Miyazaki: Nebudeme dělat lehké hry, je to součástí naší identity

novinka  38
Martin Šmíd, 1. 3. 2022 14:36
Studio From Software zaznamenalo se svými akčními RPG hrami celosvětový úspěch, ačkoliv si zakládají na poněkud vyšší obtížnosti. Možná ale právě proto na ně velká hráčská komunita nedá dopustit. Nyní se k diskuzi o obtížnosti znovu vrátil režisér současného hitu Elden Ring, Hidetaka Miyazaki. „Vždy se snažíme zlepšovat, ale v našich hrách dává smysl, aby hráč trochu trpěl. Takže to není něco, čeho bychom se v tuto chvíli chtěli vzdát. Je to naše identita,“ řekl v rozhovoru pro New York Times. Sám Miyazaki není zdatný hráč a proto o svých selháních často přemýšlí. „Když hraji tyto hry, říkám si, že takhle bych chtěl zemřít - způsobem, který je zábavný nebo zajímavý, nebo který vytváří příběh, o který se mohu podělit. Smrt a znovuzrození, zkoušení a překonávání. Chceme, aby tento cyklus byl příjemný. V životě je smrt hrozná věc. Ve hře to může být něco jiného,“ říká. Zároveň dodal, že se omlouvá hráčům, kteří nemohou těžké části překonat a hra je zlomí. „Chci jen, aby co nejvíce hráčů zažilo radost z překonávání těžkostí.“
Zdroj: Tisková zpráva

Elden Ring

ps4xoneps5xsx
Bandai Namco, FromSoftware
Datum vydání hry:
25. 2. 2022
Žánr:
RPG
10/10

Komentáře