Konzolista.cz

Na Mirror´s Edge se pracovalo 7 let

novinkačtvrtek 4. března 2010Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Na Mirror´s Edge se pracovalo 7 let
Za rekordmana v délce vývoje je považován Duke Nukem Forever. Jeho post asi jen tak nějaká hra neohrozí, ale mnohé se mu přibližují. Jednou z takových her je i Mirror´s Edge. Podle bývalého šéfa DICE, Fredrika Liliegrena, trvaly práce na této hře neuvěřitelných sedm let, ačkoliv byla poprvé oznámena v roce 2007 a o rok později se dostala i na pulty obchodů. Oznámení ovšem předcházely roky zkoušek a návrhů, aby mohla vzniknout velmi povedená hra. Alespoň podle recenzí. U hráčů si už Mirror´s Edge tak dobře nevedl, ale i tak dostalo pokračování pravděpodobně zelenou. Na něm má nyní pracovat menší tým uvnitř DICE.
Zdroj: vg247
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Na Mirror´s Edge se pracovalo 7 let
Na Mirror´s Edge se pracovalo 7 let
Na Mirror´s Edge se pracovalo 7 let
Na Mirror´s Edge se pracovalo 7 let
Na Mirror´s Edge se pracovalo 7 let
Na Mirror´s Edge se pracovalo 7 let
Na Mirror´s Edge se pracovalo 7 let
Na Mirror´s Edge se pracovalo 7 let
Na Mirror´s Edge se pracovalo 7 let
Na Mirror´s Edge se pracovalo 7 let
Na Mirror´s Edge se pracovalo 7 let

Komentáře (11)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
solid__snake
solid__snake #HIDEOut

Jedna z mých nej her na PS3. Zasloužila by si celkově lepší hodnocení i větší slávu :) Doufám že se na dvojce fakt dělá.

Lukasneo
Lukasneo #GAMER

luxusní hra!!! prostě originální a velice táhnoucí...... těším se na dvojku

Homer
Homer #Hommeer

Tvl tak dlouho .... Ted se uplne stydim,sem si hru koupil pred par tydny a vubec nemam cas ji zahrat [s8]

filom3n
filom3n #Grip

a kde si se sprajcla? ja se zasekl u takovyho leseni uvnitr baraku vysokyho, tam to bylo peklo, ale slo to, tam sem zhebnul snad tisickrat :)

adusa

tu hru som ozaj uzivala. Paradna vec len ma mrzi ze som sa zasekla pri jednom neprekonatelnom leveli a nikdy som ju vlastne nedohrala. Inac zazitok.

filom3n
filom3n #Grip

Presne tak, moje jednicka je Bioshock a Mirrors Edge...

stillalive

Trochu mně mrzí, že si hra nenašla větší přízeň u hráčů, ale je to dáno hlavně tím, že hra se soustředí pouze na svůj, určitý specifický mechanismus, který je složen z prvků Freeruning z pohledu první osoby, v naprosto originálním provedení, které se týká především i grafického zpracování, které je excelentní...Pro mně osobně tato hra patří mezi mé top hry, které jsem kdy hrál...Na prvním místě je ovšem Heavy Rain...Snad se dočkáme dvojky, jsem velmi rád že dostala zelenou od EA...Jistě už nepoběží na Unreal Engine 3, ale na Frostbite, který u jedničky nepoužili, jelikož v době vývoje na Mirrors Edge ještě Frostbite neměli...no co se týče toho vývoje, věřim tomu že tak dlouho opravdu na ME pracovali...Hra je skutečně promyšlená, svím způsobem staví na jednoduchém mechanismu, který je zpracován výtečně a naprosto originálně...Tak ale teď když už mají veškeré nápady z jedničky, mohou dvojku udělat delší a přidat nové prvky a nové nápady, které zpestří onen adrinalinový zážitek ze hry

filom3n
filom3n #Grip

vsak ona se tim DLC neuveritelne natahla, i kdyz casem je to DLC nudne, ja nemam na hry moc cas, takze delka u hry mi docela nevadi, chtelo by to nejaky DLC s pokracovanim... nevim co jim brani...

Wartryton

filom3n: naprosty souhlas :) Je to bombasticka hra :) akorat mohla byt delsi

filom3n
filom3n #Grip

taky zalezi na hraci, mne ta hra neuveritelne bavila od zacatku dokonce, ted ji mam skoro dohranou na druhou obtiznost a i time trials sou suprovy, a ty dalsi levely stahnuty sou sileny... proste parada... dovi kdy se k ni zas dostanu a pokracovani bych ocenil :)

Maverick_cz
Maverick_cz #G.B. club

tak kdyby se u každý hry počítal vývoj od doby, kdy někoho napadlo, udělat takovou hru až do doby, kdy to opravdu vyšlo, tak by to asi bylo víc, než se běžně uvádí a ten případ je podle mě Mirrors Edge.. není duvod, aby zrovna tahle hra byla podle délky vývoje o tolik pracnější, než ostatní hry... prostě jen jiná interpretace při posuzování délky vývoje