Mark Cerny se rozpovídal o konzoli PlayStation 4 Pro

novinka  65
Martin Šmíd, 8. 9. 2016 9:49
Hlavním designérem konzole PlayStation 4 byl Mark Cerny, a asi nepřekvapilo včera oznámení, že měl prsty i ve vylepšené verzi PlayStation 4 Pro. Následně poskytl rozhovor, v němž řekl, že Pro verze není startem nové konzolové generace, ani se nesnaží s ní narušit klasický konzolový cyklus. Cílem Sony je přinést lepší zážitky na PS4 bez narušení konzolové generace, což je pro ně hodně důležité. I proto budou nadále podporovat starou verzi. Podle Cerného je nová konzole zaměřena hlavně na lepší vizuální zpracování her a lepší framerate, čímž dává jasně vědět, že není nutné vlastnit 4K televizi, což je jasnější vyjádření než v případně Microsoftu, který nejprve u Scorpio mluvil, že rozdíl poznají jen majitelé 4K televizí, aby následně otočil. Jak ale Cerny dodává, framerate bude lepší jen u singleplayerových her, u multiplayerových musí být na staré i nové PS4 stejný, protože hráči budou hrát společně. Lepší hardware se dotkne i her pro PlayStation VR, které budou ostřejší a mít detailnější grafiku. Sony má podle Cerneho velkou podporu od vydavatelů pro novou konzoli, s nimiž neustále mluví o podpoře 4K, případně přítomnosti HDR u každé hry. Zvláště když HDR umí každá konzole PlayStation 4. Ceny dále zmínil, že třetina prodaných televizí v roce 2016 podporuje 4K rozlišení a mnohé z nich i HDR, na které jsou nyní všichni s PS4 připraveni.

Zdroj: Tisková zpráva

Playstation 4

ps4
SCEE, SCEE
Datum vydání hry:
13. 12. 2013
KARTA HRY

Komentáře