Občasné trhání PS4 verze Call of Duty: Ghosts způsobuje příliš vysoký framerate

novinka  50
Martin Šmíd, 20. 11. 2013 17:45
Když herní novináři začátkem měsíce testovali Playstation 4 verzi akční hry Call of Duty: Ghosts, občas si stěžovali na klesající framerate. Nakonec je ale všemu jinak. Nyní se přišlo, že za viditelné zpomalování může až příliš vysoké číslo u frameratu. S touto informací přišlo DigitalFoundry. Většinu času totiž Call of Duty: Ghosts běží na více jak 60 fps, proto když pak přijde pokles třeba na 50 fps, je rozdíl patrnější, zvláště když video výstup je omezen na 60 Hz. Uvidíme, jestli Infinity Ward vydá další patch, který hru zamkne na 60fps. Zatím vývojáři vydali jen slíbený 1080p update, který trhání zmírňuje (framerate je o něco nižší díky rozlišení), ale ještě to není úplně ideální.
Zdroj: eurogamer.net

Call of Duty: Ghosts

ps4ps3x360wiiuxone
Activision, Infinity Ward
Datum vydání hry:
5. 11. 2013
Žánr:
Střílečka
KARTA HRY
7/10

Komentáře