O projektu Scorpio: Phil Spencer se pokusil popsat jednotku TeraFLOP
"No, pokusím se to vysvětlit bez použití termínu samotného," začíná. "Je to jako s automobilem - také nepopíšete jeho výkon užitím jedné jediné charakteristiky. Ale řekl bych, že TeraFLOP je jako koňská síla - pravděpodobně si tedy dokážete představit, co zvládne 100 nebo 200 koní. Ale výkon auta je přece mnohem víc než to - jsou tam další vlastnoti, které určují, jak rychle auto pojede. Převodovka, hmotnost, točivý moment a podobný princip lze aplikovat i na projektu Scorpio; zkrátka to není jen počet TeraFLOPů, které definují jeho výkon."
Podle Spencera jsou práce na Scorpiu v plném proudu již několik let.
"Museli jsme učinit důležitá rozhodnutí roky předem pro 4K, abychom hry rozjeli v nativním rolzišení Ultra HD." tvrdí Phil. "Mysleli jsme si, že to bude podobné jako skok na HD s Xbox 360. Očividně je tomu jinak - tenkrát to byl přechod z 4:3 poměru stran na 16:9, ale myšlenka zůstává stejná."
Pokud jde o otázku, jestli Spencer považuje Scorpio za mezigenerační upgrade nebo přímo novou generaci, zůstává v ní šéf Xboxu velice málomluvný až skoro vyhýbavý.
"Já jen považuji Scorpio za součást Xbox rodiny," zakončuje Spencer celou záležitost diplomaticky.
Komentáře