Konzolista.cz

Nová hra studia FromSoftware je ve finální fázi vývoje, Hidetaka Miyazaki už připravuje další hru

novinkapátek 24. června 2022Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Nová hra studia FromSoftware je ve finální fázi vývoje, Hidetaka Miyazaki už připravuje další hru
Uznávaný herní režisér a zároveň i šéf studia From Software Hidetaka Miyazakim dnes poskytl rozhovor magazínu 4Gamer.net, v němž řekl, že ve studiu v současnosti dokončují další doposud neoznámenou hru. Ta je ve finální fázi vývoje, takže by mohla být už brzy oznámena. Zatím bohužel není ani náznak, o co by se mělo jednat. Hidetaka Miyazaki dále v rozhovoru zmínil, že po Elden Ringu už začal pracovat na další hře, kterou bude přímo režírovat. „Už pracuji na své další hře, ale chci se vyhnout tomu, že bych prozradil více. Rád bych ale v dohledném horizontu pracoval na abstraktnější fantasy,“ říká Miyazaki ke své další hře.

Co se týče hry Elden Ring, tak vývojáři ji budou v následujících měsících podporovat novými updaty. Ale bohužel zatím nepadlo ani slovo o případném rozšíření. „Budeme pokračovat ve vydávání aktualizací pro Elden Ring. Jak jsem už zmínil, kromě hry, kterou budu režírovat, máme ve vývoji i několik dalších her jiných režisérů, než jsem já. Nejsme ale zatím ve fázi, abychom mohli sdílet více podrobností. Omlouváme se, ale dejte nám prosím trochu více času," říká Hidetaka Miyazaki. 

YouTube video: YouTube video player



Zdroj: TZ
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (35)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Kainé
Kainé #A2

@🏡Makléř: mám to podobně, já si hru sem tam jen tak zapnu, projíždím se a kochám se bez nějakého cíleného progresu, občas najdu něco, co jsem neviděl, zapnu to na 20 min a jsem spokojeny :).

StepoBella
StepoBella #Guardian
👍2

Proč do toho tahat Horizon? Ta hra nemá nic, čím by mohla Elder Ring ohrozit, něčím prorazit, a vůbec se sním pasovat. A to ani tou jedinou zbraní na kterou by se dalo odvolávat, a to grafika. Která mě ale u toho Horizonu nijak neokouzlila. Byl jsem vážně zklamaný z toho jak to odflákli.

QaiGonJinn12
QaiGonJinn12 #LV-426
❤️2

Bohužel Elden ring je umělecké dílo na trošku vyšším levlu. Nějaké spekulace o grafice jsou zcela zcestné, jelikož jako celek je to nesmírná nádhera. Grafika může být skvělá ale co s když je svět prázdnej generickej nezáživnej bez detailů. V Elden ringu jsem objevoval místa a výhledy z nichž se zatajoval dech. Přemíra jednotlivých detailu ani nemluvě. V tom Japonci vynikají. V tom vyniká From Software.

Kainé
Kainé #A2
❤️1

@ΛNĐ3RLΛ: skvěle napsané!

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。
👍6

@mnaca: Bohužel to není ironie. Ultras doteď nemůžou zkousnout, že technicky "dokonalý" Horizon hraje druhé housle ve srovnání s technicky zastaralým, ale hratelnostně vyšlechtěným Elden Ringem. A to ještě schválně dávám tu dokonalost do uvozovek, jelikož na launch HFW měl tunu bugů a performance neduhů, že si nemají v tomhle obě hry co vyčítat.

Navíc u HFW je to přesně naopak - čím více tu hru zkoumáš, tím více podobností a recyklovaných assetů z prvního dílu v ní nacházíš. Ona se to sice snaží pěkně maskovat a pokud jsi graphics whore, který se více kochá, jak hraje, tak si toho nejspíš nevšimneš, jenže my, kteří se nenecháme opít rohlíkem to rychle prokouknem. 🙂

Buďme ale k sobě všichni upřímní teď a na rovinu si řekněme, jak to ve skutečnosti je: Recyklace ve videohrách je standard a dopouštějí se ji všichni, bez výjimky! Doba, kdy se hry vytvářely opravdu "ze vzduchu", na koleni a převažovala v nich především kreativita a inovace, je už několik desítek let minulostí.

Někteří vývojáři recyklují méně, někteří více. Někteří se rozhodnou zrecyklovat mapu a assety, někteří herní formuli a gameplay mechaniky. Viz ten Naughty Dog. Jen se zkuste na chvíli zamyslet a spočítejte si, s kolika novými značkami přišel na trh ND, s kolika FromSoftware a s kolika třeba takový Ubisoft za posledních 15 let působnosti.

Naughty Dog - 2 (Uncharted a The Last of Us)

FromSoftware - 7 (Ninja Blade, Demon's Souls, Dark Souls, Bloodborne, Déraciné, Sekiro, Elden Ring)

Ubisoft - Bambilion nových značek na různé platformy, že to člověk nemá ani čas spočítat. 😁

StepoBella
StepoBella #Guardian
👍1

@A2: rozhodně. Ja mám jejich rukopis rád. Každopádně souhlasím i jak jsem řekl s druhou stranou. Ale to není nic proti ničemu...taková ta jemná kritika k věcem, co to snesou je podle mě na místě.

Kainé
Kainé #A2
❤️1

@StepoBella: souhlasím, bohužel ti samí, co tady kritizují vykrádání sama sebe u FS, dávají 10/10 u TLOU2. Tím nemyslím tebe. Tenhle dvojí metr se mi příčí.

Jinak ano, nová hra od FS by měla být už bez Souls formule. Jsou extrémně talentovaní, takže proč nezkusit něco jiného.

StepoBella
StepoBella #Guardian
👍1

@mnaca: ano, ony obě strany mají prostě pravdu. Ať už ti co to baví, a nedají na to dopustit.. Tak i ti, co si stěžují že by už rádi alespoň tu technickou stránku někam posunuly. Ja souhlasím s oběma. Ale rozhodně máš pravdu s tím, že Ubi tu svou šablonku využil teda více krát no😉

A2.. O Sekiro jsem psal.. Tedy pokud by jsi četl mezi řádky. Borče😁

Edit.. S ND souhlasím.. Bedna na výstup i v jeskyni.. Co na tom, že lokaci před byla ta samá ve městě použita na výstup na balkon😁 ale zase.. Těží z toho že je to pro věští část hráčů stále zábavné.

A ano, jsou tu studia co vykrádáji více, možná, ale teď je řeč o FromSoftware..

Kainé
Kainé #A2

@AsuraCZech: tak ale nikdo nepíše, že Elden Ring vypadá lépe, psal jsem, že se drží. Ty si ale vždy musíš kopnout, co?

Jinak máme několik typů láv a ta nejrychlejší se pohybuje až 50Km/h.

AsuraCZech
AsuraCZech #OverLord

@Frenky5: A ani bych neřekl, že by to porovnání bylo v jednoznačný prospěch ER, v DSremake se láva líně převaluje a hromadí, zatímco v ER to působí spíš jak vodou na kterou někdo dal texturu lávy.

Kainé
Kainé #A2
👎1

no, to si nemyslím. Switchoval jsem mezi hrami a Remake je sice graficky dál, ale Elden Ring se dost drží i se starším enginem. Navíc umělecky je to xkrát lepší než Remake.

Remake navíc dává 4K jen v 30 FPS, Elden Ring má přes 40 FPS a to se bavíme o lineární hře vs. open-world.

Problém u Elden Ring je potom perfomance mod, tam samozřejmě mělo být stabilních 60FPS to bez debat.

Kainé
Kainé #A2
👎1

@mnaca: ale Assasin se alespoň vyvinul. Sice se vyvinul špatným stylem, ale vyvinul se ze stealth adventury do pseudo ačkního RPG v otevřeném světě. Jednička AC byla ve skrze lineární, i když měla otevřenější svět. Hra postupně odpouští stealth na úkor RPG prvků. Black Flag přidává např. možnost ovládaní lodi. Takže série se nějak vyvíjela.

Kam se posunuli Naughty Dog od první Uncharted po poslední Uncharted? Naprostá rezignace na nějaký posun žánru. Jednoduché, stupidní střílení, přepálené scény a pořád dokola.

Otázka je, kam člověk chce posunout Souls formulu v otevřeném světě. Neumím si moc představit, jak lépe vytvořit svět Elden Ringu a přitom zachovat Souls formulu. Krom lepších dungeonů mě toho moc nenapadá. To by museli úplně odstranit Souls formulu ze svých her, já bych byl pro, stejně jak ji odstranili v Sekiro. Jenže 96% z 83 recenzí na MT%, 13 milionů prodaných kopií. Evidetně to pořád funguje a spousty hráčů si to žádá.

Elden Ring je navíc dokonalý ve své variabilitě gameplaye, tu hru můžeš hrát tolika způsoby, ta hra ti dává tolik možností. Pokud někdo vezme meč a štít jako v první Souls hře a pak píše, že je to pořád to samé, tak to není chyba hry.

link

Grafika ve finále taky není problém. Stačí se podívat na tohle srovnání. Elden Ring obstojí klidně i s Demon Souls Remake díky mnohem lepšímu uměleckému stylu a pořád dostatečně kvalitní grafice.

AsuraCZech
AsuraCZech #OverLord
👍3

@mnaca: Nejde to ale popřít, v Elden Ring použil spoustu věcí z předchozích her, animace, nepřátele který aspoň ve většině případech měli aspoň slušnost reskinovat, a je to doopravdy na úrovní Ubi a nemělo by být omluvou, že to jen nerecyklují tak rychle do dalších her 🙂 Tohle by se nemělo dít, nebo spíš v takové míře a obzvlášť u nové značky a za plnou cenu, kdyby to byl DS4 myslím že většina nepípne na tohle téma, tohle je ale stejné jako když v posledních Assassinech si začal používat opeřence k označování nepřátel z výšky a rychle rychle do jiné hry to pak reskinovali do dronu (nebo to bylo naopak, už si nevzpomínám) a tím se nějaká identita každé ze sérii rozplynula, jak víc a víc recyklovali mechaniky z jedné do druhé.

To je myslím společně s vizuálem a optimalizací jádro pudla 🙂

buk va
buk va #Král Talismanu

@StepoBella: přesně tak

Kainé
Kainé #A2
👍4
😁2

@StepoBella: píše borec, co oslavuje remake remasteru…

Sekiro je jedna z nejvíce fresh her posledních deseti let a Elden Ring kumuloval Souls fenomenálně do open worldu ve stylu Zeldy. Tenhle styl open worldu můžeme spočítat na prstech jedné ruky.

Opravdu tu máme jiná studia, která mnohem více vykrádají sama sebe a ze své šablony neuhnou ani o píď. Ano, myslím Naughty Dog.

StepoBella
StepoBella #Guardian
👍4
😁3
❤️2

@N0isy: ještě aby ne,když vykrádají sami sebe. A jejich hry jsou,ať se to někomu líbí nebo ne,podobné jedna druhé, jako vejce vejci. Graficky to také nikam neposouvají,takže ano..to se to potom jede,podle zajeté šablony. Na Ubisoft se kyda hnuj,že šablona, mixer mechanik. Ala bla bla... ale Fromu se to dost odpouští.

A teď můj názor..je to všechno pravda...ale From má štěstí, že je to stále zábavné. Sem tam přijdou v rámci svého repertoáru s něčím, no ..lehce osvěžujícím,ale jinak je v podstatě fakt že je to od nich všechno dost stejné. Nápad na svět a příběh jiný,ale vše kolem je vlastně stále stejné. Ale je to jejich rukopis,to taky nelze opomenout.

buk va
buk va #Král Talismanu
👍1

Při vší lásce k DS1, doufám, že už příjdou s něčím úplně novým.

renorejns
👍1

Chci další soulsovku, From jsou jediní kdo je umí, tak snad jich ještě pár udělají.

Abysswalker
👍1

Sám nevím, co bych bral víc, jestli něco úplně nového nebo další soulsovku, jelikož tenhle žánr žeru a cokoliv, co From vydají beru day one, ale snad nejdřív bude dlc do Eldenu.

A fakt bych se nebránil těm Aztékům nebo sci-fi, ale pořád doufám, že se vrátíme do světa Bloodbornu...

BossKingCZ
BossKingCZ #BossKingCZ
👍2

Už by si mohli dát chvíli pauzu od Soulsovek a vytvořit něco jiného... případně oživit značku Tenchu.

Auron
👍3

@arnold: Tak dark souls 1 je z hlediska level designu stále nepřekonán, vyrovnal se mu jen bloodborne

arnold
👍3

Dark souls 1 nemá obdoby.

Auron

@davinemecek: novej engine bych teď nečekal, jestli je hra opravdu ve finále tak je podle mě hodně brzo. FromS nejsou tak veliký..

Auron

Perte to do mě! I když bych tuhle zprávu bral s rezervou.

davinemecek
👍1

Novej engine už by to fakt chtělo, na ER se nám to krásně ukázalo. Jinak jsme zvědavej, s čím příjdou.. :)

AsuraCZech
AsuraCZech #OverLord
👍1
👎1

@Marty: Naivko, přece by nezahodili za ta léta ověřený engin :D

Robitus
Robitus #DoYouMissMe?:-D

@MCJoel: to by se hodně hráčů škrábalo na hlavě:-D

Justy
Justy #PS5
👍6
🤬1

@Starky: Ať klidně dál vykrádají sami sebe, protože stále jsou schopni nabídnout nesmírně kvalitní zábavu,což se o moc studií říct nedá.

We love PS5
👍2
🤬1

Sem s tým za hru od From Software som ochotný s radosťou platiť 80 eúr už len z dôvodu aby som podporil toto famózne štúdio

Jozef Maluniak
Jozef Maluniak #🔷PlayStation🔷
🤬1
👎1

Už nikto nemôže pochybovať o tom že táto hra bude Goty 2022 ❤️💪

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články