Nový deníček k připravované akční RPG hře Starfield

Howard také řekl, že hráči budou moci odstranit negativní vlastnosti postavy plněním úkolů. To by mělo zamězit tomu, že nebudou mít hráči rádi svoji postavu a budou chtít začít znovu. Na závěr pak Howard zmínil, že se vrátili ke klasickému dialogovému systému ve stylu předchozích her Bethesdy. V současnosti má hra Starfield 250 tisíc řádků dialogů. Po této stránce jde o jasně největší hru Bethesdy. Fallout 4 měl 110 tisíc řádků dialogů a Skyrim dokonce jen 60 tisíc.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (16)
Teď řeší pohon. Tohle než vyjde, tak to si budeme už tou dobou dávno lítat normálka do vesmíru pro rohlíky na snídani.
@hravejbob: Tak Bethesda nema problem vydavat nedokoncene hry, takze otazka dokonceni neni dulezita. Opravovat to budou dlouho, tak jako Fallout 76 nebo Skyrim, tam to trvalo roky a i dnes tam najdes radu bugu. :-)
myslíte že to někdy dokončí? takovou hru budou opravovat roky !
250 tisíc řádků dialogů a hlavní postava je bez dabingu, tak WTF?
Howard je hrozna p..a.
Goty 23, možná 24 😀
Strašně se těším. ❤
Howard je několikrát usvědčený tlučhuba 😃 tomuhle prodavači hadího oleje může naletět jen zmatený Marek...
Tak hlavně aby jim s dialogy exponenciálně nenarostly i bugy. Pak to žádná čísla nezachrání....a sliby už vůbec ne, na to byl expert Molyneux
@up_er: Docela jsi na to kápnul, musím uznat.
@Acemax67: No nemělo, ale tohle je Bethesda.
@ΛNĐ3RLΛ: mozna je to v tom videu, ale na jinych webech ohledne dialogu uvadeji, ze kazda odpoved bude mit urcite bodove hodnoceni, plusove i minusove a vysledkem dialogu tak bude nejaka hodnota, podle ktere se dej dale odvijet. Nemelo by to tedy byt tak, ze je defacto jedno, jakou odpoved zvolis.
To by mělo zamězit tomu, že nebudou mít hráči rádi svoji postavu a budou chtít začít znovu. Na závěr pak Howard zmínil, že se vrátili ke klasickému dialogovému systému ve stylu předchozích her Bethesdy
Tak to bude klasická Bethesda RPG kopírka..jebka za jebkou už snad 10 let.
Žádná inovace, žádnej posun.
Snad zamakali pořádně na těch dialozích, jelikož ty ve Falloutu 4 byly přímo tragické. Člověk si tam vybíral vždy jen mezi dvěma absolutorií, šedá zóna vývojářům zřejmě nic neříkala. Moje činy navíc neměly hlubší dopad na dění ve hře, karma z trojky zcela chyběla a jestli to bude mít zase jen "kolejnicový" vývoj příběhu, tak to bude velké zklamání nejen pro mě, troufám si říci.
Hvězdné hry začínající na Star se nějak vlečou.
To bude hodně deníčků než to vyjde. To bude spíš mega kniha 😀