Phil Spencer: Dnes bychom si mohli studio Bungie ponechat, hodně jsme se od té doby naučili

novinka  11
Martin Šmíd, 6. 12. 2021 11:07
Microsoft v roce 2000 koupil studio Bungie, které už v té době vyvíjelo akční hru Halo Combat Evolved, z níž se následně stala obrovská exkluzivita pro první Xbox. Microsoft touto akvizicí nezískal jen prvotřídní studio, ale také ohromující herní značku, která i po dvaceti letech má obrovskou základnu fanoušků. V roce 2007 studio Bungie oznámilo, že Microsoft opouští a už nadále nebude součástí jeho first-party týmů. Stalo se něco, co si jen těžko někdo dokázal představit, ale i to ukázalo, jakou sílu v té době studio Bungie mělo, když se dokázalo ze smlouvy s Microsoftem vyvázat. K tomuto se nyní vrátil Phil Spencer v rozhovoru pro magazín Axios. „V té době měli velké ambice. Prodali svoje studio za určitou částku. Videli, co se z Halo stalo a řekli si, že Microsoft z jeho úspěchu vytěžil více než Bungie. Už tu nebyl další příběh, který by se dal napsat," říká Spencer. A jestli by k tomuto odloučení došlo i dnes? „Hodně jsme se od té doby naučili. Mohli bychom si je dnes ponechat? Myslím, že ano,“ dodal Spencer. Studio Bungie má i nadále skvělé vztahy s Microsoftem, ačkoliv Destiny vychází multiplatformě.
Zdroj: wccftech.com

Destiny 2: Forsaken

ps4xone
Activision, Bungie
Datum vydání hry:
4. 9. 2018
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
9/10

Komentáře