Iwata: Na trh s mobilními telefony se nechystáme


recenze
Sleep Awake
novinka
Final Fantasy VII Remake Intergrade vypadá i běží dobře na konzoli Nintendo Switch 2
novinka
Gears of War: E-Day je nejambicióznější hra studia The Coalition
novinka
Hra Avatar: Frontiers of Pandora dostala rozšíření From the Ashes, podívejte se na launch trailer
fórum
Think before you sleep
novinka
Intergalactic: The Heretic Prophet je plánován na polovinu roku 2027, vývojáři měli v posledních týdnech pracovat přesčasy
novinka
Aces of Thunder má konečně datum vydání, pro PlayStation VR2 vyjde začátkem února
novinka
Hráči vyhráli, hra R-Type Dimensions III vyjde pro Nintendo Switch 2 na klasické kartě
novinka
Nový trailer na Dragon Quest VII Reimagined představuje svět, příběh i hádanky
novinka
Akce S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl dnes dostává slíbený velký update Stories Untold
Komentáře (19)
@sega.maniac plně chápu o čem mluvíš, pro Tatsunoko vs. Capcom loni vyšel právě takový pořádný ovladač link
Herni konzole existuji, protoze je chceme my - hraci. Nove hry a nove technologie se prestanou vyvijet, az po nich prestane poptavka, coz je vzhledem k masovemu trendu "ubavit se k smrti a proflakat cely zivot", dost malo pravdepodobne.
A aby byl muj komentar take take trochu k tomu, o cem se pise v clanku: Chapu Nintendo, ze se nechce pustit na trh mobilnich telefonu a vubec mi nevadi, ze si z Nintenda nezavolam.
Herni konzole existuji, protoze je chceme my - hraci. Nove hry a nove technologie se prestanou vyvijet, az po nich prestane poptavka, coz je vzhledem k masovemu trendu "ubavit se k smrti a proflakat cely zivot", dost malo pravdepodobne.
A aby byl muj komentar take take trochu k tomu, o cem se pise v clanku: Chapu Nintendo, ze se nechce pustit na trh mobilnich telefonu a vubec mi nevadi, ze si z Nintenda nezavolam.
@sega.maniac už to sice napsal @VortexCZ, nicméně detailněji: Atari mělo jako první analogový joystick, již v roce 1982, byl to ale tradiční velký joystick, jen s analogovým snímáním; nicméně nepřesnost a nespolehlivost zařízení vedly k tomu, že v té době se analogové joysticky skoro nepoužívaly, všichni dávali přednost digitálním.
21. dubna 1996 oznámilo a 24. června 1996 vydalo Nintendo svou konzolu N64 s malou analogovou páčkou ovládanou palcem, integrovanou na ovladači, prakticky v té podobě, v jaké známe páčku dodnes.
5. července 1996 vydává Sega svůj nový ovladač 3D Control Pad se svou variantou analogové páčky. Ano, vzhledem k blízkosti vydání N64 a 3D Controlu je zjevné, že obě firmy nejspíš dostaly stejný nápad, nekopírovala jedna od druhé a i kdyby nebylo Nintenda, stejně bychom dnes analogovou páčku díky firmě Sega měli. Nicméně za "otce" dnešní podoby analogové páčky na ovladačích je považováno N64.
Později Sony přidalo druhou páčku (ovladač Dual Analog, duben '97) a potáhlo vršky páček gumou (DualShock, listopad '97), obojí následovně převzali Nintendo i Microsoft.
Zdroj: Wikipedia.org
sega: Atari mělo sice páčku už dřív, ale vpodstatě byla digitální a 3D pad od segy přišel až po nintendu.
Díky Bohu (Iwatovi) za Nintendo a jeho postoje. Copak chcete už jen hry, které vás vodí za ručičku a šipka vás dovede bez jakéhokoliv zamyšlení ke konci..?? Fakt jsem čím dál tím alergičtější na postoje typu : stačí mi gamepad a mačkat. To je určitě hráč, co poslouchá Bílou a kouká na Vékávěčka :).
blau himmel: Monster Hunter 3G (tedy upravená verze Tri) je na japonském Amazonu číslo jedna v předobjednávkách. S jakými hráči jsi mluvil?
taky jsem videl video k hunterovi 4 , zdalo se mi fajn, jenom uvazuju , zda neni trochu zvlastne udelane, na tom foru to prezentovali, jako definitivni prulom 3DS , o to vic me prekvapilo, ze reakce od hracu samych , byly vesmes ne nadsene, a dneska ty akcie ,
No prave to ale zdejsim Sony-Boyz a podobnym nikdo nevysvetli [s4]
PeL.DAWE: neni to tak horuce, to mas pravdu, staci ked zacneme tym, ze bez nintenda by tu nebol ziadny playstation, a mozno by tu nebol ziadny videoherny priemysel, respektive ktovie ako by dnes vyzeral keby ho prave Nintendo v case jeho upadku nezachranilo
navyse aj dnes Sony (aj Microsoft a ostatni) berie celkom okato napady od Nintenda, staci spomenut Move
Tak jako grafika by se zlepšovala že, to bez debat..Ale nasrat na grafiku, miluju klasickou hratelnost, skoro ani jedna hra z nynější doby mě tak neuchvátila jako kdysi Zelda nebo Metroid..předtím to byl zas Medievil či Pandemonium..dneska jdou hry celkem do řiti..
Jojo, lidi. Nintendo krachuje od roku 1889... To slyšíme pořád.
stefi: Zas tak horky by to asi nebylo. Vim ze se nechalo hodne her inspirovat Nintendem, ale aby se zastavil celej herni svet jak rikas, to asi ne :)
Rozumný krok. Nintendo musí zůstat své a jen na svých konzolích.
@Malasnikov tak jen abys věděl, co mají ty tvoje luxusní hry společného s Nintendem -- směrový kříž pochází od Nintenda (NES), analogovou páčku používanou na tvém oblíbeném DualShocku vymyslelo Nintendo (N64), nemálo her otevřeně přiznává inspiraci hrami od Nintenda (např. God of War - řada herních elementů inspirována Zeldou). Takto by šlo pokračovat ještě dlouho.
StefiCZ tak to si hodně naivní. Já už sem hrál desítky luxusních her, a pokud vim tak s Nintendem neměli nic společnýho. A periferie mě nezajímají, stačí mi DualShock. :)
To se moc smat nebudes, protoze v momente kdy zkrachuje Nintendo herni trh zamrzne na bode v jakem je dnes, nebudou zadne kvalitni hry vyjma HD predelavek, zadne nove periferie a na trhu nebude nic originalniho k okopirovani :)
Však oni jednou zkrachujou...a já se budu smát.
Akcionáři by ho chtěli nejspíš vidět na iPhonu. (Upozornění, nemluvím o hráčích, ale o akcionářích)