Naše technologie je lepší než ta v L.A. Noire – Remedy

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (10)
no ale aby nám stoho pak nehrabalo....[s12]
dochazi tu k mereni klacku jak male jarda souhlas s gorerated
tohle všechno jsou jen pouhe spekulace až ukážou hráčum nějaké videa tak pak podle toho můžem soudit.
Zajímavé je, že doteď nikdo nic neřešil a když se najednou začne ukazovat LA Noire, tak všichni začnou breptat jak je jejich technologie lepší než ta Team Bondi atd.
Zavorka: Nestojí ale píšo o optimalizace engimu a jako příklad uvedl UT Engin který vypadá čím dál lépe , sice na PC ale vypadá , momenálně do něj přidaly podporu DX11 a zas je to o něčem jinem tak proč by to nešlo takhle třeba i u remendy s enginem AWčka
To jen dokazuje jak velkou pozornost na sebe L.A. Noire upoutal a vývojáři si mohou gratulovat, protože to zas jen dokazuje, že momentálně se jim povedlo vytvořit hru s výrazy obličejů mnohem dál než u konkurence. Ale to je dobře. Díky L.A. Noire se David Cage s celým týmem bude snažit ještě víc o lepší výsledek. Bez L.A. Noire by spíš technologii snímání obličejů srovnávali se svou hrou Heavy Rain, ale takhle se možná dočkáme ještě lepších výsledků, když je pohání kupředu takto vysoko nastavená laťka v L.A. Noire.
Ja spise nechapu, proc sici zacali rejpat do L.A. Noire. A to ze jejich technologie je "slepa ulicka" je naprosto nepodstatny. Hlavne ze to dela presne to, co se od toho ocekava.
Mě by zajímalo, kolik jim za tohle zvolání do světa zaplatili... Osobně mě je jedno, jaká technologie je lepší nebo horší, mě jde hlavně o to, aby mě hra zaujmula...
Proč by nemohla bejt , je jen na optimalizaci enginu jak ho co nejefektivnějš upravit tak aby na současném HW vypadal nejlíp ... a jestli se to povede i novému UT enginu tak to bude pecka
no snad za 5 let na X-boxu 720 [s6]