Nový BioShock se do Columbie nebo Rapture nevrátí

novinka  8
Martin Šmíd, 13. 8. 2020 10:51
Před několika měsíci herní vydavatel 2K Games oznámil přípravu nové hry ze série BioShock, která vzniká v nově vzniklém studiu Cloud Chamber Studios se sídlem v San Franciscu a druhou pobočkou v Montrealu. To vede Kelley Gilmore, která dvacet let pracovala na pozici manažera ve studiu Firaxis Games. Během oznámení jsme se bohužel více informací nedozvěděli, ale vydavatel 2K Games krotil očekávání tím, že hra bude ve vývoji ještě několik let, takže se jí v brzké době nedočkáme. „BioShock je jednou z našich nejoblíbenějších a kriticky nejúspěšnějších značek poslední konzolové generace. Jak pokračujeme v rozšiřování našeho portfolia, jsme i nadále inspirováni možnostmi dalšího investování do naší hodnotné značky. Nemůžeme se dočkat, až uvidíme, jakým směrem se v budoucnu bude ubírat naše ikonická střílečka z první osoby ve studiu Cloud Chamber,“ stálo tehdy v oznámení. Díky updatu na oficiální stránce a nabídkám práce jsme se ovšem dozvěděli, že hra je zatím vytvářena na Unreal Engine 4, přičemž se v ní nemáme vrátit do podmořského města Rapture s nezapomenutelnou atmosférou a Big Daddym na každém roku, ale ani do létajícího města Columbia. Připravovaná hra BioShock má být zasazena do zcela nového a originálního světa. To je jistě fajn informace, která fanoušky během čekání na první trailer či konkrétnější podrobnosti určitě potěší. Nová hra BioShock je ve vývoji pro PlayStation 5, Xbox Series X a PC.
Zdroj: Tisková zpráva

Komentáře