době to platí nejméně dvojnásob.......když jim to co dělají jde náravmě skvěle [s7]
Proč dělat něco jiného, když to co dělají je dobré a spoustu hráčů se to líbí.
Co je to za blbost? Bungie neni žádný MEGA studio, co by mělo v zájmu tvořit nějaký další projekty, prostě je to takové Halo studio. Co se týče Infinity Ward, tak všechny díly CoD, které vzešly od nich, stály za to, tak proč chtít něco jiného? Na to jsou tu desítky dalších firem..
hh, sorry, ale 90% peněz má zrovná Gearbox ze značky Brothers in Arms. Já vím že pracují na Borderleands a Alien jenže ty hry ještě nejsou venku takže ZATÍM nemůžou vytahovat nějakou uberoriginalitou. Jen se koukněte na výčet jejich her : link Aneb ať hodí kamen ten, kdo je bez viny !
PS: zdá se mi to nebo je to opravdu HALO mezi jejich hrami ? hmmm....