Phil Spencer v otevřeném dopise o akvizici společnosti Activision Blizzard

Phil Spencer: Hraní pro každého a kdekoliv. Náš pohled na akzivizici Activision Blizzard
Herní vývojáři po celém světě vytvářejí inovativní a převratné hry. Myslíme si, že můžeme udělat víc, abychom tyto zážitky zprostředkovali miliardám hráčů po celém světě. Naše lednové oznámení, že hodláme získat společnost Activision Blizzard, bylo důležitým milníkem na naší cestě za tímto cílem. Od té doby se regulační orgány, herní vývojáři i hráči ptají, co tato akvizice znamená pro odvětví a především pro hráče.
I když máme konzole rádi, uvědomujeme si, že nejsou jediným způsobem, jak lidé hrají hry. Největším a nejrychleji rostoucím segmentem her jsou dnes mobilní platformy. Abychom oslovili miliardy hráčů tam, kde jsou, a bez ohledu na to, na jakém zařízení hrají, musíme přijmout možnost volby. Poskytnout hráčům možnost volby, jakým způsobem budou hrát své hry, činí hraní přístupnějším a vede k větším a živějším komunitám hráčů. Stejně důležitá je volba i pro vývojáře. Vývojáři těží z toho, že mají pro své hry rozmanité distribuční a obchodní modely. Možnost volby otevírá příležitosti pro inovace a umožňuje růst celého odvětví.
Výběr rozšiřujeme dvěma způsoby: vytvořením služby Game Pass, která hráčům nabízí možnost předplatného, a uvedením více her na mobilní platformy, mimo jiné prostřednictvím naší technologie streamování her v cloudu. Předplatitelské služby jako Game Pass činí hraní dostupnějším a pomáhají hráčům z celého světa najít jejich další oblíbenou hru. Služba Game Pass umožňuje vývojářům přinášet více her většímu počtu hráčů, ne menšímu počtu. Máme v úmyslu zpřístupnit v rámci služby Game Pass oblíbené hry společnosti Activision Blizzard jako Overwatch, Diablo a Call of Duty - a rozšířit tyto herní komunity. Doufáme, že díky tomu, že hráčům poskytneme ještě větší hodnotu, bude služba Game Pass i nadále růst a rozšíříme její atraktivitu na mobilní telefony a jakákoli další zařízení.
Přinášet více her na mobilní platformy však vyžaduje nové kapacity. Zkušenosti, které týmy společnosti Activision Blizzard přinášejí v oblasti vývoje her pro mobilní platformy, nám pomohou pochopit, jak vytvářet hry, které zaujmou hráče po celém světě. Kromě toho doufáme, že hráči budou chtít hrát tradiční konzolové hry od Activision Blizzard na jiných platformách prostřednictvím naší technologie streamování her v cloudu. To slibuje otevření mobilního hraní, vytvoření nových distribučních příležitostí pro vývojáře her mimo obchody s mobilními aplikacemi a zároveň poskytnutí přesvědčivých a pohlcujících zážitků pro hráče s využitím síly cloudu. Navíc můžeme rozšířit radost z hraní na zařízení, která lidé již vlastní, včetně chytrých televizorů a notebooků.
Přitom se budeme řídit zásadami. Slyšeli jsme, že tato dohoda může odvést franšízy jako Call of Duty z míst, kde je lidé v současnosti hrají. Proto, jak jsme již řekli dříve, jsme odhodláni zpřístupnit nové Call of Duty na PlayStationu ve stejný den jako na Xboxu. Budeme i nadále umožňovat lidem hrát spolu napříč platformami a zařízeními. Víme, že tento přístup hráčům prospívá, protože jsme to dokázali s hrou Minecraft, která je nadále dostupná na více platformách a od vstupu Mojangu do Microsoftu v roce 2014 se rozšířila na ještě více platforem.
Při posuzování této akvizice budeme i nadále jednat s regulačními orgány v duchu transparentnosti a otevřenosti. Respektujeme a vítáme těžké otázky, které jsou kladeny. Dnešní herní průmysl je silný a dynamický. Lídři v oboru, včetně společností Tencent a Sony, pokračují v rozšiřování svých rozsáhlých knihoven her i dalších zábavních značek a franšíz, které si užívají hráči po celém světě. Věříme, že důkladné přezkoumání ukáže, že spojení společností Microsoft a Activision Blizzard bude pro odvětví i hráče přínosem.
Pro všechny hráče a herní vývojáře platí, že zůstáváte středem všeho, co děláme, a my budeme i nadále naslouchat vaší zpětné vazbě a dělat vše pro to, abychom toto odvětví, které všichni milujeme, rozvíjeli.
Phil Spencer - CEO, Microsoft Gaming

Komentáře (27)
@jabuntA: nespletl ses v tom tvém blábolu ? na začátku píšeš o MS a poslední věta je o sony :D
@Jaroslav Konrad f6g6: možná je na čase si připustit, že už seš na ten herní průmysl starej. CoD hrají každý rok milióny hráčů v MP, do toho jedou Warzone. A to že se tobě nějaká hra nelíbí je stejný tvrzení, jako bych řekl, že se mi nelíbí Bugatti a proto jsou to špatný auta....
@Jaroslav Konrad f6g6: Dobrej superiority komplex člověče. Fanoušci COD jsou méněcenný,jenom protože je baví to, co tebe ne ? Wtf. Codko je jedna z nejprodávanějších herních sérií,v menšině asi budeš ty.
Kondrad@Děkujeme že jsi se nám tu přišel vyplakat jaké je COD,na Konzolistu zřejmě chodí i zaměstatnci Activision/Blizzard....tudíž si tvé názory určitě přečtou a vezmou na vědomí,jsi velkým přínosem pro tento web,gratulace a palec hore...👍
@slanecek: Ten težko😁
@Jaroslav Konrad f6g6: Tys začínal na MW2? To seš hodně mladej, já začínal na Quake 1 😛
CoD vždycky bylo arkádové, ale s killstreaky (MW1) jsem to přestal hrát. Nejpěknější vzpomínky mám na CoD 1 z 2003, to ani nebylo tak arkádové. Např. pohyb tam byl pomalejší než v CS 1.6.
@jabuntA: Co ti Phil provedl? Přebral ti mladou? :)
Prosím, ať umožní tuhle akvizici Microsoftu. Je to jeden z největších failů v historii videoher a já si moc přeju, aby právě MS si jeho důsledky užil v co největší míře. Phil Spencer je jeden z největších škůdců a rakovinou videoherního průmyslu a jeho cesta je tou nejhorší cestou. Cestou, kdy nebudou vznikat žádné hry, které by přinášely kreativitu a osobitost, ale jen korporátní odpad pro ovce.
Komentář byl uzamčen
Příspěvek porušuje pravidla komunity.
@Bloodporn: To není určený na obří 4k televize ale na menší úhlopříčky,např na monitorech je FHD úplně v pohodě. Prostě low budget gaming.
A o zastaralosti hw bych pomlčel,ps5 už taky není zrovna high end železo.
Kdo chce hrát dneska ve FHD?😀 Ani děti pro které to je ,jak někteří kecaj to nechtějí a požadují nejnovější konzole co vím 🤣 Vždyť dneska každá průměrná rodina má televizi 4k 🍻
@Strider CZ: xss sa vratil v case 5 rokov ked uz fhd tv ani nekupis
Nechápu co ma kdo proti XSS. Jako kdyby každý začínal s hraním s 3070RTX grafikou.
každý ví že XSS je dělaná na full HD hry na které stačí, má svou cílovku a prodává se dost dobře, přestože tu kvůli tomu někomu praskají žilky😁
Co se týče týká XSS,jsou Studia která dokážou vymáčknout neskutečné věci z téhle konzole,a pak jsou Studia která se na to vyserou a udělají jen něco aby se neřeklo...ale i tak, značky jako COD nebo Diablo by byla velká páka pro lidi pořídit si tohle předplatné
@ati3_SVK: No vidíš a takový CD Project dokázal, že Cyberpunk jede na Sku v 1440p a to se jedná o velký open world. A takových her je víc. Saints Row vypadá tak graficky špatně, že té hře nepomůže ani režim 4K a 60 fps ..
@Brus Vyliž: stará ti šla do přechodu Soky že jsi dneska nasraný? 🤣🤣
@buk va nic proti xss, ale co by aj zdrazela? 😁 uz teraz je to zastarala konzola a brzda pre vyvojarov, naviac je skladova dostupnost vsade dobra, malokto chce kupovat slabu konzolu. Nemoze zdraziet to, co lezi na skladoch a nie je o to zaujem.
Edit: taky Saints Row ma na XSX/PS5 celkovo 5 grafickych modov na vyber. Na XSS nic, 1080p 30fps hra a musi to stacit. A to je ta konzola necele 2 roky na trhu, chcem vidiet ako bude drzat krok dalsich 5 rokov.
@Brus Vyliž: xss to je ta konzole, ktera nezdraží ? :-)
Komentář byl uzamčen
Příspěvek porušuje pravidla komunity.
@Brus Vyliž On jako šéf xboxu může sdělovat svou vizi kde chce, ty se tu můžeš jako posraný děcko maximálně tak vztekat.
Je to viac komplexnejsie - link
No 2021 byl gamepass docela nabitej ale tenhle rok to Phill hrozně flaka. Úplně nekonzistetni vydávání her, a jak se jich moc odkladama nahusti na nejakej měsíc tak se jich ve finále půlka odloží znovu ať si nekonkurujou při releasu.
@Plugo All: Nebreč 😀
Activision si nech, ale uvolni hry od Bethesdy. Chci si zahrát Redfall
Takýto list mi chýbal aj pri ohlásení že Starfirld a ES bude exkluzívny pre Xbox :D boha Phil
Komentář byl uzamčen
Příspěvek porušuje pravidla komunity.