Kolekce Tomb Raider I-III Remastered má obsahovat české titulky

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (28)
Další skvělé zprávy....link
Hlavně level Temple Xian v TR2 kde se dala hra uložit kdykoliv i těsně před smrtí a v tomhle levelu hráč mohl snadno udělat chybu, na PS1 totiž existovala jen jedna ukládací pozice v levelu, v případě chybného uložení musel hráč loadovat hru od začátku levelu.
Jak už bylo napsáno níže, mechanika téhle hry byla na bloky, takže zas tak těžké to skákání nebylo. Nicméně pamatuju si, že to hodně lidí v mém okolí nedokázalo pochopit.
Na druhou stranu, tohle tvrdím asi po třiceti dohráních TR2 a když to srovnám s jinými hrami té doby, tak Tomb Raider rozhodně patřil mezi ty těžší hry.
Já žádné cheaty v TR nikdy nepoužíval.
Tomb Raider od CORE Design byl na ovládání v poho, obtížná byla na některých místech jednička protože neměla možnost uložit hru kdykoliv ale jen v některých level, trojka byla hodně těžká, většinou když člověk nevěděl kam jít, kam skočit tak to byla frustrace protože i když šla hra uložit kdykoliv, počet save krystalů byl omezený a bylo jich málo, navíc level design neměl moc logiku a tak to bylo čistě o trpělivosti. Navíc byl TR3 dost tmavý, aby zamaskoval zobrazování objektů a omezený dohled do dálky. Ovládání bylo prostě po blocích, když si hráč zvykl, bylo to v pohodě až na pár blbých kamerových záběrů, které to kazili. Hardcore hra byla řekl bych pouze trojka a to jen na PS1, na PC to bylo ulehčené. Zajímalo by mě jeslti bude hra akceptovat cheaty, tedy zapal světlici, třikrát se otoč doleva a skoč dozadu atp. 😁
No zrovna u těchto her osobně vůbec žádné překlady nepotřebuju a vlastně jsem ani nikdy nepřemýšlel aby byly, nicméně určitě se najdou tací, kteří tímto ty hry okusí vůbec poprvé. Když jsem to jako dítě hrál, posouval jsem se od záseku k záseku, ty hry mi tehdy připadali nesmírně těžké, zcela prost porozumění mluvených slov, psal jsem si tam svou myslí vlastní příběh. Nedávno jsem zvládl jedničku dohrál přes virtuální gamepad na mobilu přes emulátor, s připojeným DualSense to je potom zcela bez obtíží. Dohrál jsem takhle přes emulátor na mobilu i The Angel of Darkness, díl, který člověk z hlediska ovládání nenáviděl i na gamepadu. Je to dokonce úplně první hra co jsem na mobilu dohrál. Jen pořád tu čtyřku a pětku je lepší zahrát v Dreamcast verzi přes emulátor. Čtyřku s vylepšenou grafikou by mohli v budoucnu přihodit. Každopádně celá první šestice her od Core Design je pro mě zásadní a byla to na několik generací pro mě nepřekonaná akční adventura, Ten způsob a míra interaktivity a navigace ve trojrozměrném prostředí mě tehdy prostě na dlouho ohromila. Koneckonců TR III - konkrétně lokace v džungli s havarovaným letadlem, to byla úplně první videoherní 3D scéna a hra, co jsem na vlastní oči viděl po všech těch 2D, čirý úžas, k tomu jsem s bráchou dostal hratelnou předváděčku MGS1 na začátku a Grand Turismo 2. No a tyhle tři hry, první úžas z 3D her, odstartovali lásku ke hrám, které miluju dnes. Naskakoval jsem do rozjetého vlaku, když byl zrovna FFIX novinkou a sedmička už tehdy mi připadala nehezky zastaralá. TR vyvolává kupu vzpomínek a asociací. Škoda že je tehdy vydavatel nenechal volněji dýchat a dohnal je k tomu nenávidět vlastní hru kvůli nesmyslné pracovní vytíženosti pro nesmyslnou nenažranost. Když si člověk uvědomí, že za scenáristickým vkladem zabití Lary ve čtyřce stojí čistě úmorná frustrace samotných vývojářů z nepřetržitého vývoje, musí se nutně ptát, jak by tito lidé se svou hrou nakládali bez všeho toho tlaku a jak by ty hry po jedničce vypadali, kdyby jeli vlastním tempem a radši svou hru a své dílo milovali.
Doplnuji, ze jsem hral na klavesnici. Ale bylo to asi podobne jak na ovladaci s tlacitky.
@Garrett: No nevím, automatické míření tam dozajista bylo a krokování na milimetry? Dojít ke hraně (s podrženým tlačítkem chůze, to jsi nespadl) a uskočit dozadu, pak rozběh a skok, podobné, jako tehdejší perský princ. Zase tak HC to nebylo. Ale těžké ano, pár úrovní bez možnosti uložit kdekoliv byla osina....
Jsem zvedav na hratelnost. Bylo to hodne na presnost. Muselo se krokovat na milimetry, jinak by Lara prepadla pres rimsu 😂 Jojo, tehda byla obtiznost her nekde jinde. Zadne automaticke mireni, chyceni atd...
Opravdu se těším i když mám komplet 1-5 na psx. Projdu to znova. Chybíš stará dobrá Laro!
To je nevidany mazec, podrzte se. Hra obsahuje jak CZ tak i SK 🧐 Pamatuji si, ze se tam moc nemluvilo, tak preklad nebyl nijak nakladny. Ale jdou dobrym smerem, palec nahoru. Ono by to bylo fajn i u remastru prvnich GTA, lbohuzel Rockstar je Rockstar...
Ja si spominam tak dekadu spat, ze do tych hier siel aj cesky dabing a bol dost podareny (prince of persia, far cry...), skoda ze sa od toho upustilo.
Tak teraz ma to už zaujma
Beru i kdyby to vyšlo jenom v Mongolštině😁, ale i tak je to bezva👍.
No ne ze by ty hry měli nějak moc textů a bylo to kdovíjak důležité. Ale dobrý.
Rozhodně kupuji.👍
Super. 🙂
Krabicovka asi nehrozi že ? 😒
Play Asia snad měla dokonce někde uvedeno že bude fyzická kopie tedy placka v krabičce tak stále s koupí čekám, nicméně beru na PSko, Switch i PC. Prosím ať tohle prodejně uspěje a dočkáme se druhé trilogie, kterou nadabovala celou Jonell Elliott, tedy TR Last Revelation, Chronicles, Angel of Darkness, a pak prosím ještě třetí trilogii s dabérkou Keeley Hawes, tj. Legend, Anniversary a Underwold, a pokud možno tak i tam všechna DLC včetně golden bikin, ty Laře na Xku v průzkumu Thajského pobřeží fakt sluší 😁 Bylo by fajn si zahrát všechny předešlé díly na PS5 a dalších herních zařízení. A dodám, titulky v této trilogii asi nebudou moc důležité, ve hrách je minimum textů a minimum dialogů zato mnoho zavřených dvěří a velmi mnoho pák k jejich odemčení.
Hovno !! Přemýšlel jsem nad koupi , je to herní klenot. Ale jestli se tohle potvrdí tak jsem rozhodnut to koupit .
Sic budu vymytat duchy z nového Edenu, ale český titulky v tomto klenotu podpořím.
Splneny sen. Kdyby se me nekdo zeptal,, jaka je nejlepsi hra myho zivota, tak bez vahani vysplouchnu TR 1-4. Objednano a kurna uz se nemuzu dockat.😃
Že by splnění snu, na který čekaly generace českých hráčů?
Česky umím, to je více než skvělá zpráva.
To se to bude s Larou hopskat.
Kdo by to řek, takhle ve čtvrtek v podvečer.
:-)
žeby?
Objednáno, navíc za tu cenu, se nedalo odolat.
CZ je uvedena i na kartě Xbox verze.
Pokud bude cestina na vsech platformach tak super