Remake hry Assassin's Creed Black Flag nemá obsahovat pasáže v moderní době, vývojáři upravují hratelnost po vzoru posledních dílů

- Remake nemá obsahovat části v moderní době. Nahrazeny mají být novým obsahem z Edwardovy pirátské éry.
- Hratelnost se má více blížit novým RPG dílům (statistika lootu, inventář, souboje mají být v RPG stylu).
- Hra nemá mít žádné načítací obrazovky.
- Mapa nebude větší, ale ostrovy budou plné nových aktivit a vedlejšího obsahu.
- Očekává se, že hra bude obsahovat obsah vystřižený z originálu, například příběhová linka Mary Read.
- Remake nemá být na stejné velkorozpočtové úrovni jako Silent Hill 2 nebo Resident Evil 2, spíše se jedná o klasičtější předělávku s novým obsahem.
- Použit bude engine Anvil, který byl použit i u posledních dílů.
- Vydání je údajne naplánováno na začátek roku 2026, ale vše se může ještě změnit.
- Vývojáři hodlají použít některé prvky ze hry Skull & Bones, aby se snížily náklady, ale hráč to nemusí poznat.

Komentáře (11)
@Radek Suchy: proč myslíš? Spousta lidí chce moderního asasína a myslím že ta paralelní linka ze středověku by byla zajímavá.
@czDante92: No to by byla splacana hovadina.
Od AC1 po AC Revelation jsem tuhle serii miloval.Pak to nějak postupně vyprchalo.Stejně to mám u Far Cry 1 až 4 jsou pecka,zbytek jsem ani nedohrál.
Za dob Ps3 AC fajn ale od ty doby....to uz prece nemuze nikoho bavit 😀
@yenda1: já nedávno přemýšlel kde by se mohl odehrávat další Asasín, napadla mě patrioticky Praha, a nějak sem se zasnil a říkal jsem si jak by bylo super kdyby se třeba hrálo za 2 bratry, jeden by se v matrixu proháněl na koni za Karla Čtyřky a jeho polopostaveném mostě, druhý by se v současnosti proháněl na motorce po tom samém, dnes již dostaveném mostě, bodali a stříleli templáře jak v brněních tak neprůstřelných vestách a navzájem by si pomáhali v objasnění nějakého dávného templářského tajemeství.
Pak jsem si uvědomil že značku pořád ještě vlastní Ubisoft a to mě vrátilo do reality 😀
Když sem hrával kdysi dávno ty první díly (dva) tak mi tak nějak přišlo, že současnost je to, kam se to má celý směřovat. Že výlety do minulosti jsou pomocné. A že ta bitva mezi templáři a asasíny bude probíhat na půdě současných měst.
Takze skull and bones s edwardem 😅
link
No hurá, pasáže z moderní doby v jakémkoliv díle pro mne jsou spíš dost rušivé než zábavné ale každý to máme jinak.
A mě zase moderní linka docela bavila, i když z posledních dílů bylo více než očividný, že nevěděli kudy kam a lore ohledně Isu prostě jen bobtnal podle toho jak bylo třeba a už to slepovali jen ze zbytků 😁
Ohledně Black Flag remake mám dojem, že z toho udělají slepenec Skull& Bones a AC Odyssey, kdy to lootování v Odyssey je horor, snad každých 5 minut nový a lepší gear pořád a pořád dokola. Levelování se v Odyssey taky pěkně vleklo po questech u kterých někde byla aplikována metoda CTRL+C a CTRL+V.
Sice na tom dělá Ubisoft Singapur, který dělal tuším fyziku moře u AC Black Flag, ale také dělal komplet Skull&Bones a jak víme, hit to zrovna nebyl a ani si nejsem jistej, jestli to vůbec ještě někdo hraje 😅
Vůbec si myslím, že úplný RPG/Loot treatment Black Flag nebude to pravý ořechový.
No za to odstranění moderní linie to snad i koupím, za Ezia to ještě bylo jakž takž zajímavé ale pak už jsem je jen protrpěl. I když v novějších dílech to omezili na minimum, pořád to kazilo tu imerzi, do hry se chci ponořit a cítit se jako bych byl v ní, ne aby mi každou chvíli připomenula že ta simluace asasína je vlastně simulací v simulaci obyčejného týpka/typky co vzpomíná na prapraprapraprapradědu v Matrixu 😀
Origins byl ideální příležitost jak se od Animusu odtrhnout a nic, tak snad od teď už to tam cpát nebudou.