Ken Feldman: Kratose měl být elf

novinka  5
Petr Strecker, 19. 2. 2010 3:43
Kratos ze série God of War vám dneska možná připadá jako ideální prototyp psychopata, jak svým vzhledem, tak myšlením. Jenže Ken Feldman, vrchní designér prostředí celé série nyní přišel s tím, že vytvoření Kratose do takové podoby, jak ho známe dnes, trvalo téměř přes rok a půl, přičemž vývojáři vystřídali hned několik konceptů své postavy. Pravdou je, že všechno se točí kolem Kratose, od příběhu, po zbraně, tudíž je potřeba, aby postava seděla pokud možno dokonale. Někteří jeho kolegové přišli s nápady, že Kratos by mohl mít uprchlý otrok, nebo tajemná mužská postava kráčející krajinou, držící dítě v náručí. Nebýt Davida Jaffeho, který přišel s aktuální podobou Kratose, jsme mohli hrát za malou elfskou postavičku, s extrémními sklony k hysterickým záchvatům a animacemi jako od Walta Disneyho. Možná se smějete, ale přesně takto měl původně Kratos vypadat. „První postava, se kterou jsme přišli, byl malý, hysterický elf. Animace této postavy vypadaly jako od Disneyho.“ Poté už ale přišel Jaffe, který se inspiroval filmy jako Jáson a Argonauti, či jeho oblíbenými hrami z Atari 2600. Jak vidíte, mohlo být daleko hůře. Když se na to podíváte zpětně, Kratos hře dodává opravdu mnoho šťáv.
Zdroj: n4g

God of War 3

ps3
Sony Computer Entertainment, SCE Santa Monica
Datum vydání hry:
16. 3. 2010
KARTA HRY
10/10

Komentáře