PS4 s grafickým čipem od IMGTec?


recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (43)
Jo no Plany plany plany a nakoniec to bude vsetko inak ale PS4 drzim palce kupovat to urcite budem no ale skor sa toho musime dozit.
still alive pri tom zaslepenem kritizovani PC nebere v potaz tu hlavní výhodu PS3 potažmo konzolí, a to je stejná architektura vsech miilionu stroju, na kterych hra poběží. U PC je nejaka 7 Tflop sestava jen špička ledovce, sotva 1% těch, kteří hru budou hrát - proto se ten výkon nikdy nemůže využít, navíc se musí brát v potaz velká variabilita sestav - a ano, je pravda, že PC není na hraní, nicméně to neznamená, že by se na něm nemohlo kvalitně hrát.
a jak tu někdo správně poznamenal, hry které jsou dělané primárně na Xbox, což je v podstatě takové starší PC, a podle mě je to hlavní brzda toho proč multiplatformové hry vypadají jak vypadají a proč má třeba i Modern Warfare 2 takové textury jaké má (a ano, taky jsem se jich leknul).
A animace koně z SOC mi sem nepleťte, jak uz jsem psal, to je vec trpelivosti a penez, nesouhlasím s tím, že to má něco společného s hardwarem.
Když mám z hráči hraných her reálně prodaných 50-100% a ne 10% jako u PC, tak je logické, že mám motivaci si s tím vyhrát a hru vypiplat. Je to stejné jako u filmu. Filmy s velkým rozpočtem taky vypadají často lépe...
stillalive: pěkně jsi nám to shrnul.
vždy mně pobaví jak nějaký ňouma vysloví jméno jeho oblíbené hry a říká jak je nejlepší...pak mně pobaví ňouma, který tu říká jak jsou PC strašně výkonný, že se dostane na nějakých 7 TFLOP...v tom přípdě to je na PC velká ostuda, jak ty hry vypadají, při tom jaký výkon mají k dispozici...Žádná hra na PC ani na X360 nevypadá tak dobře jako Uncharted 2 a Killzone 2...oproti těmto dvěma hrám mají hry na PC grafiku pouze průměrnou...momentálně v těchto chvílích je Uncharted 2 nejlépe vypadajcí hrou vubec...jinak co se týče FIFA 10, tvrdit že tam jsou lepší animace pohybu než v Uncharted 2, to chce být řádně slepý...PCčkáři začnou zase obhajovat PC hry tak, že řeknou takovou blbost, jako že hrám na PC se nevěnuje tolik péče...větší zhovadilost jsem neslyšel...já říkám, nehledejte krásu tam, kde neni...a na PC ji člověk nenajde...na PC se stále jen řeší čísla, technické paramatry, nebo co všechno umí, a to už od dob co domácí PC existují...na konzolích nás tyhle sračky nezajímají...doprdele kouknu a vidim...zahraju na PS3 Uncharted 2 a jsem spokojenej, sednu k PC a musim řešit instalaci, řešit ovládání, řešit samé zasrané programy...PC umí všechno, ale jen polovičně...Konzole umí jednu věc a umí jí nejlíp a PC tam nemá co pohledávat, akorát si dělá ostudu...výkon až napůdu a na žádné hře to neni vubec vidět...
Rikejte si co chcet, ale me se zda, ze FIFA 10 motion capture prevedla do hry perfektne a vypada pro me lip nez treba v U2. Jinak cip na PS4 ?? Tak na tohle je velmi brzy a myslim, ze Sony si najde nekoho kdo bude vyvijet nove CELLy
Laserdance65: Je složitá na dělání portů, protože procesor vyžaduje velkou míru paralelizace, ale pokud se s tím počítá už na začítku tak to není problém, viz Tomb Raider, Dead Space nebo Burnout Paradise.
Re: Smileface
Tím uncharted jsem myslel všechny PS only tituly. A architektura na Psku JE složitá, ti vývojáři si to nevycucali z prstu.
Laserdance65: U falloutu a ostatnich multiplatformnich her jde spis o to, ze jde o veci primarne vyvjene pro xbox a odtud se pak portujou na PC. Nejde o to ze by architektura byla spatna, na spatnou architekturu by se nedal udelak KZ2. Jde jen o to ze je to architektura JINA.
Ale tak si vemte, že PS3 má 2,15 TFLOP a v PC, když si tam dáte dvoujádrovou grafiku ATI Radeon HD 5970, která má výkon 4,7 TFLOP tak bude ten PC mnohem výkonější, než PS3. A to je jenom grafika. Když si spočítáte celej PC tak to máte tak kolem cca 7 TFLOP!!! A PS3 má jenom 2,15 TFLOP. [s14]
Vy tady všichi řešíte výkon, ale výkon je úplně k *** když na tom HW neumíte programovat. Typickým příkladem je Fallout 3: na PC vypadá lépe a to jen proto že na PS3 nemá nikdo perfektně zvládnutou architekturu. A nejlépe zase začněte s tim jak to Naughty Dog umí na PS3 roztočit, to to můžeme rovnou přejmenovat na "Uncharted ultimate gaming machine"....
Nemá cenu řešit jak je PC víkonný...PC není na hry a nikdy nebude na hry...mimochodem výkon PS3 je 2.15 TFLOP...výkon X360 je 1.07 TFLOP...a pamatuju si že v době kdy vyšel PS3 měl nejvýkonnější domácí PC výkon 0.75 TFLOP...ještě mam někde vytisknutá ta čísla z doby kdy PS3 vyšla...a co se týče Assassins Creed 2, animace jsou už lepší to je pravda, ale ta jízda na koni je stále otřes a bída...podívej se na animaci koně v real-time ve hře Shadow of the Colosuss na PS2 z roku 2004, uvidíš dokonalou animaci koně tak živou, že zapomeneš na veškeré animace zvířat ze všech her na PC...v podstatě tu srovnáváme 3 roky starý hardware s nejnovějším PC...když bys srovnal nejnovější PC v době kdy vyšla PS3 i rok potom, myslim že by nikdo o výkonu PC ani necekl...
Tak já seděl s PC hráčem v sobotu v hospodě a ač mám PC i konzole tak se mi zdá, že jsou někdy už totálně mimo. Vykládal něco o tom, že na PS3 máme grafiku Nvidia sedmičkové řady, ale když jsem mu řekl že třeba GoW 3 počítá celé osvětlování v SPE tak začal něco mumlat o krásných DX11 efektech. Jenže pravda je taková, že na PC nevyšla jediná hra, která by vypadá lépe naž Uncharted 2 nebo KZ2 a to zejména proto, že je do nich nainvestovaná neuvěřitelná péče a vychytává se každý detail, což u PC verzí moc často není. Crysis je modla, ale pravdou je, že samotný Crytech si s ním spálil ruce a začal dělat multiplatformuvky. MW2 mě vyděsil i na PC děsně rozmazanýma texturama a to přesto, že mám 4GB ram!! A proč? Protože se s PC verzí nikdo nechtěl patlat a tak to je a dokud se tam bude pirátit ve velkým, nemá naprosto smysl kupovat meganabušenou grafickou kartu, protože ty hry budou jen vylepšeným xbox potrem.
PS3 z playstationu určitě neudělá PC... Už kvůli tomu že žádný PC neumí pracovat s architekturou, kterou cell má, proto se nikdy neobjeví na PC. Dále vadí malý počet RAM paměti, který na dnešní systémy nestačí, avšak na hry, filmy... je dostačující. Další důvod je samotný názec Paystation = hernístanice! PS bylo a bude pouze multimediální centrum. A myslím si, že PS4 ani nebude mít mechaniku, pouze sloty na HDD:D Opravdu si myslím, že je to reálné, dnes je to na PSP Go a za 5 let bude stažení 50GB krátká na tolik, že se to asi i vyplatí...
P.S. - jsou to pouze mé domněnky
Za grafiku skoro každý považuje co nejlepší grafiku = co nejvíce reálnou grafiku.
Len tak odbocim ze vobec by ma neprekvapilo keby daly do PS3 nejaky OS typu linux (napr. Ubuntu,Fedora,OpenSuse...) Alebo od Sony OS postaveny na linuxe (unixe) specialne pre PS3
still alive - a co treba Assasins Creed? (co se tyka animace postav. Ten je taky multiplatformovka, kvalitně zpracovaná, a pc to v pohodě zvládne)
BTW animace jsou dnes jen o kvalitnim motion capturingu a jeho prevedeni do programu... Obávám se že problém není ve výkonu PC vs konzole, ale hlavně v množství investic, které mají u konzolí vyšší návratnost. A nevěřím tomu, že by nešlo naprogramovat Killzone 2 nebo Uncharted 2 na PC. Většina z vás si neuvědomuje zase takové věci, jako je mnohem pracnější optimalizace u PC, a aspekty, které snižují framerate PC her - většinou vyšší detaily textur a vždy vyšší maximální možné rozlišení. Rozlišení, v jakém si užívají PCčkáři většinu moderních her, by jsme/jste mohli závidět. Upřímně řečeno by mě HODNĚ zajímalo, jak by se většina her na konzolích hýbala ve fullHD...
Jinak teda osobně považuju "realistický/plynulý" pohyb a animaci postav za nejdůležitější aspekt, jak navodit co možná nejpřjemnější dojem ze hry. [s4]
nenapadá mě ani jeden důvod, proč se dnes tímhle zabývat
takhle jak psal stillalive jak jsem psal pc je vykonejsi samozdrejme jak si kdo jakej posklada ale je :-) ale na ps3 hry vypdaji samozdrejme hry exluzivitky lepe s nim plne souhlasim
do PS4 by mohly dat jeste nejakej operacni system kterej by mel i neco jako microsoft office a mohl bych hazet kompa do popelnice
grafika, grafika, grafika...pro někoho tento pojem znamená dokonale vyhlazené objekty...pro někoho dokonalé textury...pro jiného zase vysoké rozliení...ale vzhled her nezávisí na dokonalých texturách, nebo na vyhlazení...základem pro dokonalý obraz je především umělecký dojem (pro ostatní styl, nebo-li ještě výtvyrný styl) a co je nejdůležitější, tak dokonalý obraz dělá dokonalé světlo...PC jsou dnes výkonnější než PS3, ale hry na PS3 vypadají lépe, a momentálně mluvím pouze o exkluzivkách...žádná PC hra se nemůže rovnat s dokonalým vizuálem Killzone 2 nebo Uncharted 2, který je tvořen perfektním výtvarným stylem...chtěl bych vidět hru na PC, která by měla tak dokonalé animace pohybů postav tak jako je má Uncharted 2, a to nedělitelně ke grafice patří...protože s prominutim na PC se v každé hře postavy hýbují jako lutky ze dřeva...zatim nejlepší grafiku ukázali hry na PS3, přesněji dvě víše zmíněné...tak to bylo jen reakcí na komentáře...je mi divné že by Sony sáhla po jiném procesoru od jiné firmy...když do vývoje Cell vrazila tolik milionů...a dokázali jej vyvynout na funkčních 24 jader...uvidíme...
Čip už je tu ....ted už musíme počkat jenom na Dejla...ten už se hledá v garáži [s6]
Do Dreamcastu jsem se tehdá zamiloval a pořád to trvá. Hry jako Soul Calibur, Dead or Alive 2, Jet Set Radio, nebo Sonic Adventure vypadají skvěle i ted. Některé dokonce vypadali líp než na PS2 (viz zubatá verze DoA2). Kdyby PS2 nemělo DVD mechaniku asi by válku konzolí vyhrál bud DC nebo GC.
pvni hra na PS4 bude: The Cisnik: Glass and Chlasty...
Sem s Ps4 pac kazdy druhy pc ma lepsi grafiku jak ps3 [s9]
Tak keby takto vizeraly hry na PS4 link tak to bude mega brutal BOMBA :D:D:D:D
Bože prečo ma v tom članku viac zaujalo to nove PSP ako PS4? [s6] ale ja by som šampanske ešte nestrielal, čo ak SONY bude ešte vo večšej strate ako teraz? si budeme moct hrat akurat na Xboxe 720 [s8] a za online hranie pekne cvakať
armyk: ale znamena to koniec, cell nemal absolutne žiaden uspech, teda okrem PS3jek a IBM ani nikto už pokračovať po stopach CELL nechce, to si SONY može potom robiť tie ich CELL2 v garaži
a ty si myslíš, že PS4 bude mít cell? ne, bude mít něco jako cell2. A SONY nepřejde na jinou architekturu... Konec vývoje cell neznamená že nebude cell 2.
armyk: to asi těžko, pokud jsi četl tak vývoj cellu byl zastaven což znamená žádné upgrady... a co se začátku PS3 týče tak tu byl Resistance, Motorstorm (který byl btw úplně jiný v praxi a na screenech) a Heavenly sword. Fakt výběr...
PS4 bude mít čip se stejnou architekturou jako měl cell, nebudou měnit, a jelikož bude mít stejnou, tak vývojáři se nebudou muset učit, jako se to museli učit na PS3, ale budou programovat jako programovali doteď na PS3. A pokud vim tak reistance 1, nebo mototrstorm nejsou vůbec špatné tituly. Mrzne to na tom že většinou to sou multiplatformy, takže PS3 by si mohla při běhu hry počítat rozpad atomu, zatímco by jsi hrál assassins creed 2:D pač to musí stíhat i xbox.
Podívej se na uncharted 2 myslím že to je velmi slušná grafika, ne? a příští uncharted bude ještě lepší, pač vývojáři se stále učej.
Ať si tam daj co chtěji, ale jestli na tom půjde programovat jako na cellu a první rok zase nebudou vycházet žádný pořádný hry tak už se jim na to vyseru. Raději ať se poučí z chyb a udělají nový HW třebá míň výkonný, ale s lepší architekturou. A osobně si myslím že je na PS4 ještě brzo, vždyť jsou to 3 roky co vyšla PS3 a pořád nám všichni slibují že to není maximum tak kde to vázne ?
EDIT: ještě článek o tom jak bude vypadat rendering na PS4 (nejspíš) a hry obecně. Je tam i pěkný obrázek (to víno atd.) tak si představte že takhle to bude za chvíli vypadat link
Myslim, že za těch 4-6 let, nebo kdy "asi" výjde PS4 se rozlišení bude počítat na gigapixely:D