Koncem minulého týdne jsme se konečně dočkali gameplay traileru na očekávanou akční RPG hru Elden Ring studia From Software, a navíc jsme se i dozvěděli datum vydání. Dnes japonský magazín Famitsu přinesl o hře další podrobnosti, které poskytl přímo režisér Hidetaka Miyazaki. Vše naleznete níže v novince.
Nové informace z magazínu Famitsu
Hra bude obsahovat šest naprosto odlišných prostředí s vlastními dungeony, pravidly i postavami
Potvrzen základní Hub
Potvrzeny byly katakomby, hrady, pevnosti a minidungeony
Bude možné si vytvořit vlastního hrdinu skrze editor
Vývojáři jsou přesvědčeni, že hru dokončí včas a vyjde tedy v lednu příštího roku
Hra nabídne hned několik konců
Budou zahrnuti hlavní i vedlejší bossové
Hra poskytne hráčům mnohem větší volnost
Je možné využívat duchy k boji či odlákání pozornosti, bude možné je vylepšovat
Za nalezený materiál bude možné vytvářet vybavení
Multiplayer bude přítomen během boje i průzkumu světa, ale nebude možné při něm jezdit na koni
Bojová umění z Dark Souls 3 se vrátí, ale nebudou omezeny na konkrétní zbraň
Při pádu z výšek bude malé poškození, aby byl podpořen průzkum
Existuje mapa světa, mapa ovšem nebude dostupná v dungeonech
Miyazaki odhaduje, že herní doba bude kolem 30 hodin bez vedlejšího obsahu
Hra Elden Ring vyjde v lednu příštího roku pro konzole PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox One a Xbox Series X/S.
Komentáře