PS4 záběry z akčního RPG Zaklínač 3: Divoký hon

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (14)
Vzhledem k umístění kamery si nedovedu představit souboj v tom lese s vykreslováním stromů. V případě jejich zobrazování by měl Witcher3 další minihru v podobě souboje s kamerou.
Pěkně to vypadá, i z toho podělanýho yt :D
Kdyz se vam to nelibi tak si to nemate obednavat.Zaklinac je nejlepsi hra roku tak si prestante vimislet kokoti.
tullvan: Tohle dělají všechny moderní enginy, rozhodně se nejedná o nějakou novinku za kterou snad stojí CD Projekt. Už stařičký Silent Hill na PS jedničce zobrazoval jen to co bylo vidět na obrazovce aby se šetřil výkon. To mizení objektů je tam prostě naschvál a osobně mi to přijde dost hloupé.
InvalidDante: Aha, děkuji za info. To mě vůbec nenapadlo. No praktické to sice rozhodně je, ale opravdu to moc hezky nevypadá. Ale věřím, že v CD projektu vědí co dělají. Ale taky bych byl rád, kdyby tenhle feature šel v nastavení vypnout. To radši ať mi tam ty stromy překážej :)
tullvan: Ano o tom vím, právě na to jsem narážel s tím, že engine vykresluje jen to co je "vidět". Ale očividně to tím není, jak napsal InvalidDante.
Paráda, na mém PC, bych to v téhle kvalitě nedal, už jen z hruba 14 dní, na mou PS4 konečně přichází hra o které již dlouho sním[s7]
Mizení stromů ? Ale zas to nevadí v obraze. Nemusí se to nastavovat ručně. Třeba v soubojích.
Mě to moc nevadí.
DeSmond: Tyhle dvě věci mě na těch ukázkách taky štvou. To mizení objektů mezi kamerou a postavou ale není nějaké omezení enginu, ale featura tvůrců, která má zajistit že hráč uvidí postavu za všech okolností a nic mu nebude brání ve výhledu. To že to ale vypadá úplně debilně je ale asi nenapadlo. Snad to půjde v nastavení změnit, nebo tuhle možnost alespoň přidají v nějakém updatu.
Já v něm stejně vidím tu Trojanovou...ona to tím oblečkem celý posra....
Na hru se těším strašně moc, skoro ani nemůžu uvěřit tomu, že do vydání zbývá už jen necelé dva týdny. Ale čeho jsem si všiml ve všech možných preview videí, která se vyrojila minulý týden a co mě trošku štve jsou dvě věci.
1) mizení objektů "Za Geraltem". Předpokládám, že to má co dočinění s tím, že engine rendruje jen to, co je "vidět". Přijde mi to celkem rušivé
2) Vítr. Chápu, že to přidává na atmosféře a wow efektu, když se všechno krásně vlní ve větru, ale tohle už mi přijde moc. Co třeba nějaký bezvětří (minimálně alespoň v interiérech). Ono je to sice krásný, když se všechno vlní ve větru, ale ne, když se tak děje neustále. To nejen že to člověk potom tolik nedocení, ale věřím, že mu to může připadat i rušivé (mě upřímně to sralo už asi po 20 minutách gameplay záběrů).
Každopádně to neberte jako hate. Jak jsem psal, na hru se těším neskutečně, momentálně je to, co se očekávání týče, můj top a věřím, že hra to bude úžasná. I poroto ji musím nadávat za takové prkotiny :)
Tech 30 snimku je bohuzel znat i na videu s kompresí... jinak se moc tesim...
No docela low [s8]
Počkám na Gamersyde. Youtube stojí za ho...uby. To stačí pro děcka.
sakra já se tak těším[s14]hra roku pro mě[s7][s7][s7][s7]