Konzolista.cz

Miyazaki: Elden Ring nebude lehčí, dokončí ho ale více hráčů + nová videa z hraní

novinkasobota 29. ledna 2022Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Miyazaki: Elden Ring nebude lehčí, dokončí ho ale více hráčů + nová videa z hraní
Už jen necelý měsíc zbývá do vydání očekávaného akčního RPGčka Elden Ring od studia From Software. Režisér Hidetaka Miyazaki se nyní o hře rozpovídal na oficiálním PlayStation Blogu, kde se vyjádřil i k obtížnosti. Třeba u Sekira hodně hráčů volalo po možnosti zvolit si obtížnost, takže se čekalo, jak na tom bude po stránce obtížnosti Elden Ring. Fanoušky Souls her určitě potěší, že vývojáři nepodlehli tlaku a nepřidali easy obtížnost, ale zároveň si Hidetaka Miyazaki myslí, že Elden Ring dokončí mnohem více hráčů než předchozí Souls hry.

 „Mám pocit, že náš přístup k těmto hrám, nejen k Elden Ringu, je navrhovat je tak, aby hráče povzbuzovaly k překonávání nepřízně osudu. Chceme, aby hráči používali svůj důvtip, učili se hru, zapamatovali si, co se děje, a učili se ze svých chyb. Nechceme, aby hráči měli pocit, že je hra nespravedlivě trestá, ale chceme, aby měli šanci vyhrát obtížná střetnutí a dosáhnout pokroku. Chápeme, že Souls hry jsou pravidelně spojovány s velkou úrovní obtížnosti a s vysokými bariérami vstupu pro nováčky. Snažíme se však hry navrhovat tak, aby cyklus opakovaných pokusů o překonání těchto výzev byl sám o sobě příjemný. Doufáme tedy, že s Elden Ringem a novými možnostmi, které poskytuje, bude v tomto ohledu úspěšný. V Elden Ringu jsme se záměrně nesnažili snížit obtížnost, ale myslím, že tentokrát hru dokončí více hráčů. Míra volnosti při postupu světem nebo možný pozdější návrat k výzvě jsou prvky, které podle mého názoru pomohou lidem projít hru v klidnějším tempu. Také zde není kladen důraz na čistou akci. Hráč si může více diktovat svůj přístup například proti bossům v otevřeném světě, nebo využívat stealth,“ říká Hidetaka Miyazaki. Ten později potvrdil, že i Elden Ring má hned několik odlišných konců i režim New Game+, jako předchozí Souls hry.

Magazín Game Informer přinesl v posledních hodinách i několik nových videí z hraní. Ukazují nové lokace i nepřátele. I proto zvažte, jestli se na ně chcete podívat. Mohou totiž obsahovat pro vás potenciální SPOILERY. 

YouTube video: YouTube video player

YouTube video: YouTube video player

YouTube video: YouTube video player

Zdroj: Tisková zpráva
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (76)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
godycz
godycz #katana-san
👍2

a pak se objevi hovado co to odehraje s nahatou postavou na kytaru....mag nemag.Kazdopadne limitka na ceste a jr mi jedno co kdo rika. Na videa nekoukam a zabrednu jako vzdy za kouzelnika do hlubin uchylnych potvor a sveta pana japonce.

Abysswalker
👍1
👎1

@pedros: Chápu, že to máš raději přístupnější. Mě naopak vyhovuje jak bloudění, tak i minimalistické vyprávění. Elden Ring bude mít mapu, která ale bude jen pro open world a nikoliv v dungeonech a vyprávění příběhu má být přístupnější. Jak moc se teprve uvidí.

pedros

Já hlavně doufám, že tam bude jiná forma vyprávění příběhu a nějaká mapa. Soulsovky miluju díky soubojovým systémům a obtížnosti, mám za sebou DS 1/2/3 i BB a DS remake + jejich napodobitele Nioh / Nioh 2, ale třeba to bloudění (já vím, mnozí to berou jako plus, ale já fakt ne) a celková nejasnost v tom, kam to vůbec tím tunelem lezu se mi na těchto hrách prostě nelíbí.Podobně to mám s příběhem a jeho prezentací. Zase se najde spousta lidí, kterým to vyhovuje, ale já v příběhu formou popisků na itemech a strohých informací od dementně se chechtajících NPC prostě žádný plus nevidím. Právě naopak.Každopádně se těším a určitě koupím.

Coubee
Coubee #Dishonored

Predobjednano!!! Jupí, Sekiro jsem zdolal na platinu, tak se s tím snad taky poperu se ctí.

robinhocz
robinhocz #KupPlaystation

@hrc.jena: To rozdělení lahví moc neřeší, mág nepotřebuje moc healingu.

Kár3l
Kár3l ##playstation

Dohrál tu vůbec někdo nějakou Souls hru ? Tlachani plně huby ale archivy nikdo nepostl

hrc.jena

Robinhocz: A proto v DS3 jsi měl lahvičky rozdělené aby to mág neměl tak jednoduché. Ono celkové v DS2 to bylo pro mága asi nejvýhodnější jelikož i Stalina se dala levelovat snad do nekonečna 🤷🏼‍♂️ A hlavně si říkám ze když i u Demon’s souls si potřeboval na manu ty lahvičky proč od toho pak upustili u DS1-2

robinhocz
robinhocz #KupPlaystation

@Beast of Yharnam: já hrál čistého Maga naposledy v DS2 a jako téměř jsem neumřel. Tam hlavně i bossové šly na tři rány takovým tím spellem,jak tam byla hromada soul orbu, nevím jestli soulstorm nebo jak se to jmenovalo,ale většina bossfightu byla tak na 20 vteřin

Ono ty souls hry nejsou vyloženě stavěné na čistou magii.Jenže zase co s tím, když ti dávají na výběr udělat si jakýkoliv build a staty.Jedině by jsi to musel nějak penalizovat. Třeba omezené HP, nebo dlouhý čas vyvolávání. Těžko říct no.

We love PS5

Kachlo bude recenzia pred vydaním?

QaiGonJinn12
QaiGonJinn12 #LV-426
👎3

Bože tady zase pláče děti. Komenty některých pláček jsou fakt na zblití. Tak si kua udělejte vlastní hru když se vám pořád něco nelíbí.😡

hrc.jena

AsuraCZech: doufám ze se tvé obavy nevyplni pac já mám predobjednano 🙈

RadarKKK
👍1

Beast of Yharnam : kouzlici v soulovkach jsou alfou a omegou treba v demon soulech a ds1 jsou kouzla hodne dobry a uciny ale treba v ds 2 hlavne v dlc to bylo s magicem docela peklo a ds3 kde byl system delenych flasek stejny jak v elden ringu je hrani za maga taky nic moc protoze mas malo flasek na leceni,to ze budou kouzla v eldnovy super silny soudis z bety tak na to bych se moc nespolehal uz gameinformer potvrdil ze obtiznostne je hra tessi nez v bete a je jasny ze balanc kouzel si nechavaly az na posled

robinhocz
robinhocz #KupPlaystation

@Beast of Yharnam: Je no. Některý i větší nepřátele rozsekaš, aniž se k tobě vůbec přiblíží.Me osobně to nepřijde moc zábavný,ale proč ne.Ta možnost tam je.

robinhocz
robinhocz #KupPlaystation

@Oig1: tak si povolas COOP a oni ti toho bosse holt rozsekají no

Nebo můžeš jet magic build, protože pokud bude magie tak OP jak v tý betě,tak to s ní dohraje snad každý, kdo není úplný jelito.

StepoBella
StepoBella #Guardian
👍5

Tak obsah her se většinou řeší v jejich fórech pokud vím. Tohle je novinka, tady zavítá každý hráč, ne jen fanoušci her daného fóra. Takže je zcela logické že se tu řeší vše, pač si hry od Fromu zkouší i hráči kteří nejsou cílová skupina, a hrají kde co. Ti pak diskuzi stočí k jejich oblíbeným hrám a názorům, a tak dále. Je to prostě normální.Pokud tady má snad někdo zoufalej pocit prázdnoty komentářů, může tohle opustit a jít to řešit právě do těch fór... Ale smutné? 🤔😃 Neee spíš je k smíchu když si o sobě někdo myslí že snědl šalamounové 💩.. Nebo-li... když si domácí kočka mysli že je divoká.. To je smutné..

Abysswalker
👍3

@A2: O obsahové stránce FS her a kde brali inspiraci jsem toho četl a viděl moc: Lovecraft, Stoker, Beksinski, Miura atd. Nedávno zde Leon napsal skvělý článek. Nevím o čem dalším moc mluvit, většina už byla řečena. I když je pravda, že se sem tam dozvím něco nového.

AsuraCZech
AsuraCZech #OverLord

@hrc.jena: Po Cyberpunku už jsem osobně obezřetnější všude a žádné studio není výjimkou, aspoň ale k něčemu ta hra byla dobrá :D

hrc.jena
👍1

A2 ale my skalní nepochybujem o kvalitách a ani nespochybnujem to ze to bude klenot po všech stránkách 😉 Herně Zvukové Vzhledově

Kainé
Kainé #A2
👎1

V téhle diskuzi je vše. Grafika ala Demon Souls, easy mode, Horizon, indiáni.

Ale k samotnému obsahu her od FS a to počínaje hudbou inspirací konče tu mám co říci já a možná další dva? Smutné.

Kár3l
Kár3l ##playstation

Mohli tam dát easy mod , neni easy ale jakože když to hrajete ve 2 ?

StepoBella
StepoBella #Guardian
👍6

Ja teď hraju poprvé Demons Souls na PS5.. A jako zatím za mě nejhezčí hra na Next Genu. Fakt skvělá práce od Bluepoint games. Kéž by si z toho ve FromSoftware vzali příklad. Nicméně nemůžu říct že by měli ošklivé hry.. Ale Demons Souls? WoWA baví mě samozřejmě hlavně hratelnost.. Ale když to vypadá tak jak to vypadá, baví to ještě o velký kus více. Na Elder Ring se samozřejmě těším taky jako prase. Hned ji kupovat ale nebudu.. Mám teď Demons Souls, a to mě vystačí na dost dlouho věřím. A taky bude Horizon samozřejmě, a pak až dojedu Demons Souls, a Horizon, půjde na řadu Dying light 2..na to se těším sakra hodně.. A pak až Elder ring.. A to ne proto že bych se na ni těšil nejméně.. Ale nemám rád když hraju po sobě prakticky stejné hry. Byť stejné nebudou. - pro histerky.. 😃 Které by se chtěli hádat.

hrc.jena
👍1

Abysswalker: To já míč dobre vím 😉Mezi nama ono ne vždy más jako mág výhodu, některý bodové jsou pro mága daleko těžší než pro někoho kdo jde na sílu či dexteritu!A co se tyče toho levelovani, zase se ti nic neulehcuje protože i nepřátele jsou silnější a mají více HP i lepší zbraně. Já měl namysli nastavení obtížnosti ve smyslu pravé třeba CoD kde je několik možnosti. Dark Soul a hry od FM jsou něco jako stará škola , kdy třeba v Medal of Honor jsi měl několik lekarnicek, občas nějaký jablko či klobasky na stole a tož vše. No a když jsi všechno snědl byl jsi v prdeli a šel jsi od znova, stejně jako třeba v DS😂 buk va: ale ani v jednom případě se nejedna o snížení obtížnosti !! Ten covenant ti znemožní vzít si na pomoc přítele a nepřátele jsou tuším silnější s více HP

Bonfire ascetix tak ten ti posouvá level na novou úroveň, něco jako Game+ takže prakticky to samé jako ten covenant. Myslel jsem to ve smyslu ze zde nejde nastavit rasy mód

Adam H.
Adam H. #✌️
👍8

Nemyslím si, že je to o casual, nebo hardcore hráči. Jde jen o trpělivost a o to jak tě hra chytne a motivuje postupovat dál. Já od FS hrál jen Bloodborne a nedohrál... Krásný svět, skvělá ponurá atmosféra a i když pro mě byla ta obtížnost vražedná, postupoval jsem jakž takž dál. Pak mi ale to levelováni a vraždění těch samých nepřátel na těch samých místech prostě znechutilo celé hraní.Třeba RETURNAL jsem nevytáhl z mechaniky, než jsem doslova vybojoval platinu. Chci tím říct, že hry od FS opravdu nejsou pro každého a určitě by neměly měnit svůj charakter, nebo obtížnost, protože právě proto je milují milióny hráčůPřeji všem fanouškům FS super zážitek a spoustu hodin zábavy.PS: ještě pro robopanenku co tu psala, že kdo nebude hrát Elden Ring, ale Horizon by měl zamakat na svém vkusu... Jako vážně? Jsi něco víc, nebo máš lepší vkus? Nechápu tyhle nesmyslné poznámky.

Abysswalker
👍5

@yenda1: Máš pravdu, ale určitě víš, že takových her moc není. Samozřejmě že jsou výjimky, jako všude, ale uznej, že většinou jde jen o umělé zvýšení zdraví a poškození. Thief je stará škola, je z doby, kdy hry nebyly takový mainstream jako dnes a v podstatě je dělali takoví nadšení nerdi. V té době si navíc tvůrci mohli víc experimentovat, kdežto dnes se spíš sází na jistotu, aby se to prodávalo. Proto před deseti lety Demon's Souls a Dark Souls působili tak svěže.

yenda1
yenda1 #Bellringer
👍6

@Abysswalker: "Výběr obtížnosti v menu je imo líný herní design"

Není pravda. Jsou hry jako třeba Thief (1998), kde ti volba mezi normal, hard a expert zajištuje zcela jiné zážitky z hry. Na Experta například zákaz zabíjení, vykradeni všeho a celkově to prohlubuje herní zážitek. kdežto nižší obtížnosti dělají hru přístupnější. Žádná lenost, právě naopak. Velmi chytře uděláno a design jeden z nejgeniálnějších.

buk va
buk va #Král Talismanu
👍2

@hrc.jena dark souls 2 ma voleb obtiznosti nekolik. Champion covenant, bonfire ascetix, ten prsten jak te nepřátele vidi a slysi mnohem vic. Ds1,2,3 maji od vývojářů spousta summon signu k vyvolani a pomoci s bossama ( mrkam na solaira v anor londo)

Abysswalker
👍3

@Oig1: Noisy ti odpověděl, já jen dodám, že pokud má někdo čas na jiná RPG s nastavením obtížnosti, která trvají desítky a někdy i stovky hodin a pak argumentuje, že nemá čas se učit bosse (když navíc může použít summon), tak to je líný argument. Prostě nevidím důvod, proč by se měli FS podřizovat a cílit na Casual publikum. A to říkám jako někdo, kdo v těch hrách umírá dodnes, přesto že je hrají už deset let. Ale tuhle debatu jsme tu vedli s mnohými už několikrát a asi se prostě neshodneme...

RedSeaDiver70
RedSeaDiver70 #PS5! ✌😎
👍2

Elden ring určitě pořídím, se Sekirem jsem se popral vítězně tak doufám, že to nebude těžší! 😎👌

Oig1
👍4
👎2

@Abysswalker: no jo ale kdo na to ma v dnesni době čas? Ja taky nejsem ochotnej studovat každyho bosse, kolikrát a kdy si prdne pak u něj 10x umřít a vracet se k nemu pořád znova přes dalších 10 pidizviku. Člověk je rád že si najde 2 hodky denně na hrani pokud neni single, bezdetnej a nezamestnanej. Takže, dejte mi u těchhle her easy mod a mate moje penize, protože ten lore a ty světy mne třeba zajímají, ale ne za cenu takove časové investice.

Abysswalker
👍5

@hrc.jena: Soulsy mají nastavení obtížnosti, jen je nenajdeš v menu, ale v rámci samotné hry, tzn. levelovaní, vhodný výběr a upgrade zbraní, magie je takový easy mód už od dob Demon's Souls a coop. Výběr obtížnosti v menu je imo líný herní design, jen se uměle zvýší zdraví a damage nepřátelům a hráči naopak sníží, ale udělat hru, tak aby byla jen jedna obtížnost a dát hráči možnost a nástroje na ně přijít sám, je mnohem víc uspokojující, nemyslíš? 😉

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články