Pokračování Rainbow Siege Siege není v plánu, ani přechod na nový engine

„Mohu s jistotou říci, že máme pravděpodobně jeden z nejlepších enginů na světě, pokud jde o live service PvP střílečky. Tým je neuvěřitelný, přičemž každý měsíc postupně vylepšuje způsob, jak dodávat obsah rychleji. Myšlenka na výměnu enginu prostě neodpovídá potřebám skutečně kompetitivní a náročné hry, jakou je Siege. Nebudu jmenovat, ale vidíte hry, které měly pokračování a musely znovu přijít s věcmi, které měly v prvním díle. Změna enginu může být opravdu frustrující, nákladné a nakonec vám to ani nepřinesete nic, co by bylo přínosem,“ řekl. A jak dlouho tu může Tom Clancy's Rainbow Six Siege být bez toho, aby vzniklo pokračování nebo byla nutná výměna enginu? „Víme, že s talentovanými lidmi a nástroji, které dnes máme k dispozici, může tato hra vydržet navždy," dodal.
Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (11)
@666bocjan666: V tomhle mají ale pravdu, změna enginu u takhle zaběhnutého projektu je peklo. Se koukni na CS2 v jakém je stavu a co vše chybí nebo vyšlo rozbité.
A to je hra která nemá ani z daleka tolik mechanik a tak propracovanou fyziku. I graficky bych řekl že je jednodušší. Siege na PC na ultra vypadají na esport titul až zbytečně dobře.
Nedokážu si vůbec představit, že zrovna Ubisoft by takovýhle titul měl překlopit do nového enginu, to by dopadlo naprosto katastrofálně a věřím tomu, že by tím tu hru zabili, než by to nějak poopravovali. S tímhle enginem už aspoň jakž takž umí pracovat...
Hlavně to i dobře běží a rozjedeš to fakt prakticky na čemkoli. I ty konzole si relativně v pohodě dávají 120fps. Moje PC není ani z daleka žádnej hi-end na dnešní poměry a jede mi to tam na ultra nastavení v nativním 1440p mezi 180-220fps... Což bych řekl, že je zrovna u takové hry asi podstatnější... :)
Mě spíš dostalo že nejlepší engine je Anvil 😁😁😁
Já tomu taky moc nerozumím, nasypou neskutečný love do něčeho jako je Skull a Bones (i kdyby ta hra nedej bože byla dobrá, tak prostě lodní bitvy asi nebudou úplně vydelecnej mainstream) , a hra co jim dekádu vydělává prachy nestojí ani za upgrade enginu... Nevím no 😁
@MigelCZ: presne tak. To rikam porad, ze ta hra byla nejlepsi v zakladu se zakladnimi operatory. Samozrejme balance apod., at je klidne dnesni, mouchy to melo. Ale ten feel z te hry byl uplne jinej nez ted.
Já bych rád vanillu mod. Tenhle valorant sranec co z toho udělali... Člověku se chce až brečet jak to zmasakrovali a udělali z toho další bezduchej mix
@menzes2.0: Já si myslím že to změní a dostanou feedback a zase vrátí 1.5 optiky. Spíš by měli řešit anti-cheat, lagy, glitche.
@Uzbek: Zrovna Star Wars hře od studia co dělalo Divizi věřím víc než Respawn. Co může dodrbat hry jak to dělá poslední dobu BioWare (Andromeda, Anthem). Apex Legends je hrozný downgrade od Titanfall.
@menzes2.0: Ze zacatlu hry nebyl zadny scope 1.5 byl acog a holo a nikomu to nevadilo 👍
pro me to ted bude mrtva hra po tech 8 letech co to hraju,odeberou vsem 1.5 scope a to je neco co nerozdejacham.Obrana tak bude v brutální nevýhodě oproti atakum co budou mit 2.0 scope a vejs…uz ta sracka co udelali s granatama je fail jak celej Ubisoft.Mam tu hru rad,ale cim dal min diky tomu co tam dela za debilni “experimenty”
Ať to nechají tak jak je, potom by z toho vznikl blivajz, jako CS2, nebo WZ2.
Tak to snad ne! Hra která by mohla sypat dál, je oblíbená a oni raději pojedou ty svoje lejna.🤣🤣🤣
Jako sory ale v Ubi sedí prostě banda retardu.
Já vám říkám že diverzních her bude čím dál tím míň.
Avatar, Skull and bones i ten 2D princ jim ukázali že nové nápady buď neumí nebo se neprodávají.
Ještě nás čeká fail v podobě star wars hry a pak už budou pro jistotu vydávat jen assassiny 🤣.
Remastery AC 4, a další a další dily....