Nový trailer na SoulCalibur VI ukazuje základy soubojového systému

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (8)
A nebo pro ty, kteří nikdy nehráli hry :D
Video pro američany...
Já se těšim na Jump Force
Ten kdo nezná tuhle sérii a hlavně Ivy ať se jde spláchnout do záchoda.
Snad mi hra dorazí už v pátek a nebudu muset čekat až do pondělí. Nechápu proč ty hry nevycházejí ve čtvrtek tak, aby každému hra dorazila pěkně na víkend.
A co se obsahu týče, tak doufám, že si vývojáři nevzali příklad z bojovky Tekken 7, kde single playerová část byla absolutně o ničem. Když už jednou vychází bojovka, tedy hra, která je limitována jen na boj v aréně, měla by podle toho také vypadat, tedy mít dechberoucí oslnivou grafiku, nádherné a plynulé animace, pořádný story mod, dostatek skinů pro nahrávání, pokud je ve hře třeba jen dvacítka bojovníků a hlavně herní režimy. Online i offline. Ne jen nějaký hodinový story, arcade o ničem, bojování na hodnosti s truhlama ve kterých vám padají pouze a jen zbytečné ptákoviny, oděv málo kdy atp. Ten Tekken 7 neměl ani pořádný tutoriál a trénink. Když ho srovnám se hrou Dead or Alive 5, tak ta byla obsahem fakt nabušená. Jen výcvik zahrnoval volný a řízený trénink postav, tutoriál herních mechanizmů, kde se prezentovala různá komba, i tag přehozy atp., výcvik zahrnoval výzvu v kombech dle obtížností. V režimech hra zahrnovala Story, Arcade, Time Attack, Versus, Surival, Team battle. Vše šlo na singla nebo ve dvojici tedy Tag režimu. Řekl bych, že DOA5 byla ukázka, jak má vypadat obsah bojovky, tedy hry, která nabízí pouze boj v aréně. Street Fighter V, Tekken 7, dva velikání u mě totálně selhali. Doufám, že v případě Soul Calibur VI jsem neudělal chybu. Pětka trpěla slabým Story modem, a nedostatkem klasických bojovníků.
Co to má byt ze retardní video
Tvl to jsou 🐐🐐👅👐
To vážně někdo vidí SC poprvé v životě,aby mu museli ukazovat jak se chodí ?