Naše technologie je lepší než ta v L.A. Noire – Remedy

novinka  10
Martin Šmíd, 12. 4. 2011 15:30
Nedávno jsme vás informovali, že David Cage ze studia Quantic Dream se nevyjádřil zrovna dobře o technologii snímání obličejů v připravované detektivce L.A. Noire. Nazval ji doslova slepou uličkou. Nyní se zdá, že i studio Remedy má o něco vyspělejší technologii. Magazín EDGE si totiž mohl tuto technologii prohlédnout v doposud neoznámené hře. Vzhledem k tomu, že se scéna točila kolem herce Ikka Villia, který ztvárnil Alana Waka, asi ani nemusíme vyslovovat jméno této tajené hry. Tato technologie od Remedy nevyužívá jen motion capture jako MotionScan od Rockstaru. Ten se využívá jen na začátku pro scan herce. Pak je oscanován obličej herce a 64 různých grimas. To vývojářům umožňuje, aby následně vytvořili jakýkoliv výraz v obličeji herní postavičky. Autorem této technologie je John Root, který dříve pracoval v id Software nebo Epic Games. „L.A. Noire nastavil docela vysoko laťku obličejových animací, ale my ji překonáme,“ řekl John Root. Snad nám vývojáři tuto svoji technologii co nejdříve předvedou, abychom mohli posoudit, jaká je skutečně ta lepší.
Zdroj: vg247

Alan Wake

x360
Microsoft, Remedy
Datum vydání hry:
18. 5. 2010
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
8/10

Komentáře