Path of Exile 2 bude samostatná hra, nový parádní gameplay trailer

Pokud by vám trailer nestačil, můžete se podívat i na 30 minut dlouhé video z hraní.

Pokud by vám trailer nestačil, můžete se podívat i na 30 minut dlouhé video z hraní.







novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
Komentáře (19)
@Babun: prsve ze krasnej vizual a efekty tomu davaj dalsi hloubku navic…krasne se to hraje a do toho to i krasne vypada.Nechces hrat nejakou 720p srajdu kde bude 5 efektu,3 basic enemaci ktery budes pitvat pul hodiny…za me je ten vizual naprosti paradni a dily tomu si me to i ziskalo.A to sem nechtel hrat tyhle hry uz :D protoze to je zrout casu.
@holysock: Ten trailer na PoE 2 je v pohodě. Já reagoval na to video co postnul s nějakým atlas bossem. Jinak jsem nic nepsal o jednoduché hratelnosti. V D4 mám přes 250h,několik rozehraných charakteru, main sorcku na lvl 86. V D3 mám taky stovky hodin. Přes deset let jsem hrál mmo Dungeons And dragons atd. Ale prostě v dnešní době kdy jsou na to technologie se vývojáři snaží na obrazovku nacpat co nejvíce Monster které padnou na ,většinou, jednu ránu a pokud možno s co nejvíce efekty. Už to není o taktice a delších soubojích atd. Třeba mám platinu v hadesovi a to byla ultra pecka, než vyšlo D4 hrál jsem children od mortha. To je to co se snažím říct.
@Ren: Meleš sračky. Hrát sezónu není povinnost, u žádné hry která s tímhle konceptem pracuje a že jich jsou stovky. Nechceš hrát sezónní obsah? Tak ho nehraj. Běž si stěžovat někam, kde to má smysl, nazdar.
do tohohle du !
edit,ted koukam ze neni jisty ze to vyjde i na konzole…sakra doufam ze jo,protoze tohle byla laska na prvni dobrou ! Na diablo 4 kakam a pockam na tohle.Prvni dil me bavil a mam tam sice “jenom” kolem 350h,ale ta dvojka se mi libi neskutecne moc…
@Babun: Zvláštní, já si naopak při traileru říkal, jak se drží efekty při zemi v poměru k počtu monster na mapě. A když máš radši jednoduchou hratelnost, tak bych ji nehledal ve hře, která už dlouhé roky nabízí pravý opak.
Vypadá to propracovaně. Přidejte couch coop a jsem váš. Po zklamání z D4 bych si rád napravil chuť,taková škoda peněz. Nejradši bych si nalískal. Ale což, patří mi to. Nechal jsem se napálit Blizzardem, (snad) naposledy.
@Ren: Stovky hodin každé 3 měsíce? To jako proč? Dokončit battlepass se dá klidně za 2 týdny a nemusíš hrát nonstop. Není to žádný pekelný grind, který tě připoutá ke konzoli. Klidně bych se vsadil, že sezóna v PoE2 si řekne o násobně víc času. Ale neříkám, že je to špatně. Jen to není pro každého 😉
Ale nutno říct, že některé minulé sezónní mechaniky v PoE stály také za prd.
Pro mě bylo PoE vždy super alternativou k Diablu a dalším arpg. Jen to je děsný žrout času. Teoretická příprava na oficiálním fóru, build se musí pečlivě vybrat, protože mnoho z nich nedá ani červené mapy, desítky hodin sežere tradování, abyste zkompletovali build, protože většina potřebných unikátů vám ve hře nikdy nepadne (většinou padá šrot) a musíte prodávat věci a směňovat orby. Ale když se budete dost věnovat několika mechanikám, které si vyťukáte na Atlasu (jezdím nejraději expedice a harbingery, zbytek vždy podle chutě), vždy si dříve nebo později vyděláte na kompletní build. Ten progres je zábavný, akorát mám pokaždé stopku kvůli penalizaci expů po smrti na levelu 95, kdy jezdím endgame a chcípám, ať už mám build jakýkoliv, jelikož někteří bossové jsou strašně tuzí. Mechanik a aktivit ve hře je takové množství, že si vybere každý. Je to obrovská přednost hry. Pro mě je mínus prvních deset aktů, které musí člověk proletět, aby se dostal do map. Hrál jsem to tolikrát, že už mi to přijde otravné. To se má změnit v PoE 2, kde bude nových 5 aktů, které můžete hrát místo původních deseti. Aktuálně v D4 postrádám takovou tu radost z dropu, když padne několik divinů najednou, drahá karta nebo třeba Head Hunter (povedlo se mi ho vygamblit od Gwennen). V PoE je obrovské množství hodně drahých a rare předmětů, jež se dají grindit nebo gamblit cíleně. A to hráče hodně pohání dopředu.
Babun : To je jednoduche , velke hordy a tuna efektu patri ke kazdemu dobremu hack and slash rpg ... Si jako myalis ze to Diablo nema nebo co ? : ) Vzdy kdyz nekdo tahle promluvi je mi jasne ze temto hram vubec nerozumi , tam si da story a finito : ) To je jako rikat u samurajovky ze mu vadi krev : ) Ocividne tenhle tip her neni pro tebe : ) Dalsi vec je ze jsi PoE ani nehral a vykladas mi tu jake to je : ))
@Kostej-cz: 2:15 tolik mi stačilo vidět z toho videa abych mohl říct že přeplácaně je slabé slovo. Dobrý gameplay neznamená tisíce skillu a hromada světelných vybuchujicich efektu. Toto video mě akorát odradilo. Ale jinak souhlasím s tebou že ty dungy v D4 jsou dosti ubohé.
Kral prichazi ...
To bude paradni jizda , kdo uz odehral v PoE pres 1000h tak moc dobre vi do ceho jde , rikat tomu preplacane muze jen clovek co o tom nemani paru...
Tady jde jasne videt ten rozdil a neni to o tom ze by to Blizzard neumel udelat , tam je jiny problem a to jejich vize jak ma hra vypadat. Treba kdyz vezmu ty dungeony v D4 tak to je presne jejich styl. Jak si muzou myslet ze tohle hracum bude stacit ? A korunu tomu davaji bossove kteri jsou na urovni PS3.
Kdyz jsem se pred lety doplazil na prvniho Atlas bossa tak jsem nechapal , hudba a epicky souboj a to jsem tenkrat netusil co me jeste ceka dal za petelice : ) link at uz je to tady ... : )
ta rozmanitost tech monster je bozi i hromada bossu a tech skillu je hromada ale nikdo nerika ze je musis pouzivat vsechny proti tomu vypada Diablo jak chudy braska
Diablo se dá hrát jako taková pohodová bokovka. PoE je hra na plný úvazek. Pokud někdo ARPG miluje a chce se do hry ponořit naplno, tak PoE2 je vlhkej sen a vypadá úžasně. Ale pro mně je to prostě moc. Nepotřebuju hru, která se pokusí ovládnout veškerý můj čas. Nicméně obdivuju přístup GGG a způsob, jakým naslouchají své komunitě. Kéž by takhle ke své hře přistupovalo víc vývojářů 👍
But majitel je Tencent :(
@Erik 666: Hra zdarma a naslouchání hráčům. Opak Blizzardu 😃
Tak já se teším,navíc GGG nejsou tak nenažraný jak blizzard..
Jednička me nechytla, přeplácana hra a prostě z toho je cítit, že je to free2play. Dvojka pořád vypadá tak trochu jako budget hra a stačilo mi vidět těch 1500 pasivních skillu v traileru a hned ztrácím zájem. Zkusím, ale u mě se to asi dlouho neohřeje.
Dobrý jsou komenty pro trailerem 😃 Diablo vedle PoE2 vypadá jako pinball hra 😆