Konzolista.cz

Naše technologie je lepší než ta v L.A. Noire – Remedy

novinkaúterý 12. dubna 2011Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Naše technologie je lepší než ta v L.A. Noire – Remedy
Nedávno jsme vás informovali, že David Cage ze studia Quantic Dream se nevyjádřil zrovna dobře o technologii snímání obličejů v připravované detektivce L.A. Noire. Nazval ji doslova slepou uličkou. Nyní se zdá, že i studio Remedy má o něco vyspělejší technologii. Magazín EDGE si totiž mohl tuto technologii prohlédnout v doposud neoznámené hře. Vzhledem k tomu, že se scéna točila kolem herce Ikka Villia, který ztvárnil Alana Waka, asi ani nemusíme vyslovovat jméno této tajené hry. Tato technologie od Remedy nevyužívá jen motion capture jako MotionScan od Rockstaru. Ten se využívá jen na začátku pro scan herce. Pak je oscanován obličej herce a 64 různých grimas. To vývojářům umožňuje, aby následně vytvořili jakýkoliv výraz v obličeji herní postavičky. Autorem této technologie je John Root, který dříve pracoval v id Software nebo Epic Games. „L.A. Noire nastavil docela vysoko laťku obličejových animací, ale my ji překonáme,“ řekl John Root. Snad nám vývojáři tuto svoji technologii co nejdříve předvedou, abychom mohli posoudit, jaká je skutečně ta lepší.
Zdroj: vg247
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (10)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
raubkatzeplot

no ale aby nám stoho pak nehrabalo....[s12]

⛩ Nellerix_YT ⛩

dochazi tu k mereni klacku jak male jarda souhlas s gorerated

JOHN CENA
JOHN CENA #NaughtyDog

tohle všechno jsou jen pouhe spekulace až ukážou hráčum nějaké videa tak pak podle toho můžem soudit.

JENIK182
JENIK182 #VŠB-TUO

Zajímavé je, že doteď nikdo nic neřešil a když se najednou začne ukazovat LA Noire, tak všichni začnou breptat jak je jejich technologie lepší než ta Team Bondi atd.

Fenix

Zavorka: Nestojí ale píšo o optimalizace engimu a jako příklad uvedl UT Engin který vypadá čím dál lépe , sice na PC ale vypadá , momenálně do něj přidaly podporu DX11 a zas je to o něčem jinem tak proč by to nešlo takhle třeba i u remendy s enginem AWčka

stillalive

To jen dokazuje jak velkou pozornost na sebe L.A. Noire upoutal a vývojáři si mohou gratulovat, protože to zas jen dokazuje, že momentálně se jim povedlo vytvořit hru s výrazy obličejů mnohem dál než u konkurence. Ale to je dobře. Díky L.A. Noire se David Cage s celým týmem bude snažit ještě víc o lepší výsledek. Bez L.A. Noire by spíš technologii snímání obličejů srovnávali se svou hrou Heavy Rain, ale takhle se možná dočkáme ještě lepších výsledků, když je pohání kupředu takto vysoko nastavená laťka v L.A. Noire.

xRay
xRay #Really?

Ja spise nechapu, proc sici zacali rejpat do L.A. Noire. A to ze jejich technologie je "slepa ulicka" je naprosto nepodstatny. Hlavne ze to dela presne to, co se od toho ocekava.

WarNex

Mě by zajímalo, kolik jim za tohle zvolání do světa zaplatili... Osobně mě je jedno, jaká technologie je lepší nebo horší, mě jde hlavně o to, aby mě hra zaujmula...

Fenix

Proč by nemohla bejt , je jen na optimalizaci enginu jak ho co nejefektivnějš upravit tak aby na současném HW vypadal nejlíp ... a jestli se to povede i novému UT enginu tak to bude pecka

PS3Fanboy
PS3Fanboy #Ni no kuni

no snad za 5 let na X-boxu 720 [s6]

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články