Prodeje nového NFS a Star Wars Battlefront II budou menší, než se předpokládalo

novinka  66
Martin Šmíd, 25. 12. 2017 16:26
Z akční hry Star Wars Battlefront II měl být obrovský hit, který překoná prodeje předchůdce. Vývojáři připravili nejen singleplayerovou kampaň, ale rovněž značně vylepšili multiplayer. Jak se ale ukázalo po vydání, kontroverze kolem mikrotransakcí a lootboxů hře neuvěřitelně ublížila. I proto společnost Media and Telecom-Media nyní snížila své předpoklady prodejů ze 14 milionů kopií na 11 milionů, přičemž i toto číslo má být dosaženo až po obrovských slevách a různých akcích. Už nyní je tak prakticky jasné, že Star Wars Battlefront II svého předchůdce v prodejích nepřekoná, což bude jistě pro EA velké zklamání. Prodeje mají být o 20%-30% menší. „Hráči jsou čím dál více naštvanější na vývojáře a vydavatele, kteří do svých her zahrnují loot boxy a mikrotransakce,“ stojí v oznámení. Podobně je pak na tom i závodní hra Need for Speed Payback. Ta sice nebyla tolik spojovaná s mikrotransakcemi a loot boxy, ačkoliv na nich byla rovněž postavena, ale za nižší prodeje mohou dle společnosti Media and Telecom-Media nízké známky v recenzích, po nichž hráči dali přednost jiným, daleko kvalitnějším hrám.
Zdroj: wccftech.com

Star Wars Battlefront II

ps4xone
EA Games, DICE
Datum vydání hry:
17. 11. 2017
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
6/10

Komentáře