Práce na nových dílech sérií Dragon Age a Mass Effect jde dobře, studio BioWare chce i nadále napravovat svoji reputaci


„Když jsem nastupoval do funkce generálního manažera, mluvil jsem o obnovení reputace studia BioWare, a to i nadále zůstává naší velkou prioritou. Soustředíme se na to, abychom si znovu získali důvěru našich fanoušků a komunity, a toho hodláme dosáhnout tím, že budeme dodávat takové typy her, kterými jsme se v minulosti proslavili, a zajistíme jejich nejvyšší možnou kvalitu. Naším posláním je vytvářet světy, které vás inspirují k tomu, abyste se stali hrdiny svého příběhu. Chceme, aby uvedení našich her na trh bylo zásadním okamžikem v tomto odvětví. Cítíme, že máme ty správné lidi a podporu společnosti EA, abychom tento slib splnili,“ dodává Gary McKay.
Zajímavostí je, že studio BioWare bude i nadále udržovat hybridní přístup k práci, takže vývojáři budou moci pracovat jak v kanceláři, tak na dálku. Vývojáři, kteří budou chtít pro BioWare pracovat, se už tak nebudou muset stěhovat do Edmontonu nebo Austinu. „Pandemie nás hodně naučila o tom, jak můžeme spolupracovat, i když pracujeme napříč Severní Amerikou ze stovek různých míst. A nyní využijeme to, co jsme se naučili, a použijeme to v novém pracovním modelu, který zajistí flexibilitu pro všechny ve studiu. Další nenápadná, ale důležitá změna, kterou jsme provedli, se týká našich postupů při najímání zaměstnanců. Dříve jsme hledali pouze lidi ochotné přestěhovat se do Austinu a Edmontonu, nyní hledáme nové talenty odkudkoli ze Severní Ameriky,“ říká Gary McKay.

Komentáře (4)
@blau himmel: Dá se koupit za 799 a to mi za 3 hry přijde jako sakra dobrá cena. A upřímně utrpení si představuju jinak než hraní 1. dílu. Za mě to bylo úplně v pohodě hratelný, jen se připojuji k častým výtkám s inventářem. Trvalo, než jsem si na něj zvykl a stejně mi přišel zmatený. Ale podle mě si tímto BioWare rozhodně reputaci nepokazilo. Přineslo kolekci 3 her na současné generace konzolí v mírně naleštěném kabátu. A ano, mně to stačí, jelikož jsem ze série historicky hrál jen 2. díl, který k mému přepkvapení si skoro vůbec nepamatuji a zbytek si perfektně užívám.
Nějak si nevzpomínám, kdy to napravování reputace jakože začalo. Nedávno jsem si naneštěstí koupil mass efect legendary edition, a ...musím říct, že hrát ten první díl bylo skutečně utrpení, krom zjednodušení postupu, /hurá/a zlepšení ovládání vozítka, jsem tam nenašel nic, co by opravňovalo Bioware za tohle dílo, vůbec chtít nějaké peníze. 2 působí už líp, ale chtít za to 1800 kč je prostá sprostota, no a už je to v gamepassu. Tolik k Bioware reputaci.
Pořád čekám na den až někdo řekne "hele moc se nám to nedaří", "nečekejte nic převratnýho" nebo "asi to předchozí díly nepřekoná, no" :D takže děkujeme PR oddělení za toto krásné sdělení, ale já si radši počkám na něco hmatatelnějšího :D
Vždy, když mě někdo jako BioWare po dvou selháních, ujišťuje, že "práce jdou dobře", ihned to ve mně vyvolává pochyby... Ať prostě makaj a až uvidíme výsledky, tak potom teprve můžeme prohlásit: "Dobrá práce!" Do té doby zůstávám skeptický. :)