Lehké achievementy/trofeje znamenají vyšší prodeje samotné hry
novinka
24
Martin Šmíd, 8. 10. 2009 11:41
Určitě se mezi vámi najdou hráči, kteří se snaží v každé hře nasbírat co nejvíce achievementů/trofejí. Podle šéfa Gearbox Software, Randyho Pitchforda, tak můžete patřit do určité skupinky hráčů, kteří si občas vyberou i pro sebe nezajímavou hru právě kvůli lehkosti achievementů/trofejí. Podle Randyho dokonce mohou lehké achievementy navýšit prodej samotného titulu až o desítky tisíc kusů, přičemž samotný hráč, který do této kategorie patří, si koupí ročně v průměru až dvacet her. Nemusíme ani dodávat, že těch několik desítek prodaných kusů jsou pro vývojáře velkým finančním bonusem. Otázka do diskuze je tak jasná. Koupili jste někdy hru kvůli jejím lehkých achievementům/trofejím?
Zdroj: vg247
kde to žije ...
novinka
V červnovém PlayStation Plus najdete Jurassic World Evolution 2 i Trek to Yomi
novinka
Hra Diablo IV dostává v prvních recenzích vysoké známky
novinka
Oznámeny nové hry pro Xbox Game Pass i Games with Gold
novinka
Konami potvrdilo, že na Metal Gear Solid Delta: Snake Eater nepracuje Hideo Kojima ani Yoji Shinkawa
novinka
Umělecký ředitel God of War se připojil k Netflixu, bude pomáhat s velkou AAA hrou
novinka
Free-to-play puzzle RPG hra Puzzle Quest 3 je dostupná na konzolích PlayStation a Xbox
novinka
Výborná plošinovka Ratchet & Clank: Rift Apart vyjde koncem července na PC
novinka
Hra Six Days in Fallujah vyjde v příštím roce, nový trailer oznamující early access verzi pro PC
recenze
Street Fighter 6
fórum
Sokyho herni koutek
Komentáře