Nové informace o akční RPG hře Elden Ring

Nové informace z magazínu Famitsu
- Hra bude obsahovat šest naprosto odlišných prostředí s vlastními dungeony, pravidly i postavami
- Potvrzen základní Hub
- Potvrzeny byly katakomby, hrady, pevnosti a minidungeony
- Bude možné si vytvořit vlastního hrdinu skrze editor
- Vývojáři jsou přesvědčeni, že hru dokončí včas a vyjde tedy v lednu příštího roku
- Hra nabídne hned několik konců
- Budou zahrnuti hlavní i vedlejší bossové
- Hra poskytne hráčům mnohem větší volnost
- Je možné využívat duchy k boji či odlákání pozornosti, bude možné je vylepšovat
- Za nalezený materiál bude možné vytvářet vybavení
- Multiplayer bude přítomen během boje i průzkumu světa, ale nebude možné při něm jezdit na koni
- Bojová umění z Dark Souls 3 se vrátí, ale nebudou omezeny na konkrétní zbraň
- Při pádu z výšek bude malé poškození, aby byl podpořen průzkum
- Existuje mapa světa, mapa ovšem nebude dostupná v dungeonech
- Miyazaki odhaduje, že herní doba bude kolem 30 hodin bez vedlejšího obsahu
Hra Elden Ring vyjde v lednu příštího roku pro konzole PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox One a Xbox Series X/S.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (31)
Jsem tak tvrdý..
Day one (možná první sběratelka) a týden dovolené k tomu.Mistři, u kterých se nemusíme obávat kvality. Temné myšlenky GRR Martina a japonské freak představy jsou smrtící kombinace
Trochu se obávám, aby tam ten open world nebyl jen proto, že je to teď cool a já tam budu jezdit v prázdným světě od čerta k ďáblu.
@AsuraCZech: Já tě chápu, taky bych chtěl vidět posun v grafice, jen říkám, že to není to nejdůležitější. Nejde ale čekat, že to bude vypadat jako Demon's Souls remake, jak tu někteří očekávají. Jak jsem už psal, Bluepoint vydával pouze na PS5 a mohli se soustředit hlavně na tu grafiku, navíc ER je mnohonásobně větší než DeS.
Každopádně příští hra od FS, pokud bude pouze na současnou generaci konzolí, se bude muset graficky posunout, to už by čelili daleko větší kritice.
@Abysswalker: Vznikají i open world hry v lepší grafice stejně tak od nuly, tvorba postavy je třeba u nich naprosto příšerná, ano světy vybudovat umí ale rád bych sakra v roce 2021 aby aspoň hra vypadala jako z toho rok. Jasně, koupím si to i tak ale nerad bych aby se jejich hry na tom zasekly a vypadal tak i jejich další projekt, a ten další zase. Grafika sice není to co rozhoduje ale je to stále jeden z hlavních pilířů, které by každé studio mělo posouvat taky.
GJ44 : ale ono to nakonec tak těžký není, jakmile se naučíš pravidla hry 🙂 chce to prostě trpělivost, to chcipani na začátku je prostě proto, aby jsi se naučil mechaniku hry, a nedohrál to s prstem v nose jako teď skoro každou hru.Já jsem Bloodborne dostal k Ps4, 2 dny jsem čučel na grafiku a pak to prodal. Až jsem pořád tady na konzolistovi i jinde četl jak je to super, tak jsem si ji koupil za 300 😃 no a Bloodborne dohrany a musím říct že je to úžasný a takovej pocit po bossovi ti žádná jiná hra/série nedá 😉Dej tomu týden nervů a budeš třeba mluvit stejně 😁👌
Přiznávám, že souls hry mi nějak nejdou. Jsem prostě casual hráč a v Blooodborne jsem neprošel ani první lvl. Příjde mi ale škoda, že třeba autoři neudělají nějakej casual režim. Já bych si takovou hru rád pořídil, třeba kvůli příběhu nebo zajímavému světu. Kdyby si autoři nelibovali v tom, jak ukrutně těžkou hru udělali pro pár milionů souls milovníků a dali i casual režim pro zbytek hráčů, mohli by pak jejich hry hrát třeba i desítky milionů hráčů. Samozřejmě to chápu, své publikum to má a to vývoj zaplatí. Moje penízky ale vývojáři holt neuvidí. Jakmile někde čtu o hře, že je "souls like" automaticky ji vyřazuji z radaru.
Tak jasně, že Demon's Souls má ultra dokonalou grafiku. Je to PS5 exkluzivita a navíc remake, tam Bluepoint měli hru hotovou a mohli se soustředit hlavně na grafiku a pár dalších drobností. Navíc DeS má pět krátkých lineárních levelů.
Elden Ring vychází na PS, Xko (minulá i současná generace) a PC, je to open-world a celou tu hru tvoří od nuly oproti Bluepointu.
Jako neříkám, že by grafika nemohla být lepší, ale soulsy na grafice fakt nestojí. U nich hraje prim umělecká stránka, imerze, atmosféra, lore a hlavně gameplay.
@Paprik: ty si moc
Sekiro má špatnou grafiku? Elden ring taky? Dark Souls? Já nechápu o čem to tady melete? Pojede vám to na XSX a PS5 ve 4k/60 a pravděpodobně s raytracingem, tak co řvete? Navíc ta hra vypadá nádherně (koukáte vůbec na detaily?). Stejně jako třeba Dark Souls 3.... ty detaily budov, postav atd... pokud chcete kůlovou grafiku plnou efektních ultrahyperefektů, u které si jakožto týnejdžr prsknete do tři dny nošených trenclí, tak si kupte idiotský Battlefield 4322 (nebo kolik) a budete tam mít i tornádíčko a neotravujte tady... Artstyle Dark Souls je pravé umělecké dílo, možná jediné opravdové a takto komplexní v celé historii videoher, a vás zajímají nějaké laciné efekty, nebo já fakt nevím, o co tady jde. Chápu, že ne každý má oko na výtvarné umění, ale pokud prostě hledáte kůlovej vodvaz, nebo co, tak si kupujte hry od Ubisoftu, nebo EA a nekritizujte Fromsoft za to, že si jede svůj styl, který je narozdíl od Ubisoftu atd, skutečné umění.
@AsuraCZech: Sračka v akejkoľvek dobrej grafike bude furt len pekná sračka FS robí perfektné hry a lepšia grafika je len bonus
Jsem zvědavý jak to pojede na původní ps4 ale třeba mě Elden Ring přesvědčí na přechod na novou generaci.
Palečkujte si jak chcete, ale prostě je pravda, že FS už by se v grafice taky někam mohli pohnout a ne trčet někde na pomezí začátku předchozí generace. Po Demons Souls Remake to člověka prostě praští rovnou do obličeje.
30 hodin + platina + sl1, za mě ok
Body opsany z predchozich her ale jak pise Azu, treba konecne daji do kupy schopnej net kod.
Kdy konečně udělají grafiku aspon na úrovni demons souls
30 hodin bez vedlejšího obsahu? Tak u mě se vším všudy minimálně 50 hodin
Podmi
Nemůžu se dočkat až si budu vytvářet postavu
Paprik: Jestli bude to s tím kempem pravda, tak to bude supr zpráva :)
Jinak mě potěšilo info o mulťáku, jen škoda té nemožnosti jezdit v něm na koni, ale to už je vesměs detail.
30 hodín? Tomu snáď nikto neverí pri FS. Tam sa to pretiahne minimálne na trojnásobok len pri skúmaní toho z hlavného príbehu. Bloodborne som na NG+ prebehol za nejakých 10 hodín. Ale to som už len utekal na bossov a 2 koniec. Na NG++ ma zastavil Rom. Jak som ho ja nenávidel. To som dungeony dal bez väčších problémov. Ale prvý run mi zabral hádam aj 100h som mal pocit. Tá atmosféra toho sveta bola neuveriteľná. Elden ring počítam, že nebude o nič horší, aj keď Lovecraft bude trochu chýbať. 🤤🤤🤤😁
Né,jenom 30 hodin :'(
Bloodborne je pre mna Top ale Elden Ring Day1 určite 😊
Ja cekal vetsi zmenu, dalsi reskin... sry.
Půjde skákat podobně jako v Sekirovi, kůň ná dokonce dvojskok a ten vertikál je taky zajímavý. Je dost pravděpodobné, že ukládání nebude na pevně fixních bonfirech, ale hráč si ve světě bude moct zřídit vlastní kemp. Počítám, že dungeony budou mít fixní bonfiry i nadále. Na ten svět se těším nejvíc protože tam bude spousta nepovinných tajemných a i tajných lokací. Rovněž hra bude mít střídání dne a noci a dynamické počasí
Těším se moc !!!
Nemůžu se dočkat. Po Horizonu pro mě nejočekávanější hra
Pro mě jako milovníka všech Souls her to budou takové opožděné vánoce. Jsem zvědavý zda to pokoří zatím můj top Bloodborne.
Ja se na to tesim snad vic, nez na Ff7p2, nebo DQ12, nebo na sundani rousek v kine.30 hodin je malo :) ja chci 300 :-D
To bude strašná pecka.