Oznámeno parádně vypadající korejské akční RPGčko Project TAL

Upoutávka navíc zdůrazňuje i jednu z důležitých mechanik hry, a to systém společníků, který bude reagovat na bojový styl hráče a samotné prostředí. Každý NPC společník má mít vlastní osobnost a bojové vlastnosti. Některý bude umět útočit pouze na krátkou vzdálenost, další na dálku a budou i ti, kteří využívají magii nebo léčí ostatní. V ukázce je třeba vidět, jak hráč zachycuje padajícího společníka uprostřed boje nebo sleduje, jak jiný společník vytváří magickou bariéru, aby odrazil útok.
„Project TAL kombinuje silný emocionální příběh o léčení zraněného světa s vzrušujícími akčními souboji. Díky technické zdatnosti a umělecké vizi studia MADNGINE vytváříme AAA hru s otevřeným světem, která si klade za cíl oslovit hráče po celém světě,“ říká v oznámení Sohn Myun-seok, generální ředitel společnosti WEMADE MAX. Hra Project TAL vyjde v roce 2027 pro PC i konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S.
Tvoje reakce na článek
Galerie








Komentáře (15)
@꧁༒♛Makléř♛༒꧂: A to má člověk hrát dokola jen hry od FS? Je dobře, že se objevuje víc her takového žánru. Možná, že takové hry nedosahují takové umělecké kvality jako od mistrů žánru, ale nevšiml sem si, že bych se u her jako Wuchang, Khazan, Lords of Fallen, Lies of Pi nebo Mortal Shell, nudil. A pokud bude i tato hra stejně dobrá jako ty zmíněné, pak proč si jí nezahrát?
Sice je to kopírka, ale pár nápadů to má. Uvidíme podle recenzí.
@マルツェル: ne, to co ja pisu je, ze ty cinsky a korejsky hry, se kteryma se v poslednich letech roztrhl pytel, jsou vsechny stejne, stejne se hrajou, ale neco tomu sakra chybi. Je to genericke jako prase. Crimson Desert, tohle, Wuchang, Wukong... vsechno to vypada stejne s podobnyma mechanikama a radoby souls soubojakem a bossy
@꧁༒♛Makléř♛༒꧂: Zahrál jsem si dvě čínské hry a divím se, že jsou stejné, ale rozdíl mezi japonskou, korejskou a čínskou hrou nepoznám, ale vím, že se navzájem kopírují, proto jsem si zahrál dvě čínské hry, ale divím se, že se navzájem kopírují, ale nepoznám rozdíl mezi japonskou, korejskou a čínskou hrou, ale hrál jsem dvě čínské hry a divím...
🤣🤣🤣
A opět to bude asi souls co???😌😌
Ačkoliv toto není můj žánr, tak dle videa to vypadá fakt moc krásně. Už dlouho přemýšlím i nad Wukongem nevím jestli koupit nebo ne. Na tyto hry jsem nejspíš marná..😆
@kamilpetras: no vidis, dalsi. Ale ne, ten alespon vypada, ze by to nemusela byt herne nuda. Myslim tu blbost v open worldu.
Alespon vidis, jak je to vsechno stejny, kdyz popisu hru a litaj tu nazvy jinych her 😆
Edit: Crimson Desert jsem myslel...
@Jack Radcliffe: vsichni tihle vsechny tyhle😆
Hral jsem wuchang, zahral si i wukong chvili, vse je to stejne. Treba Wuchang je neskutecne genericke nic. Vsechno to ma radoby Souls soubojak, vcetne toho tady k cemu pisem. Moje vykriky do tmy jsou asi jako ty tve, od oznameni aniz bys to hral, jak to budou vsechno pecky a pak skutek utek...
@꧁༒♛Makléř♛༒꧂: Kdo koho kopíruje? Číňani japonce? Korejci číňany nebo číňani korejce?
Herně nuda? Ty jsi to hrál?
Tyhle výkřiky do tmy🤦🏼♂️
@꧁༒♛Makléř♛༒꧂: Phantom Blade ? 😅
Genericke, opet. Vypada to jak Wuchang, Wukong a dalsi wuchujoviny. Na pohled hezke, herne nuda. Zacinaj kopirovat samy sebe kazdou oznamenou hrou tvl😆 a taky cekam downgrade jako v pripade te dalsi chujoviny co z pocatku vypadala az moc dobre a podle poslednich videii vcetne gameplaye to vypada uplne tragicky - nazev uz si nevzpominam.
Vypadá to dobře a trošku v tom vidím konkurenci pro Dragons Dogmu že by korejská odpověď na to ? 😁
Korejci mi dělají radost.
@Benedalsh: Je to jen pracovní název. Například hra Forspoken byla taky představena jako project athia.
Vypadá to nadějně, jen ten název mi přijde divný.