Novou hru Twisted Metal má připravovat studio Firesprite













novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
V lednu proběhne prezentace Xbox Dev Direct, Gears of War: E-Day potvrzen na příští rok
Komentáře (16)
@mnaca: vždyť jo,pokud z toho uděláš jinou hru, může to být klidne fajn.
Doporučuji začít nabráním nějakých expertů na game design.
@Beast of Yharnam: A já zase nepíšu, že to má vyjít jako 1:1 hra s lepší grafikou. Ale nějaká změna alla God Of War, kde si ta hra zachová původního ducha a přesto bude mít moderní vzezření a mechaniky, to už by klidně vyjít mohlo, snad ne?
@Jiří Švec777: Minimálně je to v plánech podle všeho. Nemusí to být první projekt co vyjde ale brzo přijde na přetřes dle všech informací.
@Beast of Yharnam: Na Syphon Filteru nebylo nic úžasného? Něco mi říká, žes to nikdy nehrál a nebo až o hodně později, kdy už ovládání působilo zastarale.
Syphon Filter měl několik unikátních mechanik na tehdejší dobu, jako třeba ukazatel nebezpečí (Danger), při jehož vysokém naplnění se ti dostávalo maximálního poškození od nepřátel. Ukazatel pravděpodobnosti zásahu nepřítele (Target), jenž se odvíjel od tvé polohy a zbrani, kterou jsi měl zrovna po ruce - Syphon Filter nebyl totiž jen stealth hrou, ale i taktickou střílečkou. Některé nepřátelé si nemohl zabít jen tak kdejakou zbraní kvůli jejich brnění a nebo si je musel zasáhnout do specifického místa (hlavy). Dále bylo na hře třeba zajímavé to, že jsi měl život i brnění, ale mohl jsi doplňovat pouze brnění a pokud jsi měl nízký život, tak se tím i rychleji naplňoval ukazatel nebezpečí.
Syphon Filter měl pouze jedinou vadu a to ovládání, hlavně přepínání mezi third person a first person nebylo moc intuitivní, jinak to byla nadčasová hra na PS1 a kdyby se v jejím konceptu Bend znovu inspiroval a přinesl nám něco na podobný způsob, kde by se hodně taktizovalo a muselo počítat při akci i s handicapy, jaké jsem popsal výše, tak by to byl system-seller. O tom jsem skálopevně přesvědčený. :)
@wistr: Bend by měl dělat na nové IP. Takže syphon asi ne.
@Beast of Yharnam: Je to jak píšeš. Pokud Syphon filter bude,tak to musí být úplně jiná hra než předtím, protože jinak by to byl kolosální průser.Je to přesně ten typ hry, který v roce 2000 tak nějak držel pohromadě,ale dnes by se to úplně rozsypalo.
@mnaca: Syphon Filter bude, vsadím se že Bend studio právě na tomto projektu ted dělá...Spíše bych já osobně preferoval SOCOM...přes hlasové ovládaní, to by byla pro mě velká zpráva. Jax & Dexter bude též, jen je otázkou kdy.
btw to že zatím nevíme o Days Gone 2 není věc Sony, ale přímo studia Bend pokud dobře víš:)
Já chci Crocka, vše ostatní je brak.
@mnaca: "Syphon Filter série měla na tu dobu skvělou umělou inteligenci,design levelu."Hm tak tohle samozřejmě není pravda.Design levelu ani inteligence nebylo opravdu nic, nad čím by člověk byl v úžasu a to jsem byl dítě v tý době!Dnes už by to hratelnostně bylo na hranici braku, když k tomu připočteme i ne zrovna pohodlné ovládání.
Opět to hloupé brečení nad Days gone a nad tím, že Sony chce jen blockbustery a v zápětí dodáš, že TM nebyl moc komerčně úspěšný.Takže má dělat Sony jen blockbustery a komerčně úspěšné značky,nebo ne?
Prostě TM není tvůj šálek,to chápu, ale je to přeci super, že chtějí oživit i starý značky ne?
Jaký přesně to má význam, jaký čekají prodeje,jakou to bude mít formu, teď momentálně zbytečné vůbec řešit, když se o tom nic neví.
Prostě chystají seriál a zřejmě i hru, takže to s oživením myslí vážně.
Já bych zase nechtěl pokračování Socom,Jak and Daxter nebo Medievil.Ale pokud by na tom dělali,tak ok, brečet nad tím nebudu.
Snahu ozivit Twisted Metal taky nechapu. Docela me prekvapil i ten serial. Podle me to v dnesni dobe nema moc sanci uspet, ale treba se pletu a bude to hit. Utechou snad muze pro nektere byt, ze pry chce Sony i novy Syphon Filter a zrejme ho uz i Bend dela.
@robinhocz: A co se zeptat "finanční skupiny", když na prachy Sony slyší nejvíce? Jen první díl SOCOMu prodal přes 2 mega, zatímco Twisted Metal se krčí v koutě se svými 5 miliony za celou dobu své existence.
Když se navíc podívám optikou roku 2022 na dnešní trendy, tak mě nenapadá jediný důvod, proč by dnes někoho měl přitahovat koncept destruction derby na stereoidech... Za mě to je cringe, podobně jako některé béčkové akční filmy z devadesátek. Už jen myšlenka, že bych měl hrát pofidérní autíčka, co po sobě střílí raketkami mi kroutí se všemi svaly v obličeji...
Myslím, že ten šourek Ryan chce prostě jen nějakou blbost, kde jim budou padat miliony $$$ za minimum práce, tedy skiny a jiné kraviny. V tomto by k takovým chujovinám mohlo být dost prostoru. V takovém případě by si ale napřed musel vytáhnout hlavu z prdele a nechtít opět za hru s F2P modelem dva tácy (viz Allstars Destruction), šulda.
Getaway motorstorm medievil ach jo..
@mnaca: Tak jsi se s nimi nesetkal no, to je tohoJá bych si novej TM klidně dal.MS taky,asi i víc,ale tam to moc nevidím , vzhledem k malým prodejům.Leda mrsknout remaster a vidělo by se, jestli je zájem.
@mnaca: lidi chtějí oživit prakticky všechny starý značky.V podstatě záleží jen v jaký skupině se budeš dotazovat.
Mě spíš sere že si lidi přejí Syphon Filter a mraky dalších značek které by se dali a snad i měli oživit ale oni budou dělat tohle hovno o který se neprosil snad jedinej člověk na planetě