Konzolista.cz

Remedy: Nepřítomnost Alan Wake na PS3 z technických i obchodních důvodů

novinkapondělí 28. března 2011Lukáš Kunce
Hlavní obrázek článku: Remedy: Nepřítomnost Alan Wake na PS3 z technických i obchodních důvodů
Ředitel Remedy, Markus Maki, se vyjádřil, že rozhodnutí o ponechání exkluzivity pro Xbox360 byl obchodní risk, který znemožnil velké technologické pokusy s PS3.

Maki také prozradil, že hra byla původně plánovaná na PC, Xbox 360 a PS3, ale nabídka Microsoftu byla moc dobrá na to, aby ji odmítli, i za cenu užšího spektra trhu. Také řekl, že v jednu chvíli Remedy uvažovalo o zrušení svého enginu a přechodu na proslulý Unreal Engine 3. "Pokoukávali jsme po Unrealu a dalších technologiích, ale to ještě před tím, než se konzole PS3 a Xbox 360 dostaly na trh. Netroufli jsme si vydat hru běžící na third-party enginu, dokud jeho vývojáři nevydali hru na každou současnou platformu. Nyní, o 5 let později, musím uznat, že naše odůvodnění nebylo na místě, protože tihle pánové nám to zkrátka natřeli." Přesto je Maki s enginem Remedy spokojen.
Zdroj: vg247
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (9)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Gippal

Gearsy i Halo si klidně microsoft může nechat, ale Alana je škoda.

geobbu
geobbu #WHO CARES

Engine Remedy se mi líbil. :) Na Unrealu si to nedovadu představit. Šílené.

touchmud
touchmud #made4game

S očekáváním se obracím na E3 a doufám že dočkáme oznámení další série. Mimochodem engine hra měla skvělý i když plně nevyužil svůj potenciál. Rozhodně jsem rád že nešli do Unreal enginu. Ten je sice fajn, ale hry na něm postavené jsou si příliš podobné.

Waldemard
Waldemard #ManOfFaith

Tak to prostě je PS3 má taky svoje pecky... já osobně bych Uncharted nebo God of War za Wejka nevymněnil ani náhodou... ale stejně to nemění nic na tom že Alan Wake je jediná x-exclusivita ktereou bych si aspon zkusil

VulcanR
VulcanR #Trogári

Tekken bol vzdy najprv vyvijany pre automaty a nasledne portovany pre ps3 a preto dopadol ako dopadol. SC4 bol napr. vyrabany od podlahy pre konzole a tak aj vyzera.[s6]

MikeCZ
MikeCZ #PS5

Já si třeba nedovedu představit jakto že vypadá Mortal Kombat na unrealu líp než slavnej Tekken 6 co byl tak dlouho vyvýjen přednostně na ps3 [s6] a dopadl jak dopadl.První hra na unrealu pro ps3 co se mi líbí [s16]

neky
neky #BF rulezzz

celkem bych zahral.. ale porizovat proto konzoli se mi nevyplati :(

skoda.. tak snad nekdy..

Styxx
Styxx #LikeABoss!

Tak to je asi jediná hra, která mě z XBOX titulů zaujala... Škoda, ale žádná katastrofa...

ROBERT47.CZ

Skoda ze tenhle podle me herni skvos nevysel i na pS3 ne jenom ja,ale i spousta znamejch co vlastni tuto konzoli by to vzala vsema deseti. Ale kdo vi treba si to rozmyslej.[s13][s14]

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články