Konzolista.cz

Indie hry na Xbox One až na jaře příštího roku

novinkaúterý 24. září 2013Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Indie hry na Xbox One až na jaře příštího roku
Není tajemstvím, že Sony u nezávislých vývojářů zatím vede, ostatně stačí se podívat, kolik menších her je oznámeno kolikrát exkluzivně pro Playstation platformy. Microsoft proto musel reagovat na GamesComu změnou své politiky, která byla pro inie vývojáře velkou překážkou. Podle všeho na změnu indie vývojáři zareagovali dobře a někteří projevili už i zájem o vývoj pro Xbox One, ale nebude to hned. Phil Harrison dnes řekl, že neočekává indie hry hned na launch konzole Xbox One, ale nejdříve na jaře příštího roku. Nic konkrétního ale nyní říci nemůže, protože vše je v jednání.
Zdroj: gamingeverything.com
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Komentáře (20)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Predicktor soky
Predicktor soky #Old shatterhand
👍2

Deshiene pokud jsi to nepochopil doteď, tak už to nepochopíš nikdy :D Howgh!

miky20
miky20 #One& only

Wizable v plné polní. Hulan konzolisty.

Deshien
👍3
👎1

Mame tu noveho IT odbornika [s6] Nicmene ti to trochu opravim protoze podle mych propoctu je dnesni prumer v rozliseni 907,45P a xbox je slabsi o 12,475% , Vita neni o 55% slabsi nez ps3 ale o 58% a pri teplote nad 30stupnu dokonce jen o 56%.

Pocet nekvalitnich portu na ps3 je nula protoze se jedna o uplatek ze strany MS,takze i kdyz jsou graficky na prvni pohled horsi neni tomu tak

wizable

4K díky ceně bude standart za 10 let....

Za 6 let bude pořád full HD...dnes je standartní průměr 900p....1080p nemá každý.

Za 6 let bude vývoj engine lehčí,tudíš nebudou konzole tak extrémě pozadu za PC jako dnes,i díky PC archytektuře....moc daleko nebude,když vezmu v potaz cenu počítačů....vývoj bude pořád směřovat hl na konzole i za 6 let...tudíš PC moc daleko nebude.

wizable

Výkon bude poznat v exkluzivitách,či za 5 let cca.

wizable
👍1

Pokud jde o peníze,tak jsou vývojáři schopni všeho,ale díky tomu má fakt PS4 větší potencionál do budoucna než HW slabší XboxOne.

Třeba za 6-7 let kdy se bude XboxOne skoro u všech her plácat na rozlišení 1280x720-1280x768-v indie či méně náročných hrách 1600x900 možná s FXAA a nízkými detaily úplně bez speciálních efektů s nízkými texturami.

Tak PS4 bude cca třeba na 1366x800-1440x900 a v méně náročných hrách 1650x1050,či dokonce full HD na středních texturách-místama středních,či nízkých detailech,třeba na 2xAA a narozdíl od XboxOne bude zvládat více efektů.

Nebo vezměme v potaz GTA 6 které by vyšlo třeba za 5 let...

Na XboxOne by jelo na 1440x900/střední textury,střední detaily/FXAA a třeba 55 NPC na viditelnou vzdálenost a 30-40 FPS

Na PS4 by jelo na 1600x900/střední textury/střední detaily/2xAA/90 NPC na viditelnou vzdálenost,či vykreslenou vzdálenost/na 40-55 FPS.

wizable
👍3
👎1

Přesněji většina her na PS4 budou mít grafické nastavení XboxOne,bude mít třeba jen vyšší AA na PS4,aby se to dobře prodávalo na XboxOne....

I u BF4 potvrdil Dice že by neměli problém vytáhnout z PS4 lepší grafiku v BF4,ale musí to ořezan na úkor XboxOne,protože potřebují vydělávat co nejvíce z obou next gen platforem....naštěstí toto potvrdilo jen pár vývojářů

wizable
👍2

Několik vývojářů se také nechalo slyšet, že se některé multiplatformní tituly pravděpodobně budou na PS4 lehce ořezávat, aby nevypadaly o moc lépe, než je tomu u konzole Xbox One a neuváděly Microsoft do rozpaků. To sice nepotěší majitele PS4, na druhou stranu to ale znamená, že bude mít konzole potenciál, který dříve nebo později odhalí naplno. Takže si počkejme.

On mluvil o next genu,což i potvrdilo Dice a tím trochu vysvětlují jen střední PC nastavení,už to bylo ohlášeno oficiálně.

charvisan
👍3

,, Nebýt sony tak jsou konzole mrtvé,, tak takový blud jsem dlouho neslyšel, jako sry ale konzole není jen sony ...

miss.faraon
👍2
👎1

Dzunk: Samozřejmě že to bylo kvůli až mimozemské architektůře PS3. Jak dokazují multiplatformy z posledních let. Sony jasně vede. Ten problém se týkal především her cca tři roky od launche a to ještě ne všech. Navíc ty detaily byli tak malé a pouhýk okem neviditelné, že když to Xboxákům někdo nenaservíroval ve srovnání věděli hovno :D

Dzunk
Dzunk #anomalous

ja myslel ze multiplatformy vypadaly hur protoze se vyvojarum hur programovalo na architekture procesoru ktery sony pouzila, pokud se mylim prosim opravte me. samotnyho me to totiz zajima z hlediska konkurencni politiky ms.

Arrozo
Arrozo #PS5
👍2

Právě, že se dá vygůglit cokoliv a následně trollit:)

bf333
bf333 #Ravens

Mitsu:Nevim jak to myslis,ale castecne je to pravda a da se o tom leccos vygooglit[s16]

mik5cz
mik5cz #11.1 sound
👍1

Fanboy-To by mě zajímalo, kdo takovej nesmysl řek?! [s6]

Ondrej120
Ondrej120 #LIN - KIN
👍4
👎1

Fanboy: Hmm... zajímavé, jsem z toho úplně v rozpacích [s16]

PS3Fanboy
PS3Fanboy #Ni no kuni
👍7
👎7

Sony kopírovači. Nebýt sony tak jsou konzole mrtvé.

Několik vývojářů se také nechalo slyšet, že se některé multiplatformní tituly pravděpodobně budou na PS4 lehce ořezávat, aby nevypadaly o moc lépe, než je tomu u konzole Xbox One a neuváděly Microsoft do rozpaků. To sice nepotěší majitele PS4, na druhou stranu to ale znamená, že bude mít konzole potenciál, který dříve nebo později odhalí naplno. Takže si počkejme.

Stinky Johnny
Stinky Johnny #Kup si GP
👍1

No Dasi a kdyby MS nebili krkouni a tak těch her za osm let mohlo být tolik, že se tam ani nevešly, do té kolonky[s6]

eversman57
eversman57 ## Popravčí
👍4

byla a co to s tim má společného ?

Deshien
👍1

nebyla na xboxu 360 kolonka Inde games a tam vice nez 2000 her ke koupeni ??

miky20
miky20 #One& only
👍1

Na Indies mám teď Vitu. Nepotřebuju je na velké konzole.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články