Konzolista.cz

Microsoft propustil ve své herní divizi přes 1900 zaměstnanců

novinkačtvrtek 25. ledna 2024Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Microsoft propustil ve své herní divizi přes 1900 zaměstnanců
Jen jsem dopsal předchozí novinku o propouštění ve studiu Black Forest Games, máme tu další velké propouštění, které se týká herní divize Microsoftu, kam patří Xbox, Bethesda a Activision Blizzard. Phil Spencer před malou chvilkou oznámil, že o práci mělo v těchto dnech přijít více než 1900 zaměstnanců. Zároveň zmínil, že dotčeným zaměstnancům bude poskytnuta podpora i odstupné podle místních zákonů.

„Je to něco málo přes tři měsíce, co se týmy Activision, Blizzard a King připojily k Microsoftu. V roce 2024 se vedení společností Microsoft Gaming a Activision Blizzard zavázalo ke sladění strategie a plánu realizace s udržitelnou strukturou nákladů, která podpoří celý náš rostoucí byznys. V rámci tohoto procesu jsme učinili bolestivé rozhodnutí snížit počet zaměstnanců v naší herní divizi o přibližně 1900 pozic z celkového počtu 22 000. Vedoucí tým herní divize a já jsme odhodláni projít tímto procesem co nejpromyšleněji. Všichni lidé, kterých se toto snížení přímo týká, se významně podíleli na úspěchu týmů Activision Blizzard, ZeniMax a Xbox a měli by být hrdí na vše, čeho zde dosáhli. Jsme vděční za všechnu jejich kreativitu, vášeň a nasazení, které přinesli našim hrám, hráčům a kolegům. Pokud jde o budoucnost, budeme i nadále investovat do oblastí, které povedou k růstu našeho podnikání a podpoří naši strategii přinášet více her více hráčům po celém světě,“ oznámil dnes Phil Spencer v dopise zaměstnancům. 

Zdroj: TZ
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Komentáře (55)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Uzbek
🤦1
😁1

@jirisvec: a kolik měla zaměstnanců před akvizicí?

Nepotřebuješ 2 marketingové oddělení

Nepotřebuješ 2 rozpočtové rady

Nepotřebuješ 2 finanční oddělení

Nepotřebuješ prostě spoustu věcí co máš teď 2x díky akvizici ohromné společnosti jako je Activision Blizzard.

Hlavně nepadlo slovo vývojáři ale zaměstnanci 😉

A jak víte tak zaměstnanec může být i údržbář nebo zahradník či barista v kantýně, nebo pasák lehkých žen, to měli v Blizzardu rádi. Pokud celá byrokratická část společností co Microsoft pozřel spadla pod ně tak není důvod živit tolik krků.

Však sony by se svým propouštěním v roce 2013 mohlo výpravět. To přišlo o praci 10 000 lidí

PS: Čertův Mls právě ratifikoval má slova. Je to nepopiratelné

jirisvec
👍1

@Uzbek: Tvl zrnko zaměstnanců? 8% z celé herní divize mi nepřijde málo.

Pan Nestranný
Pan Nestranný #GeForce Now ❤️

Jez Cordon z Windows Central v noci na dnešek přišel s informací, že Microsoft propustil celý tým zákaznické podpory Activision Blizzard.

Kdo někdy řešil cokoliv s podporou ABK, tak jistě ví, jak moc kvalitní a prozákaznická byla.

Odyssey, nová značka od Blizzardu se s velkými problémy vyvíjela přes šest let a další roky měl vývoj zabrat link

Uzbek
🤮1
🤦1

Úplně orgie u plejek že MS prospustil zrnko zaměstnanců 🤣

Tohle je taková zábava číst

Ps: ti co dělají remastery tak propouštějí také a celkem pravidelně že ano Čertův Mls?

Radek Suchy
Radek Suchy #PS5 Pro
🤦1
😁1

Akvizice něco stala.. Prý je špatná doba tak to firmy řeší tím že jedňi dělají remastery a druzí zase propoušteji.

Merdis

@up_er: link

blUe cUnts

leden ještě neskončil a už je i s dneškem propuštěno 5 670 lidí z herní branže, za celý minulý rok jich bylo něco přes 10000, letos bude ještě veselo

Merdis

@Brusle🛼: nevím, jestli jseš jeden z těch stěžovatelů, ale četl jsem to tolikrát, že si je všechny nemůžu pamatovat :⁠-⁠) ...a krom toho, že mě ty hry baví, tak nemůžu Sony nadávat, že dělají prakticky jen tohle, když to lidi kupují a výdělek je pro každou společnost až na prvním místě :⁠-⁠D

up_er
🤦1
👍1
😁1

@Merdis: nemá to cenu, vzdej to 😀

꧁༒♛Makléř♛༒꧂
꧁༒♛Makléř♛༒꧂ #🏳️‍🌈🫷🗿🫸🏳️‍⚧️

@Merdis: to je na tu posledni vetu

Merdis

@Brusle🛼: ale copak? :⁠-⁠D

꧁༒♛Makléř♛༒꧂
꧁༒♛Makléř♛༒꧂ #🏳️‍🌈🫷🗿🫸🏳️‍⚧️
🤦1

@Merdis: ale notak...

Merdis
👍1

@Brusle🛼: já jsem to nekoumal, ale pro mě je to stejný remake jako třeba Crash nebo Spyro :⁠-⁠) ...a nedělají ty Naughty Dog remaky údajně noví zaměstnanci, aby se naučili engine,... ?... alespoň to jsem někde četl :⁠-⁠) ...Ale i kdyby ne, tak mě to tolik netrápí. Her pořád vychází tolik, že je prakticky nestíhám hrát. Až něco nového vydají, tak zas budete nadávat, že to je TPS adventura, takže je to vlastně fuk. :⁠-⁠D

꧁༒♛Makléř♛༒꧂
꧁༒♛Makléř♛༒꧂ #🏳️‍🌈🫷🗿🫸🏳️‍⚧️

@Merdis: no ja bych rekl, ze rozdil to je. Kdo touzi po remakach 3 roky starych her co dostaly i remaster, zvlast pak, kdyz je to misto novych her? Tresnicka na dortu byl tlou1 "remake" s polovicnim obsahem a za vyssi cenu nez original :). Kterej mimojine, to kriterium pro remake nesplnuje :)

Merdis

@Brusle🛼: zas tak velký rozdíl to není...remake je prostě celá hra od základu a to by mělo být jediné kritérium... můžeme akorát debatovat o tom, jestli to bylo opravdu potřeba a jestli je to dobrá hra nebo ne :⁠-⁠)

꧁༒♛Makléř♛༒꧂
꧁༒♛Makléř♛༒꧂ #🏳️‍🌈🫷🗿🫸🏳️‍⚧️

@Heymi9615: nezacli s posmeskama sony pony kdyz jako prvni clanky tu byly o tom jak propousti prave MS? :)

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
😁9

Když propouští Sony, je to potápějící se loď. Když MS, je to výhoda, propuštění nejhorších z nejhorších. 😅

꧁༒♛Makléř♛༒꧂
꧁༒♛Makléř♛༒꧂ #🏳️‍🌈🫷🗿🫸🏳️‍⚧️

@Robitus: to plati spis na tebe, ne? Zase prd do prazdna, ale u tebe klasika☺️

꧁༒♛Makléř♛༒꧂
꧁༒♛Makléř♛༒꧂ #🏳️‍🌈🫷🗿🫸🏳️‍⚧️
🤦4
😁1

@ΛNĐ3RLΛ: tak jako jsi hodil odkaz na par clanku ti muzu hodit odkaz na bambilion takovych clanku, co odkazuji na to, co pisu ja. Ale to bychom tu mohli byt tyden😊

Robitus
Robitus #DoYouMissMe?:-D
😁14

Uvědomte si, když Paťo něco neviděl nebo to nezná, tak to tak prostě neexistuje !

Přemýšlejte😁

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。
😁2
👍1

@Brusle🛼: Naprostá drtiva?

link

„(PROTEXT/PRNewswire) - Bezpečnostní průmysl, ve kterém společnost Hikvision aktivně působí, je v roce 2024 velice pozoruhodným prostředím. S tím, jak do něj pronikají technologické inovace a jak se přizpůsobuje vyvíjejícím se společenským potřebám, zde dochází k postupnému propojování pokročilých technologií, jako jsou umělá inteligence (UI), internet věcí (IoT) nebo big data. Tyto inovace otevírají cestu k inteligentnějším, proaktivnějším a prediktivnějším bezpečnostním řešením, která jsou nejen robustní, ale současně splňují požadavky uživatelů na snadné používání.“

link

„Microsoft chce svůj systém strojového učení s prvky umělé inteligence (UI) zapojit do další práce. Nový Copilot má pomoct v kancelářském balíku. Uživatelé už si přitom nyní UI zkoušejí přímo ve vyhledávači ve Windows a někteří další mají přístup ke generativní umělé inteligenci v programu Designer.“

link

„Umělá inteligence (UI) je schopnost systému interpretovat okolní informace, poučit se z těchto dat a využívat jejich znalosti k dosažení určitých cílů.“

Dokonce na stránkách Evropské rady je zmíněná zkratka UI - link

„Jako umělá inteligence (UI) se označuje využívání digitálních technologií k vytváření systémů schopných plnit úkoly, u nichž se obecně předpokládá, že jejich řešení vyžaduje lidskou inteligenci.“

Ve tvé bublině to tak možná funguje, no realita je podstatně odlišná.

BadExHuman22
BadExHuman22 #XSX💚/PS5💙
👍4

@Brusle🛼: vzpomeň si na Matrix

Morpheus: “Vždyť my jsme stvořili první UI”

Neo: “UI? Myslíš Umělou Inteligenci?”

꧁༒♛Makléř♛༒꧂
꧁༒♛Makléř♛༒꧂ #🏳️‍🌈🫷🗿🫸🏳️‍⚧️
🤦1

@ΛNĐ3RLΛ: i naprosto drtiva vetsina clanku o AI v Cechach pise AI a ne UI. Ostatne jsem UI nikde nevidel. Dokonce i na cz wikipedii ti vyjede zkratka pro umelou inteligenci jako AI. Proste se to tak pouziva mezinarodne.

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。
👍4

UI se běžně používá jako zkratka pro umělou inteligenci, když UI jako "user interface" mimo IT obor a videoherní žargon nikde nezaslechnete.

Pro user interface totiž existuje normální krásný český pojem: uživatelské rozhraní, který pochopí všechny věkové generace. A to říkám jako někdo, kdo sám má už mozek postihnutý všelijakými anglicismy, bez kterých se dnes už neobejde. 😁

Meier

Tohle se dělo a bude dít neustále. Ano je to hrozné z lidskeho hlediska, ale takhle to v téhle branži chodí. Pokud se prototipuje bo je v preprodukci nějaká hra tak se nepotřební vyhodej. A pak znova najmou. Tím to neobhajuji jen jsem prozřel po přečtení mnou výše uvedené knihy. Velcí vydavatelé to prostě běžně dělají. Upřímně verim6i tomu že dojde k zavření nejakeho studia nebo konsolidaci více studií do jednoho. Dyť se tahle chová 2K, EA, Sony a další. Kam se poděli studia jako Irational games, Westwoods, LucasArts a mnoho dalších. Tohle je prostě hrozně nestálé pracovní prostředí. Třeba propuštění založí další stidia a budou mít větší volnost než pod mochem jako MS. Vše má své klady a zápory.

Merdis
👍1

@mnaca: já tomu rozumím, ale opravovat někoho, když je jasné, o čem píše a vlastně ani chybu neudělal, mi přijde divný :⁠-⁠)

Deckard

Tohle není nic nečekanýho, celý technologický odvětví propouští.

Lord K
Lord K #XsX,PC,Switch
🤦1
👍1

kolik že v minulém roce propustilo lidí Sony? A kolik to bylo bylo studií?

StouperCZ
StouperCZ #Xbox GEforceNow
🤦2
😁1

@🏆Velmistr soky🏆: Xboxy nejsou třeba :) stačí nadupaný pc kde se hry hrají v lepší kvalitě a větších fps jak na Playstationu :)

Jakub Andreas
Jakub Andreas #Totální borec 💙
😁2

@🏆Velmistr soky🏆: Přímo do koulí.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články