Miyazaki: Nebudeme dělat lehké hry, je to součástí naší identity

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (34)
Spuls hry nejsou tezky, jen je treba se na ne soustredit. Navic v kazdym dilu je hned na zacatku poschovavano spousta op zbrani, ktere spolu se summony umozni i nesoustredenemu hraci projit hrou jak nuz maslem. Ed je pro me zatim nejlehci hra. Obtizne bude spis ten svet prozkoumat cely a vse najit. Je toho strasne moctesim se az po dohrani zkusim level 1 run
Nikdy se nedej Miyazaki, stoj si za svojí vizí, zatím jsi mně nikdy nezklamal! Od Elden Ringu se jen těžko odtrhávám... 😅
@Marty: Podle mě je to něčí mulťák.
@godycz: Souhlasím, filmy od Miyazakiho jsou vrchol animované tvorby. Ještě jsem neměl čas si o Elden Ringu něco zjišťovat, a samozřejmě se taky vyhýbám všem spoilerům, takže preventivně nečtu žádné články. Z těch pár obrázků mám dojem, že to je více CGI, což mi tedy přijde zvláštní, ale tak zkusím na to zajít, až budu mít čas. Podle titulku článku to dokonce vypadá, že Miyazaki chce dělat i hry, tak se tu možná i nějaké hry od něj dočkáš :)
jsem rad, ze si jede stale svoji filozofii a drzi se ji urcite by sel proti sobe. akorat :D mit tam moznost nejak snizit obtiznost :D urcite by prodal treba dvakrat tolik o coz mu asi nejde, takze i za to je to pekny krok a vychazi. a pro me holt zbyva cumakovat na walkthrough :D
@hrc.jena:Sorry za palec mělo to být obráceně.
@Tomkalhotka: taky me hry od fs prijdou relativne v pohode..co je treba tezky jsou hry jako super meat boy apod. Souls hry potrebuji jen nekolik desitek hodin investice a behas je s prstem v nose.
mě hry FS nějak extra težké nepřijdou. Když jsem hrál remake demon souls, tak počet smrtí byl dost při zemi tzn. nizky. U blodbornu což byla moje první FS hra byla naročná první část hry než jsem pochopil mechaniky a pak to bylo vše v pohodě. Sekiro byl zatím nejvetší challenge , ale to umírani v sekiru bylo zabavne a ten pocit mrtvých bossu za to stál
V pátek by mě mel dorazit ER, tak jsem hodne bullish :)
@Standa Kokrhejl: tak tomu rikam fail. to je vrchol :) jak se budes na Elden Ring koukat? jsi na webu o hrach, ty se hrajou...:-)
@Standa Kokrhejl: Tohle je jiný Miyazaki :)
Miyazaki je prostě nejlepší. Hluboký respekt. Děkuji, mistře. Na Elden Ring jsem teda ještě nekoukal. Zatím se mi od něj nejvíc líbila Naušika, Laputa a Princezna Mononoke.
@jabuntA: Vizuálně, ne "unequip" ale prostě ji schovat jak už tak nějak dnes bývá zvykem, když už jsem hodinu strávil tím aby můj charakter vypadal aspoň nějak k světu v rámci možností, tak aspoň ať jde vidět ta hezká tvářička :D
@AsuraCZech: Helmu můžeš schovat v Equipment tlačítkem čtverec. Není zač😉
Součástí identity je už i mizerný framerate a recyklace, jen tak dále...
Nemusí být "lehké" postačí když začnete věnovat trochu úsilí optimalizaci a vůbec bych se nezlobil, kdyby jste konečně přestali používat ten engin z PS3 éry :)Jo a rád bych možnost v ER schovat helmu, když tam konečně jde vytvořit něco co vypadá jako člověk.
@Effa: už jsem ti tu otázku položil jednou a odpovědi jsem se nedočkal, ale zkusím to znovu...Proč hraješ hry, když je každá pro tebe sranec a jediné co dokážeš o hrách napsat jsou samá negativa, nesmysly a jedovaté bláboly?
A nedeljete openworld. Podruhe smazan ER a uz mu sanci nedam. Sranec open world kde je mrtvo, plocho a jeste k tomu blbe nasvetleno. Doskakovani textur a propady fps uz taky nedelejte. AOE utoky u kazdeho druheho enemaka a kazdeho prvniho bosse uz taky nedelejte, rozbitou ekonomiku na upgrade zbrani taky nedelejte. Proste udelejte neco jako byl bloodborne a nedelejte uz hru kde splacate dohromady vsechno co jste udelali v minulosti a vytvorite kolem toho kecy za pomoci RR Martina. Jestli je tohle opravdu dilo miszakiho tak by si mel dat pauzu. Nikde jsem za 25 hodin hrani nevidel nic noveho, pouze recyklace. Uroven ubisoft. Vazeny Frimsofte tohle si posral.
Arise now, ye Tarnished, ye dead who yet live. The call of long-lost grace speaks to us all!
To je ono “výzva”, která dnešním hrám chybí.Elden ring je narámná zábava a určitě je otevřená pro nové hráče v žánru.
DarthŠtofi: Oproti Souls hrám mi přijde, že popis věcí, atributu je mnohem obsáhlejší než dříve.
Vysoká obtížnost mi v jejich hrách vůbec nevadí. Mně vadí že hra vůbec nic nevysvětluje. Hry od From Software jsou jediné, u kterých musím googlit a hledat tipy a triky. V Bloodborne jsem si polovinu hry dával body do Arkane a myslel jsem že mi to zvyšuje útok zbraní na blízko a místo toho to dávalo útok střelnou zbraní. V Demons Slouks taky figuroval jakýsi optimal hit a dodnes nevím co to je. Jak si pak člověk má vybrat třídu když nemá dost informací. Naučit hrače mechaniky hry je část designu a tuhle část From Software prostě neumí. Předpokládám, že v Elden Ring se nic nezměnilo
Jeste aby jeho tym vylepsil optimalizaci a kazde jeho budouci hry jeli aspon 1440p a 60 fps...
Praise the Miyazaki.
Som veľmi rád že From Software robia ťažké hry a že Elden ring je rovnako náročný ako Dark Souls nevedel som si celkom predstaviť ako bude fungovať Souls v OW ale funguje to skvele a hra je to parádna Ďakujem Pán Miyazaki
Tak kdo má problém musí prostě chvilku farmit aby dostal gear/lvl a pak už musí být hráč hodně levý aby nedal cokoliv na nadprůměrném lvl ...
Ďakujeme a tak to má byt 😉 … Souls hry niesu vôbec ťažké ide iba o to že hráč urobi chybu 😁 .. napríklad zle uskoci ked sa zaženie boss .. je to všetko o tom že hráč musí študovať nepriateľa a poznať jeho slabé miesta 😉
Jejich hry jsou srdcovka hlavně kultovní. Děkuji za jejich tvorbu.
Som rad že odolali ufňukanemu mainstreamu. A to píšem ako hráč ktorý nevie dokončiť bloodborne pre to aký je ťažký. Nech im to vydrzi, robia uzastne hry.
Vzpomínám na Bloodborne kdy vycházel,strašně jsem váhal jestli to za plnou cenu vzít měl jsem strach, jestli to na mě nebude moc těžký,nikdy jsem od FS před tím nic nehrál,ale neodolal jsem a šel do toho a nelituji jediné vteřiny které jsem v té hře strávil a dodnes ho řádím na piedestal nejlepších her které jsem měl tu čest hrát.Takže pane Miyazaki určitě neuhýbejte z cesty.
Řekl bych že poslední dobou je větší legenda Miyazaki než často zmiňovaný Hideo Kojima.
Nejlehčí byl sekiro
Já jsem v prvním dark souls vytuhl u ornstein and smough, to jsem hrál tak rok a trvalo mi to deset hodin , než jsem ho porazil, ale hra to byla opravdu vyjímečná, teď už ale nějak nemám chuť se tím trápit.Nejlépe ovladatelný byl určitě bloodborne, možná i nejlehčí.