Konzolista.cz

Michel Ancel se rozpovídal o problémech s vývojem Beyond Good & Evil 2 a zrušení hry WiLD

novinkapondělí 9. prosince 2024Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Michel Ancel se rozpovídal o problémech s vývojem Beyond Good & Evil 2 a zrušení hry WiLD
Dnes už bývalý vývojář Michel Ancel se v současnosti věnuje projektům spojených s přírodou a na videohry nemá moc čas. Ten si ale našel, aby poskytl rozhovor magazínu Superpouvoir, v rámci něhož se zmínil i o svých dvou problémových projektech Beyond Good & Evil 2 a WiLD. Co se týče prvního projektu, Ancel viděl problém v tom, že každý manažer měl trochu jinačí vizi pro hru. Herní ředitel chtěl mít hru postavenou na generovaných dungeonech, Ancel zase snil o vesmírném dobrodružství. Nikdo se ve studiu nedokázal s nikým dohodnout a projekt nasměrovat jedním směrem, čemuž nepomohla ani návštěva Yvesa Guillemota. Nyní už má mít hra Beyond Good & Evil 2 nové vedení, tak uvidíme, jestli se jí někdy dočkáme.

Kromě Beyond Good & Evil 2 pracoval Michel Ancel se svým studiem Wild Sheep na survival hře s otevřeným světem WiLD, která vznikala pro konzole PlayStation. Nyní jsme se konečně dozvěděli, co se přesně stalo a proč byla nakonec zrušena. Podle Ancela existovala v roce 2018 docela pěkná hratelná verze, ale následně se rozhodli připravit upgrade pro konzoli PlayStation 5, což mělo vývoj zbrzdit. V té době docházelo na straně Sony k velkým změnám ve vedení, a proto byl vývoj hry zastaven. Krátce na to se ozval Ubisoft, že by měl o hru zájem, takže se o tom začalo jednat a jednání byla v pokročilé fázi. V tu chvíli se ozvala i Sony, že by o hru měla stále zájem a zdvojnásobila by rozpočet, ale jednání s Ubisoftem byla už hodně daleko. Ancel při vzpomínání říká, že to byla velká škoda, protože to vedlo ke zrušení hry. Ta se totiž dostala do rukou vedení Ubisoftu v Paříži, které už bylo nějakou dobu samo v chaosu, přičemž požadovalo změny, aniž by hru skutečně hrálo. „Už jsem tam nebyl, abych hru bránil. Byla doslova rozdrcena lidmi z tohoto oddělení. Po dvou letech byla hra zrušena s tím, že už neodpovídá původnímu konceptu,“ dodal Ancel. 

Zdroj: Superpouvoir
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Komentáře (2)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Loneck
Loneck #Loneck
👍4

"Herní ředitel chtěl mít hru postavenou na generovaných dungeonech." To snad není ani pravda, jak někdo může chtít v pokračovaní k jedničce něco takového.

monkey
monkey #021

WILD mě moc mrzí.

Velký těšení tenkrát bylo.Léta letoucí očekávání.Ticho po pěšině.

A oni si to přehazovali jak horkej pytel ...

To jim nikdy neodpustím 😉 😋

Hold osud nepřál 🙏 PEACE + LOVE 🤣