Nové podrobnosti o očekávané upírské akci Redfall

- Vývojáři chápali srovnávání s Left 4 Dead, co se hratelnosti týče, ale podle nich je hra zážitkem blíže sérii Far Cry nebo hře S.T.A.L.K.E.R.
- Herní prostor je větší než ve hře Prey.
- Ve hře je domovská základna, kde je možné mluvit s NPC postavami.
- Hra obsahuje hlavní příběhovou linku, ale také vedlejší úkoly a freeroam.
- Klíčový pro vývojáře byl gunplay a vůbec akční hratelnost. Proto na hře úzce spolupracovali se zkušenými kolegy ze studia id Software, kteří se na first-person střílečky zaměřují.
- Ve hře budou dva odlišné prostory - rozlehlá městská oblast a venkovská oblast.
- Mnohé z aspektů hry nejsou předefinovány, ale jsou součástí realtime simulace.
- Pocit ze hry se bude radikálně měnit ve dne i v noci.
- Hra má dynamický systém dialogů mezi hráči.
- „Chceme, abyste se plížili během noci v kukuřici a ve tmě slyšeli šeptat upíry. Možná v dálce zahlédnete farmu, přičemž následně zjistíte, že je plná okultistů s uvězněnými přeživšími, které můžete zachránit. To je atmosféra, kterou Redfall má," říkají vývojáři s tím, že tohle je i tempo hry, v níž nejsou žádná vozidla.
- Ačkoliv hra podporuje kooperaci, užijí si ji i sólo hráči. V tomto Redfall vývojáři přirovnávají třeba k Borderlands sérii. Stejně jako v ní si navíc na začátku budete moci vybrat jednu ze čtyř hratelných postav s odlišným designem i schopnostmi.
- V kooperaci mohou hráči používat stejné upíry, ale výběr odlišných přinese do hratelnosti větší rozmanitost.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (42)
Nevím co tu řešíte, někoho prostě jejich hry baví a někoho ne.
Mě ne, ale dokážu ocenit to že to asi dobré je. Mám to tak i u solusovek. Prostě to jde totálně mimo mě a nikdy bych žádnou nedohrál a to včetně elden ringu ale chápu že pro spoustu lidí to je top.
Je to celé o toleranci názoru jinejch. Takže kdo se nedohodne ať hledá chybu v sobě.
@MCJoel835: diky bohu ze MS se snazi vyvijet hry i když ne vždy se podaří. Než aby začal dělat Netflix filmy kde jde hlavně o příběh. Je to krásně rozvrzene kdo chce příběhové hry jde do Ps kdo chce hry jako hry jde na Xbox a kdo chce inovace v gameplay jde do Nintenda a v neposledni řadě kdo chce vše do PC či jsi pořídí všechno a má klid:) Jinak Redfall vypada zajímavě hlavně ať už se to neodklada. Jinak pokud chápu správně bude obtížnost bude něco jako Dying light 1 za dne pohoda v noci trošku těžší?
@🏡Makléř: mas pravdu, ale o to hur, protoze gunplay je mech.
@Starky; podepisuju
Prey neni RPG.
A je rozdil mezi tim, kdyz je hra objektivne spatna a mezi tim, kdyz mi osobne nesedne/nebavi, ale umim uznat a ocenit jeji kvality, ktere hra zkratka ma.
Pro me je toto treba pripad Zaklinace 3, ktereho jsem nikdy nedohral, protoze me osobne proste nebavil a celkove to univerzum me nikdy neuchvatilo.
Presto jej jako hru ale cenim z mnoha duvodu, at uz jsou to originalni i vedlejsi questy, ktere maji zajimave pribehy. Skvele napsane postavy, spousta detailu, minimum filleru atd... Nebudu proste tvrdit ze je neco "prehypovana sracka", kdyz objektivne neni.
@🏡Makléř: nemohl jsme si odpustit 😁ty tvoje přesvědčovací metody 😘
U Arkane je trochu problem v tom, ze oni maj kolikrat vyborne napady, ale provedeni skripe na vsechny strany. Takhle to ma Prey i Deathloop. Me od nich nejvice bavil Dishonored 2, ale ani ten u hracu moc velky uspech nemel. V cem jsou opravdu mistri, tak to je level design, ve vsem ostatnim vsak delaj podivna rozhodnuti. Redfall vypada celkem ok, akorat ta stylizace me moc nesedi.
@LukasX: ještě pár stránek a Páto tě přesvědčí,že tě ten combat vlastně baví,neboj 🤣
@Eliťák: ses blbej ? Ja nic nesrovnavam. Jenom pisu aby me nepresvedcoval, ze prey je top hra.
@🏡Makléř: jak smesny tvl ? Jako, ze me proste nebavi combat, kterej je nedilnou soucasti tohodle sci-fi rpg ? 😀 jezisi. To ze jde hra dohrat vice zpusoby je hezky, ale me to proste nebavi. Tak jako me nebavi deathloop a proto pisu, ze arkane je pro me prehajpovane studio.
@🏡Makléř: "prehypovany?????? Tvl praveze nedoceneny… nema bambilionove prodeje. Pritom si to naopak zaslouzi oproti beznemu mainstreamu casualnich nedomyslenych sracek."
Na to jsem argumentoval deathloopem…
Nebudu te presvedcovat, ze v Prey je pro me combat a omacka kolem mrdka. Sry jako 🖕 asi jako bych te chtel presvedcovat, ze tlou2 ma dobrou ai a combat…
@🏡Makléř: chces mi rict, ze napriklad deathloop je masterpiece jo ? Ty pico tak jo 😀
Combat je proste tragickej, jestli si dobre vzpominam tak hra mela i nakej chaotickej skill tree. Asi me nenaladili na správnou vlnu. Na zacatku po tobe chtej abys montazni penou a nasledne klicem zabijel vetrelce. A jak pisu ani po rozhrani se to nezlepsilo
@esoLister: na level design ani story si nestezuju. Pro me byl otresnej ten soubojak. Zkazilo mi to hru jako celek a nemuzu to dohrat.
@LukasX: co konkrétně je podle tebe na gameplay Prey otřesného? Za mě naprosto pohlcující záležitost. Level design parádní, člověk se musí dívat kolem sebe, číst vzkazy.... nutné jak pro postup hrou a vedlejší questy, tak pro souboje. Za mě 10/10
Arkane je nejvic prehajpovany studio. Jedina hra co me od nich bavila je Dishonored. Deathloop je tragicka sracka a prey nemuzu kvuli otresnymu gameplay dohrat. Takze tomuhle fakt neverim
Na upíry mám averzi, od té doby co mi celé svátky dávali naprdel v Total Waru.
Ale třeba jim někdy odpustim a koupím si Xbox, hry od Arkane jsou skvělé. Nikdy bych neřekl že se karta otočí a zajímavější hry a studia bude mít konzole od Microsoftu.
@Jarl Mahojakkun: tak to jsme sedeli spolu, bo jsem opisoval od tebe 😀
@Mark Gordon: prosimte to pises kazdy rok a kazdy rok MS hovno
Redfall vypadá lepe a lepe a na hru se moc těším. V Arkane jsou zkratka talentovaní vyvojaři kteří si nesou svuj typický vizualní styl. Spojení s Id software davá naději i na dobrý gunplay. Letos MS budou valce 💞
Znie to fakt dobre.
No nvm Deatloop je za mě nejvíc přepatlaná kokotina. Podle mě to původně měl být Dishnored 3, ale bohužel jsou hry od Arkane absolutně prodejními propadáky ačkoliv Dishonored 1+2 a Prey považuji za masterpiece tak si řekli, že to zkusí z novou ip. Nvm, ale Deathloop fakt hrát nehodlám i když je free v gp.
@🏡Makléř: Ja sice doufam, ze mas pravdu, ale uprimne tomu proste neuverim, dokud to sam nezahraju a neuvidim. 😀
Zase ale na druhou stranu verim tomu, ze pokud je nekdo, kdo by byl schopny udelat z tohoto zanru povedenou coop mp hru s poradnou hratelnosti, tak by to byli oni.
Takze za to bych si ve vysledku taky nestezoval, ale uvidime, co ze z toho realne vyklube. 😀
Asi takhle žádná kooperacni fps (krom borderlands a L4D) nikdy KURVA nikdy pořádně neuspěla...třeba bude tohle změna ale sam tomu moc neverim
Herní koncept Prey byl geniální. Škoda že je podobných her jako šafránu. Chtělo by to ale raději víc nových titulů než remake System Shocku. No co už. Snad se povede RedFall a jeho perzistentní svět zase posune žánr o chlup dál 👍
@🏡Makléř: Prey je tak strašně nedoceněný až bych brečel. Nedávno jsem ho zas zahrál ve zpětné s boostem a i po té době je to furt atmosférická a promakaná nádhera. Mám chuť na repete. System shock, deus ex, prey, bioshock, tenhle typ her žeru a modlím se v Jidáše, ať dorazí co nejdřív🤤
@MCJoel835: Já jsem snad od Arcane neviděl žadnou hru, která by se pokoušela o realistickou grafiku. Mají svůj specifický přístup, který samozřejmě nemusí sednout každému, ale o kvalitě hry to nic nevypovídá. To je jako kdyby hráči z Xboxu odsoudili Ratcheta, protože Gearsy mají “lepší grafiku”. Ty jsi fakt mimoň 😂😂😂
@🏡Makléř: mluvit 😃 tahni 🖕
Očekával jsem děsivou akci, kde budou vampýři budit trochu rerspekt. Když ale vidím, že je tam kosí jak jetel, docela jsem vychladnul. Připomíná mi to spíš upíří mód do Fortnite :(
Až mě překvapuje kolik lidí si kvůli této hře kupuje xbox. Já osobně nenávidím upírskou tématiku, jedna z prvních knich co jsem jako dítě četl byl Drákula. A když vidím jak svět tu vampire tématiku znásilnil barvičkama a teenage píčovinama tak jde i Redfall mimo mě. Ale třeba to překvapí, vlastně o tom ani nic nevím a viděl sem jedno video.
Ale jak říkám každému prodá HW jiná hra. U nekoho to je Arma reforger a u nekoho redfall.
@🏡Makléř: Jj zajímalo by mě kolik se třeba prodalo Deathloopu za ten první rok na PSku a PC. Já si to užil - i když občas mě ty útoky cizích hráčů vytáčely.
Tohle bude nářez jak hrom