Nové Call of Duty má naplno využít sílu nových konzolí
novinka•středa 5. května 2021•Martin Šmíd•

Zdroj: Activision
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama























novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
novinka
Oznámena akční závodní hra Carmageddon: Rogue Shift, vyjde začátkem příštího roku
recenze
Project Motor Racing
novinka
Oznámena retro first-person střílečka Starship Troopers: Ultimate Bug War!
fórum
Gran Turismo 7
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
recenze
Metroid Prime 4: Beyond
novinka
Představena akční RPG hra The God Slayer
novinka
Gameplay trailer na nedávno oznámenou závodní hru RIDE 6
Komentáře (25)
A uz sa nezmesti ani na disk co je v PS5. Cold war komplet s neodinstalovatelnou Warzonou ma 200GB plus este MW a mal som prec 290Gb. Disk ma 530Gb . To som zvedavy. Ale zase Cold war som si pribeh uzil za mna paradna jazda.
To se rika kazdy rok u kazdeho noveho dilu..a v kazde generaci konzoli, a pak skutek utek....
Call of Duty Black ops bylo taky primárně stavěné na nextgen a asi všichni víme jak to dopadlo. Pokavad mysli nextgen tak bude mít nové COD plně zničitelne prostředí, pokročilou fyziku objektů, chytřejší AI, velké mapy jednoduše to co od nextgenu čekáme. A nebo to bude sta variace na již známé codko v lepší grafice
@Michal Šimon: Ty máš taky vod všeho klíče Samozřejmě že to většina nechápe. Už od X360 jedou multiplatformy líp u zelených a tento trend, zdá se, bude i nadále pokračovat...
Špatná optimalizace = ždímání konzole na max :D Ach jo.
Zdimat na maximum neznamena optimalizovat hru.
RE Vilage zdima PS5 na maximum se zapnutym rateracingem. Viz video digitalfoundry kde ps5 pada ke 40fps. Hra neni schopna jet stabilne na 60fps a jsou tam caste dropy. Na xboxu se to nedeje max o 2 - 3 snimky.
Takze to znamena ze limit PS5 i xboxu je skoro na max (jinak by se to asi nedelo) 😊Ale to neni nic spatneho protoze OPTIMALIZACE to muze vyresit.
Takze kdyz prijde nove COD ve 120fps, rateracingem a jinými vylepšeními tak je skoro jiste ze muze zdimat limit konzole na max. Vy pletete jabka a hrusky. Je jasny ze za 5 let budou hry vypadat lip ale taky budou nove postupy a moznosti optimalizace.
Pri vydani PS4 a XO mel assassin unity taky dropy na 20 fps a min. A optimalizace moc neponohla to znamena ze konzole hru nezvladala (je to chyba vyvojaru ale je to tak). Na xboxu series rozjedu Unity normalne bez dropu protoze vykon na tu hru narozdil od Xboxu one ma dostatecny.
Takze doufam ze uz to chapete. Vic jednoduse aby to pochopil kazdy to napsat nedokazu 😁.
Takze ano je mozne par mesicu po vydani zdimat konzoly na max 😊. Delo se to i u predesle generace a deje se to i ted.
@Tomáš Novotný: Jasně, že díky přepracovanému enginu, zvládnou hezčí grafiku, Treyarch taky má svůj engine upgradnutý, ale hoši někde udělali chybu, když vypadá hůře než MW 2019. Battlefield 4 a Hardline běží na stejném Frostbitu, a přitomž studio Visceral Games nic moc z něho nevymáčklo, a čtverka je hezčí, proto píšu o tom využití, je to zkrátka o lidech a zkušenostech a nechce se mi věřit, že by Hammeři, hned na poprvé vymáčkli plnou sílu z nových konzolí.
@einfari Když pominu exkluzivity, tak nejvíc kdo dokáže vytěžit z konzolí je asi R*. RDR2 je furt pastva pro oči a nic to nepřekonalo v rámci open worldu.
Já s těšíme na druhou světovou 🙂Moderní konflikt mě moc nebere, a s těma svastikama je to pravda, bez nichž to strašně srazí atmosféru
Jediní kdo umí ždímat konzoli na max jsou Naughty Dog. Všichni ostatní jsou rádi když zvládnout své hry alespoň optimalizovat.
@BarackObama: pravda 😊
@ONE OFTHEBIGGEST: To není správný využívaní ale používaní nového enginu co umí fotorealistickou grafiku
Chtělo by to přijít s nějakou novou neokoukanou hrou, třeba Call of Duty: Spetznatz
Šimon a hula: Já vám do toho nechci kecat kluci, ale blbosti tu plácáte oba.
8K textury již dávno existují, jelikož je podstatný rozdíl mezi rozlišením textur a rozlišením renderujícího se obrazu. Dnes existují běžně ve hrách 8K i 16K textury.
Rozlišení obrazu určuje, jak moc můžeš ve hře "zoomovat", dokud nezačneš vidět jednotlivé pixely, zatímco rozlišení textur určuje jejich celkovou ostrost - míru detailů na 3D objektu. :)
Je to ActiVision, uverim az ked uvidim
PR žvásty. Stačí se podívat na COD AW nebo na BO 3. Taky měli kecy typu, že využívají konzole na max. Pak se stačí podívat na MW 2019 kde se hoši naučily pořádně pracovat s konzolemi stejně tak i pořádně engine upgradnuly. Počítám že to ještě jeden, dva roky bude trvat než se s tím naučí. to stejné i Capcom se učí s novýma konzolemi a za pár let to bude zase někde jinde, vždycky to tak bylo a bude.
Nějaké využívání na max bude ukazovat ND na konci generace a ne Activision s CODkem které už pár let vypadá stejně.Jestli je tohle ždímaní na max potom bych doporučil aby změnili engine nebo vývojáře.
@hula hu: neni to blbost! Jen ty tomu nerozumis. Kdyz tu chces pochybovat digitalfoundry tak musis bejt totalne mimo
8k textury mozna tak az bude ps5 pro a xbox series XX 😁
Tak ciste teoreticky to vyuzit muze stejne jako za 5 let. Jen diky lepsi optimalizaci bude vypadat lip 😊
Je videt ze novej ResidentEvil zdima PS5 na max uz dneska. Viz video digitalfoundry. Hra pada na 45fps s rateracingem. Na xboxu se drzi na 60fps.
Tak proc by cod co vyjde letos nemohlo pri 120fps vyuzit vykon na max 😊
Vykon neni optimalizace 😊 ty nepochopenej
Call of Duty využívat naplno sílu nových konzolí?Activision pojedl vtipnou kaši 😂
@Michal Šimon: Jo jo.Někteří tu zase jedou Bomby!
@hula hu: tak to je snad logicke ze hra co vyjde za 5 let bude vypadat lip nez hra co vyjde letos.Co to je jako za argument ze za 5 let bude vypadat lip 😁😁😁😁😁 Zase perly dnes tady 😁
Tesim se 😊
@hula hu: jenže oni už s těma konzolema můžou pracovat několik let
Předpokládám že "novým Call of Duty" myslí to co vyjde tak za 5 let. Takže Call of Duty 3241: Black ops Black ops Cold Adwanced infinity modern warfare world war 3.
Já nevím, ale nějak se mi poslední dobou ta první/druhá světová přejídá. Ještě že ten BF je ze současnosti/blízké budoucnosti...