Microsoft: indie vývojáři jsou pro nás důležití













novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
Komentáře (17)
Co by jste chtěli od firmy kterou ovládaj Davidi a jejich hvězda. Davidi jsou jak ferengové ze star treku link
nelepší fór Microsoftu od Windows 95[s6][s6][s6]
Microsoft: I indiáni jsou pro nás důležití.
když budou srá* zlato :)
podporovat indie scenu skrze specialni program....o co ze tento program si budou muset hraci zaplatit nebo bude soucasti gold uctu, MS vzdy jen vypusti na net to co hraci chteji slyset (precist) ale vzdy nejakou oklikou stejne taha z lidi penize
kazdy kdo plati je dulezity prece :D
Indie scéna je velice DŮLEŽITÁ, protože dost často přináší do hraní novou krev a neotřelost. Bez indie scény by jsme neznaly hry jako Machinarium, Minecraft, Teraria, Journey, Unfinished Swan, Fez, Knytt, Gaucamelee, a desítky dalších her, které si zahraji raději než kdejakou bezduchou AAAAAA FPS lobotomii.
bez indie her bych se obešel, ale toto vyjádrření.... no prostě microsoft style
mnohokrát som čital presný opak... takže sa dívim
Pro mě jako pro hráče příliš důležití nejsou, dávám přednost velkým exkluzivním titulům.
Jistěže jsou pro MS důležití, koho by pak dojili. [s6]
erik.golha: Jenže tyhle jejich kecy by nevydržel ani Ježíš [s6]
Shelby GT500: pretože ms verí v boha..... verí že ježiš trpel za hriechy druhých a tak si povedali: ludia budú ako ježiš budú trpieť za naše hriechy :)
Jistě že jsou, ale až ve chvíli kdy jsou úspěšní a jejich hry se prodávaj po milionech ještě před vstupem na Live (viz Minecraft)
jasné sú pre nás tak dôležitý, že im zavedieme obmedzenia..... bože môj.... další výplod zo série protichodných vyjadrení marketingového oddelnia microsoftu....
PS: keby to bola pravda tak im neurčujú žiadne podmienky pre tvorbu hier na ich konzolu.... žiadne ich špecialne progamy a ani nič podobné.... na jednu stranu sa tvária že im chcú pomôcť ale v skutočnosti iba nastolili podmienky ako ich donútiť hrať podla ich pravidiel.... fujtajbl
No podle všech článků sou pro MS všichni důležití. Vývojáři velkých her i Indie, HC hráči, casual hráči prostě všichni. Tak když vědí jak sou všichni důležitý tak proč se furt snaží nasrat tu největší a nejdůležitější skupinů a to sou hráči (zákazníci) !!!!
pro mě indie vývojáři důležití nejsou :D
Kurva ať už je E3 a já vím, jestli tam bude nálož 15 AAA her nebo to zasviní Kinectem.