Představeny režimy zobrazení u Days Gone Remastered

Konzole PlayStation 5
- Performance: 1440p s podporou 60FPS
- Quality: Nativní 4K s podporou 30FPS
Hra bude mít na konzoli PlayStation 5 nejvyšší možné nastavení vizuální kvality z PC.
Konzole PlayStation 5 Pro
- Performance: 1800p s podporou 60FPS
- Quality: 2880p s podporou 30FPS (i přes 5K rozlišení hra bude mít výstup pouze na 4K, vyšším rozlišením si bude pomáhat k lepší kvalitě obrazu)
- Enhanced: 1584p s podporou 60FPS (hra bude v tomto režimu využívat PSSR)
Na konzoli PlayStation 5 Pro bude dostupný po vydání i režim podporující 40FPS. Ten se do hry dostane skrze update, termín jeho vydání bude teprve oznámen.
Vývojáři kromě rozlišení a frameratu také oznámili, že Days Gone Remastered nabídne i další grafická vylepšení, ať už jde o novou simulaci atmosféry a oblohy, vylepšené osvětlení či stíny, případně temnější noc, která přinese ještě děsivější zážitek během hraní.
Tvoje reakce na článek
Galerie




















Komentáře (32)
@Kár3l: přesně, při tom raintrajcing je nejlepší funkce...
Proč ne 4k raintrajcing a 60 fps? Je to PlayStation 4 hra
Kecy tipu, že u konzole se nic neřeší, už zřejmě neplatí !
30 fps někomu vadí ? Pohoda.
@arnold: ve 30 fps skutečně luxusní zážitek.👌
Bloodborne žádný remaster nepotřebuje, hra stále vypadá a hraje se dobře i dnes.
@fenix525: vsak uz jim moc her na remastry nemaji tak se snad dockame i toho bloodborne na ps6 🤣
Remasterovat průměrný srance, který to nepotřebujou to jo, ale jednu z nejlepších her bloodborne to ne.
Days gone je u mňa platina.Tmavšia tma a svetlejšý železný Majk to je jedno...niekedy si to dám znovu ..gameplay super..príbeh poslabší, alebo skor za mňa slabo emocialne podaný..trochu bugov...freakery sú ešte zahalení tajomstvom.Moc sme sa o nich nedozvedeli a konec hry tiež navnadil na pokračovanie...tak som nechápal prečo bolo zrušené..proste tik-tok generácia potrebuje aby príbeh odsýpal a aby mala hra 4 hodiny gameplayu ako COD a zabíjať sa na 5 metroch štvorcových nedzi sebou to je pre nich 8/10 hra ..Takže Days gone za mňa 8/10
🙂
Tak snad napotreti uz hru dohraju a bude to vic nez 15% hry 😄
@ΛNĐ3RLΛ: hned první odkaz, co posíláš, používá data od Sony viz link
Bylo by fajn přidat i info, že minimum je ten 1m.
Možná jsi ty zahraniční portály měl použít před svým komentářem o úletu, takhle je úlet tvůj příspěvek. Psát něco o úletu v době, kdy se používají 45 palcové monitory...
link
Pěkný večer přeji.
Vyjde remaster, a tady to sklouzne k odkazům Americké optometrické asociace :D
@ Kálel: presne tak 😀
6 let stará hra, která neustále způsobuje jistým postihnutým mentální hroucení. I like it.
@Kainé: Já používám převážně zahraniční portály na takové věci.
Tady se píše: link
Distance for immersive Console Gaming & Theatre-like Experience - 4.38 ft (1.33 m)
Distance for immersive Cinema-like movie experience - 5 ft (1.52 m)
Society of Motion Picture and Television Engineers (SMPTE): Doporučuje, aby obrazovka zaplňovala přibližně 30 stupňů zorného pole diváka, což odpovídá vzdálenosti přibližně 1,6násobku úhlopříčky televizoru.
Například pro 50" (127 cm) televizor by doporučená vzdálenost byla:
SMPTE: 50" × 1,6 = 80" (přibližně 2 metry)
link
Tyto vzdálenosti mají pomáhat minimalizovat únavu očí a zajišťovat pohodlné sledování.
Každej to očividně vidí trochu jinak a nikdo se na vzdálenosti asi úplně neshodne. No já v tomhle případě uplatňují pravidlo: "Better safe than sorry". 🙂
American Optometric Association (AOA) poskytuje doporučení týkající se vzdálenosti sledování obrazovek a prevence digitální únavy očí (Computer Vision Syndrome) nasledovně: link
Televizory: alespoň 6 až 8 stop (přibližně 1,8 až 2,4 metru)
Ještě něco? 😊
@Kárel: Kárl von bahnhof...
Další usopleny remaster tvl. Místo toho, aby vás sralo, že není pokračování, tak se tu hádáte o rozlišení. Hra co by si tak kurevsky zasloužila druhej díl tyjo.
@Nitram1980CZ: prach a broky, máš recht! Zrovna jsme s klukama od nás z důchoďáku říkali že u každý druhý hry se nás to zeptá jestli chceme vyšší rozlišení nebo víc fps a babo raď co teď s tím! A jelikož ani Mařka z vedlejšího pokoje nevěděla, tak jsem ten ksindl bídnej popadl a letěl z okna. Čert aby vzal tyhlety moderní krámy, zlatý časy když tenkrát za nás přijeli světský s automatama, hodil se do nich krejcar a hrálo se, ne jak dneska kdy člověk aby měl inženýrskej titul aby to vůbec uměl spustit!
Nevim, driv se resili hry. Ne sracky kolem rozliseni a fps. At si to mladosi uzijou. Sem zvedavej jak budou vnoucatum vypravet, jak to byl bozi opw a mel 4K s 60 fps… ja zatim budu mackat slzu pri vzpomince na prvniho solida, nebo jak mi spadla celist u zeldy…
Jinak Days Gone je famozni hra, jena z mala co si de svou cestou… podobny hry me chybi.
@ΛNĐ3RLΛ: "Ty hraješ z jednoho metru? To je docela úlet teda, pokud máš TV s úhlopříčkou 50" a víc.."
Tak určitě...
link
link
Přesně jsem pro tento případ dal 25k za PRO abych u starých her neměl ani 4k/60
To se vyplatí Horste
@RedBird: Opravdu upscale 1440p a nativní 4k je rozdíl minimální. Teda nemůžu testovat hned vedle sebe, ale po sobě na jedné tv je rozdíl fakt hodně malý.
@RedBird: To je zase zvast. :D
Na konzolich v nativnim 4K nejede temer nic a je to zbytecne plytvani vykonem.
Vyssi rozliseni ti hezci hru neudea, pokud mas proste malo detailni textury, nehezke efekty atd, tak to muze bezet treba v 8K a bude to porad skarede, akorat ostrejsi.
A pak samozrejme take zalezi na velikosti tveho zobrazovadla - velikosti jednotlivych pixelu, a jak daleko od toho sedis.
Tzn. neni 4K jako 4K, pokud mas dvoumetrovou kravu a sedis od toho na metr, tak ti to rozliseni tak jemne pripadat nebude, protoze oproti metrove telce jsou ty pixely podstatne vetsi. O to skaredejsi to muze byt, kdyz nehrajes v nativnim rozliseni, coz bude temer kazda hra. (Mam pocit ze obecne doporucena pozorovaci vzdalenost u 4K obrazovky je vice mene primo umerna velikosti te obrazovky, kdyz si sednes neste nejak vyrazne bliz, tak uz ta pozorovana kvalita pujde dolu.)
Proto jsou v soucasne dobe u PC nejoblibenejsi 1440p monitory v 27" uhlopricce. U toho muzes byt vylepenej, porad to bude vypadat hezky a zaroven muzes hrat v nativnim rozliseni, pokud mas nejakej trochu rozumnej stroj.
Co jsem tim vsim ale chtel rict je, ze Heymi opravdu nutne nemusi byt slepej, jen treba hraje v jinych - optimalnejsich podminkach.
A nativni 1440p rozhodne zle nevypada, ale opet zalezi na uhlopricce zobrazovadla, vzdalenosti atd... Proste neni to jen o rozliseni, tech faktoru je podstatne vice, vcetne kvality upscalingu.
Konzole pokud vim FSR podporuji uz dele, jenze FSR 1-3 uprimne stoji celkem za prd. Jako na to, ze to je ciste sw reseni v ramci ovladace, tak je to porad pusobive, ale "AI" upscalingu vyuzivajiciho strojove uceni se to nevyrovna ani z daleka.
To FSR4, ktere jiz tyto technologie taky vyuziva, je jina liga a dokaze se vyrovnat i soucasne verzi DLSS.
PSSR je zalozeno prave na FSR4, takze na Procku z toho muzou jit vycarovat zajimave vysledky a tim spis je blbost se u novych her pokouset o nativni 4K, kdyz se mohou zamerit na jine zpusoby, jak celkove zvednout grafickou uroven a obrazovou kvalitu / frame-rate ci idealne oboji.
@RedBird: Ty hraješ z jednoho metru? To je docela úlet teda, pokud máš TV s úhlopříčkou 50" a víc...
@Heymi9615: nic proti, ale jestli z jednoho metru nepoznáš rozdíl mezi 1440p a 4k, tak jsi opravdu slepý. Ale zároveň jsi šťastný člověk, protože já hodně často při 1440p trpím a nedá se na to zblízka koukat.
Všeobecně bych rád věděl, kdo by vedle sebe poznal rozdíl mezi 1800p a 2160p. Já mám problém vidět rozdíly mezi upscalovaným 1440p a nativním 4k na mé 140cm tv z jednoho metru. 😅 Ale chápu, dnešní doba potřebuje čísla, porovnávání a taky hledání chyb a hate.
Jinak těch 10€ za to dám. A když mě ro chytne, koupím krabičku do sbírky, PS4 verzi mám D1 digitál.
Koupeno a už se těším. Enhanced
Počkám spíš na remake určitě bude brzy
Bomba ! Moc rad si to zopakuji na Procku 💙💙