Remaster Darksiders 2 má oživit zájem o značku před příchodem třetího dílu
novinka•pondělí 9. listopadu 2015•Martin Šmíd•

Zdroj: THQ
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama























novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
novinka
Gameplay trailer na nedávno oznámenou závodní hru RIDE 6
fórum
Gran Turismo 7
novinka
Představena akční RPG hra The God Slayer
novinka
Oznámena kooperativní akce Cast Outs od bývalých vývojářů SCE London Studio
recenze
Metroid Prime 4: Beyond
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
novinka
Představena aktualizace Spec III pro Gran Turismo 7
fórum
Think before you sleep
Komentáře (10)
tak graficky je to hezci, hodne si s tim pohrali, ale to je vsechno, jeste odstranili posilani zbrani kamaradovi, chyby vsechny zustaly plus naky novy, jako vypadavani zvuku, nebo na jednom miste kde ma hrac vybehnout po zdech se zasekne kamera a tudiz na postavu nevidi, ten kdo to nehral tak je to dost blby, jelikoz si hrac muze myslet ze se tam jit nema, nebo na zacatku kdyz Death chyti Crowfathera za ksicht tak nema ruku, to samy na konci kdyz Absalom chce aby mu podal ruku, ja doufam ze to vsechno opravi, jsou to maly chyby ale je jich dost, ale i tak me hra dost bavi a nedam na ni dopustit, kdo ma rad hack n slash a adventury tak rozhodne nejlepsi koupe
Bax666 : No popravdě by pro mě bylo zklamání i stabilních 30, protože u rematerů těch 60 očekávám jako standard. Zvlášť u rychlé akční hry. Jde to u GoW, DMC a podobně, takže nevím proč by to nešlo u tohoto, zvlášť když mi podle srovnávaček ten vizuál nepřijde moc upravený. Nechám to plavat, i když mi teda Hack and slash na next genu chybí jako sůl.
Pan T : Ono to možná vyznělo hůř než jsem ve skutečnosti chtěl a za případnou mystifikaci se hluboce omlouvám (Ono rozhořčení z nízkého snímkování ve mě ještě stále dříme , proto jsem to napsal, tak jak jsem to napsal) ... Ty propady frame-rate jsem zatím zaznamenal jenom v jedné malé lokaci kde nedojde k boji a při vyskakování z menu Serpent Tome (což se za celou hru použije jen párkrát), jinak jede hra plynule a při boji jsem se ještě ani jednou nesetkal s propadem... Každopádně to samozřejmě nemění fakt, že by to bylo mnohem lepší na 60 snímků. Celkově to na mě působí dojmem, že hra jede tak jak jede, jenom díky hrubému výkonu konzole a na optimalizaci se nesáhlo.
60 fps je pro mě stěžejní důvod proč dát šanci starým hrám. Jestli to opravdu běží 30, a ještě to klesá, tak jim na to prdím. Je mi líto. Díky za upozornění Bax666, už jsem pomalu vytahoval šrajtofli.
Díkec, v týdnu běžím pro ni
Vejt : Hra jako taková je výborná. RPG prvky vývoje postavy s loot systémem alá Diablo fungují dobře, řešení různých puzzle v dungeonech sice hlavu nepotrápí, ale zato dobře zabaví . Jenom při soubojích je trochu nešikovná kamera, ale na to se dá zvyknout
Podporim a doufam ze podobnych bude kvanta.
O této hře přemýšlím, líbí se mi hack n slash, stojí to za to chlapi?
ono to nemá 60FPS?
To není remaster, ale sprostý a levný port! Nasvětlení scén ruku v ruce s vyšším rozlišením vypadá hezky, že se ale vysrali na opravu bugů (např. vypadávání zvukových efektů+hudby), které byly i na předchozí generaci konzolí a nevěnovali pozornost ani optimalizaci (běží na cca 30 fps a už jsem našel i lokaci kde to jde dost pod 30 + tearing), to jim neodpustím. Sice se u toho dobře bavím, ale kdyby to jelo na 50-60 fps, tak bych se bavil skoro dvakrát tak víc Samozřejmě, že třetí díl s radostí uvítám, ale rád bych ho viděl v mnohem lepším technickém stavu než je ten jejich "remaster"