V minulém týdnu jsme se konečně dočkali bližšího představení akční hry Stellar Blade od studia SHIFT-UP. Navíc bylo oznámeno, že už moc dlouho na ní čekat nebudeme, protože vyjde 26. dubna letošního roku exkluzivně pro konzoli PlayStation 5. Japonské IGN nyní přineslo rozhovor s herním ředitelem hry, který zmínil několik nových podrobností.
Hra pro jednoho hráče
Lineární hra kombinovaná s polootevřenými oblastmi světa
Vývojáři se nechali hodně ovlivnit hrou NieR: Automata
V boji hrají velkou roli komba, úskoky a úhybné manévry
Hratelnost vyžaduje pečlivý odhad pohybu nepřátel
Obtížnost lze kdykoliv během hraní upravit
Souboje s bossy jsou klíčovým prvkem
Každý boss má jedinečný vzorec chování
Obsahuje zbraně s dlouhým dosahem
Cílem bude obnovit město Zion a pomoci jeho obyvatelům
Bude možné získávat vedlejší úkoly od NPC ve městě
Budete mít možnost rybařit!
Eva má 20-30 kostýmů
Adam a Lily mají také kostýmy
K dispozici budou vzácné kostýmy
Bude možné sbírat materiál a návrhy kostýmů ve hře
Kostýmy lze zakoupit také ve městech
Inspirováno filmy Battle Angel Alita a Blade Runner
Vývojáři se nechali inspirovat i hrami Sekiro, Bayonetta, God of War a Star Wars Jedi: Fallen Order
„Měli jsme pocit od počátku, že chceme vydat hru na jedné platformě. Při rozhodování, na kterou platformu hru vydáme, dospěli jsme k závěru, že nejlepší zážitek poskytne PS5. Zatím jsem odpovídal seriózně, ale osobně pro mě jako fanouška Sony má velký význam vytvoření hry pro PlayStation. Je to můj sen už od dětství," odpověděl herní ředitel hry Kim Hyung Tae na otázku, proč hra vychází pouze pro PS5.
Komentáře