Nový trailer na upíří akci Redfall, představuje zamořené město

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
fórum
Think before you sleep
Komentáře (53)
@Mr. D: Ale on má svůj svatý grál. Článek, který s naprostou jistotou tvrdí, že Redfall je kopírka L4D. Proč by měl věřit někomu z Arkane, když má svého "novináře". Já jsem ale rád, že se budeme moct po vydání bavit také o něčem jiném, než o "Fortnite" grafice. Hrátky s fyzikou jsou jedna z věcí, kde rozhodně pomůže odříznutí pupeční šňůry od staré generace konzolí, protože výkon bude potřeba nejen na grafiku. Ještě aby to mělo rozumnou AI a budu spokojený 👍
Sakra, Noisy mohl vydržet o den déle a přečíst si toto 😔
Minimálně to tvrdí Ben Horne, production designer hry, v rozhovoru pro IGN. Zde zároveň dále vyvrací domněnky o tom, že se titul podobá Left 4 Dead.
„Left 4 Dead je úžasné, ale chtěli jsme vytvořit něco jiného. Chtěli jsme vytvořit něco, o čem máme pocit, že má DNA studia Arkane, kterou jsme stvořili v minulosti v našich hrách, jako je Dishonored, Dishonored 2, Prey i Deathloop. Všechny tyto hry si můžete představit jako Vennův diagram, jelikož se překrývají v klíčových oblastech – tedy v tom, že rádi vyprávíme příběhy a rádi vytváříme hry, které mají bohatý příběh a systémy, které mohou hráči využít ve svůj prospěch. A to i nějakým překvapivým způsobem. Pro Dishonored jsme šli cestou stealthu, pro Prey jsme se zaměřili na fyziku. Pro Redfall jsme se zase chtěli zaměřit na budování světa a vyprávění příběhu,“ vysvětluje Horne.
@Forza Juve: nesmíš se nechat tou závistí tolik mlátit škodí to.
S věštci se hádat nemůžu 🤪 Já to potřebuju nejdřív vidět na živo 😎
@Hashut: tak jako srovnavat grafiku tohohle Fortnite s Horizonem to uz chce nastevu ocare.
Zase ty stromy no ,😂
@FreeGoro: Nahoď sem nějaké srovnávací screeny v nativním 4K a můžem o tom zkusit pokecat. Ideálně nějaké podobné scény, ať můžeme srovnat stromy, nasvětlení, textury a tak. Já osobně si nemyslím, že by měl Redfall ve srovnatelných záběrech vypadat hůř než Horizon, ale asi máš v rukávu nějaké zdroje, o kterých nevím. Možná bude ale místo té střelby od boku lepší počkat ty necelé 3 měsíce, až bude k dispozici něco z dokončené hry ;)
Disney Hashut zapomnel ,ze je taky sony open world Horizon a ten urcite nevypada stejne jako tohle 😛
@N0isy: V Souls hrách jsou taky coop režimy... Můžeš nějak více elaborovat, proč tady by to nemohlo fungovat? A i kdyby to byla kopírka L4D, znamená to snad, že to nemůže být lepší kopírka, s lepším příběhem a přesahem? Upírské příběhy jsou nevděčné téma, vzhledem k tomu, jak vydojený koncept, stejně jako zombíci, to je. To ale přece neznamená, že ho nikdo už nedokáže chytře uchopit a něčím ozvláštnit.
@A2: Proto jsem napsal “velké otevřené RPG”. Komplexnější a větší Prey posunuté ještě víc směrem k RPG by ale klidně vydat mohli. Za to by se na ně asi nikdo nezlobil 😁
P.S. Od inXile bych komerční úspěchy fakt neočekával. To už spíš zaujme širší publikum něco od Obsidianu. Ale já se bavil u Wasteland 3 i Outer Worlds, takže já se těším na všechny jejich nový kousky 👍
@N0isy: ta hra už vyšla, že je tu takové detailní hodnocení příběhu, herních mechanik atd.? Můžeš mít ve finále pravdu, ale to nikdo z nás v tuto chvílí nemůže vědět a hodnotit na základě trailerů tyhle věci je naprostá blbost. Takže prozatím bych parafrázoval místního stařešinu: subjektivní hodnocení na základě vlastních domněnek ze smradlavého pokojíčku, smutné.
@Hashut: tak Prey už koketovalo s RPG, takže posunout tenhle koncept do větší a ambicióznější hry by mě dost lákalo. Ty studia se sice specializují na RPG, ale tak nějak si nejsem jistý, že Obsidian či inXile dokáží v této době výrazně prorazit v rámci AAA hry, naopak Arcane tam už skoro je a jsou navíc velice produktivní.
@N0isy: Tys to hrál, že víš, že tam nebude obsáhlé lore? Tyhle ukázky přece neukáží, co se skrývá pod povrchem samotné hry. Takhle odsoudit hru na základě pár minut...
@A2: Pokud bys od nich rád viděl nějaké velké otevřené RPG, tak se podle mně nikdy nedočkáš. A problém není komerčního rázu. MS má pod sebou studia jako inXile, Obsidian nebo Bethesdu, které se na RPG specializujou. Takže MS potřebuje od Arkane trochu něco jiného, aby si nelezli do zelí. Ale mně by třeba nové Dishonored nebo Prey vůbec neurazilo 😎
@Hashut: je to pravda samozřejmě, Dishonored 2 i Prey dost propadli v prodejích, takže se nedivím, že jsou možná i tlačeni dělat více komerční věci. Deathloop se mi graficky i stylizací hodně líbil, ale na mě to bylo až moc akční a rozříštěné, už jsem v tom neviděl Thiefa jako u Dishonored ani System Shocka jak u Prey.
Osobně jsem čekal, že bude vývoj v nějaké větší RPG z pohledu první osoby v otevřeném/polootevřeném světě. Takže snad to jednou přijde.
@🏡Makléř: Já dohrál Borderlands za několik postav v singlu a fakt jsem si tu užil. Vzhledem k tomu, že tady čekám mnohem hlubší dějovou linku, větší možnosti interakce s okolím a propracovaný perzistentní svět, tak se nebojím, že by to nebylo na pohodu jak v singlu, tak v coopu 👍
Prakticky vsechno od Arcane komercne propadlo, zrejme i proto tahle barevna coop zmena. Je to trochu smutny, ze takove studio dela zrovna tohle, ale na druhou stranu to porad muze byt zabavna hra.
@A2: Jedna věc je, co by bavilo/lákalo Arcane a druhá, co se dá dobře prodat. Nové Prey posunuté ve všech aspektech o generaci dál by bylo super, ale Prey bohužel nebyl žádný komerční zázrak. Kdejaký Disney tunel prodá mnohonásobně víc. A pokud se bavíme o hrách s AAA rozpočtem, tak je bohužel ta komerční stránka jedno ze stěžejních kritérií. Deathloop byl podle mně mnohem "alternativnější" titul než Redfall a teď potřebujou vyprodukovat něco, co osloví širší hráčskou základnu. Když se to povede, určitě jim MS kývne na něco, na čem se budou moct víc "vyřádit" 😉
Jako do ted me ta hra uprimne moc nezajimala, ale tenhle trailer vypadal fakt dobre! I atmosfera sla dost nahoru a ta stylizace se mi docela libi, proste klasicke Arkane upravene pro potrebu dane hry. Rozhodne to nevypada zle, nekteri by se asi meli vytahat kysany z bulvy. :D
Vyzkousim a uvidime, docela se zacinam tesit, snad nezklamou, Deathloop me vubec nebavil a po par hodinach to byla vylozene repetitivni nuda.
Arcane je za mě lepší než jakékoliv Sony studio, takže i když tenhle trailer nepřesvědčil, tak bych hůl nelámal.
Z mého osobního hlediska bych ale u Arcane čekal ambicióznější vývoj než Deathloop a Redfall.
@Marty: Tak proto píšu o tom, že si počkám s verdiktem až na chvíli, kdy si to zahraju pěkně podle sebe a nebudu to hodnotit podle zběsilých YT klipů, kde většinou vidím tak vteřinu akce a pak střih. Je to i o zvuku, jak bude působit gunplay, jaká bude AI, jak bude vymyšlený vývoj postavy. Má reakce směřovaná na grafiku je tak nějak psaná s ohledem na to, aby zapadla do kontextu diskuze, která se točí jen kolem grafiky. Což se dá do určité míry pochopit, protože o gameplay zatím víme celkem kulové. Je ale celkem jasné, že pokud budou jednotlivé třídy dobře odladěné pro vzájemnou spolupráci jako třeba v Borderlands a ve všech ostatních ohledech odvede Arcane poctivou práci, bude to v coopu pecka 👍
@Hashut: Wow ty jsi dobrý střelec.
Jsem na ty výhody nového železa zvědavý 🤣
Komentář byl uzamčen
Příspěvek porušuje pravidla komunity.
Osobně si počkám na to, jak bude hra vypadat v nativním 4K na mojí televizi. Tahle "klipová" videa na YT mi moc neřeknou o tom, jak si to při nějakém tom plížení užiju s HDR se sluchátky na uších. Kluci z DF to pak určitě do detailu rozeberou pro místní odborníky, kteří to nikdy jinde než na YT neuvidí. Také bych nezapomínal na fakt, že na rozdíl od Horizonu, Ragnaroku nebo GT7 je to opravdu next-gen titul, takže Arkane se nemusí ohlížet na minulou generaci a můžou na plno využít výhody nového železa. No a v neposlední řadě bych místním odborníkům připomněl, že to není žádný Disney tunel ale open-world 😁
Arkana mají svůj styl který u svých her používají už léta a k Fortnitu má hodně daleko.
Na grafice nezáleží, ale nepostřehnutelné 2D stromy v GT7 se řešily dosyta.
Tak se někomu nelíbí stylizace, mě se taky nelíbí. Ale někteří to tu rozmazavaj úplně neskutečně. Vždyď to stejně nebudete hrát protože nemáte konzole tak co vám je po tom...
Pokud se bojíte o grafiku tak si zahrajte Deathloop. Ta hra je hraficky daleko nad průměrem
Redfall se mi s každým trailerem libí víc a víc. Upiří tematika mě vždycky bavila. Redfall by mělo bejt ve Far Cry stylu což mi vyhovuje jen doufám že hra bude mít i dobrý příběh tam mam docela obavy. Jinak řeši se tu grafika? Že není realistická ? Vy tací jste asi nehrali žadnou hru od Arkane ...
Vypadá to fakt parádne day one ❤️💪
Jestli to bude v GP tak rád zkusím, jestli na to zbude čas 😃