
Práce na nových dílech sérií Dragon Age a Mass Effect jde dobře, studio BioWare chce i nadále napravovat svoji reputaci


„Když jsem nastupoval do funkce generálního manažera, mluvil jsem o obnovení reputace studia BioWare, a to i nadále zůstává naší velkou prioritou. Soustředíme se na to, abychom si znovu získali důvěru našich fanoušků a komunity, a toho hodláme dosáhnout tím, že budeme dodávat takové typy her, kterými jsme se v minulosti proslavili, a zajistíme jejich nejvyšší možnou kvalitu. Naším posláním je vytvářet světy, které vás inspirují k tomu, abyste se stali hrdiny svého příběhu. Chceme, aby uvedení našich her na trh bylo zásadním okamžikem v tomto odvětví. Cítíme, že máme ty správné lidi a podporu společnosti EA, abychom tento slib splnili,“ dodává Gary McKay.
Zajímavostí je, že studio BioWare bude i nadále udržovat hybridní přístup k práci, takže vývojáři budou moci pracovat jak v kanceláři, tak na dálku. Vývojáři, kteří budou chtít pro BioWare pracovat, se už tak nebudou muset stěhovat do Edmontonu nebo Austinu. „Pandemie nás hodně naučila o tom, jak můžeme spolupracovat, i když pracujeme napříč Severní Amerikou ze stovek různých míst. A nyní využijeme to, co jsme se naučili, a použijeme to v novém pracovním modelu, který zajistí flexibilitu pro všechny ve studiu. Další nenápadná, ale důležitá změna, kterou jsme provedli, se týká našich postupů při najímání zaměstnanců. Dříve jsme hledali pouze lidi ochotné přestěhovat se do Austinu a Edmontonu, nyní hledáme nové talenty odkudkoli ze Severní Ameriky,“ říká Gary McKay.

Komentáře