Indie hry na Xbox One až na jaře příštího roku













novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (20)
Deshiene pokud jsi to nepochopil doteď, tak už to nepochopíš nikdy :D Howgh!
Wizable v plné polní. Hulan konzolisty.
Mame tu noveho IT odbornika [s6] Nicmene ti to trochu opravim protoze podle mych propoctu je dnesni prumer v rozliseni 907,45P a xbox je slabsi o 12,475% , Vita neni o 55% slabsi nez ps3 ale o 58% a pri teplote nad 30stupnu dokonce jen o 56%.
Pocet nekvalitnich portu na ps3 je nula protoze se jedna o uplatek ze strany MS,takze i kdyz jsou graficky na prvni pohled horsi neni tomu tak
4K díky ceně bude standart za 10 let....
Za 6 let bude pořád full HD...dnes je standartní průměr 900p....1080p nemá každý.
Za 6 let bude vývoj engine lehčí,tudíš nebudou konzole tak extrémě pozadu za PC jako dnes,i díky PC archytektuře....moc daleko nebude,když vezmu v potaz cenu počítačů....vývoj bude pořád směřovat hl na konzole i za 6 let...tudíš PC moc daleko nebude.
Výkon bude poznat v exkluzivitách,či za 5 let cca.
Pokud jde o peníze,tak jsou vývojáři schopni všeho,ale díky tomu má fakt PS4 větší potencionál do budoucna než HW slabší XboxOne.
Třeba za 6-7 let kdy se bude XboxOne skoro u všech her plácat na rozlišení 1280x720-1280x768-v indie či méně náročných hrách 1600x900 možná s FXAA a nízkými detaily úplně bez speciálních efektů s nízkými texturami.
Tak PS4 bude cca třeba na 1366x800-1440x900 a v méně náročných hrách 1650x1050,či dokonce full HD na středních texturách-místama středních,či nízkých detailech,třeba na 2xAA a narozdíl od XboxOne bude zvládat více efektů.
Nebo vezměme v potaz GTA 6 které by vyšlo třeba za 5 let...
Na XboxOne by jelo na 1440x900/střední textury,střední detaily/FXAA a třeba 55 NPC na viditelnou vzdálenost a 30-40 FPS
Na PS4 by jelo na 1600x900/střední textury/střední detaily/2xAA/90 NPC na viditelnou vzdálenost,či vykreslenou vzdálenost/na 40-55 FPS.
Přesněji většina her na PS4 budou mít grafické nastavení XboxOne,bude mít třeba jen vyšší AA na PS4,aby se to dobře prodávalo na XboxOne....
I u BF4 potvrdil Dice že by neměli problém vytáhnout z PS4 lepší grafiku v BF4,ale musí to ořezan na úkor XboxOne,protože potřebují vydělávat co nejvíce z obou next gen platforem....naštěstí toto potvrdilo jen pár vývojářů
Několik vývojářů se také nechalo slyšet, že se některé multiplatformní tituly pravděpodobně budou na PS4 lehce ořezávat, aby nevypadaly o moc lépe, než je tomu u konzole Xbox One a neuváděly Microsoft do rozpaků. To sice nepotěší majitele PS4, na druhou stranu to ale znamená, že bude mít konzole potenciál, který dříve nebo později odhalí naplno. Takže si počkejme.
On mluvil o next genu,což i potvrdilo Dice a tím trochu vysvětlují jen střední PC nastavení,už to bylo ohlášeno oficiálně.
,, Nebýt sony tak jsou konzole mrtvé,, tak takový blud jsem dlouho neslyšel, jako sry ale konzole není jen sony ...
Dzunk: Samozřejmě že to bylo kvůli až mimozemské architektůře PS3. Jak dokazují multiplatformy z posledních let. Sony jasně vede. Ten problém se týkal především her cca tři roky od launche a to ještě ne všech. Navíc ty detaily byli tak malé a pouhýk okem neviditelné, že když to Xboxákům někdo nenaservíroval ve srovnání věděli hovno :D
ja myslel ze multiplatformy vypadaly hur protoze se vyvojarum hur programovalo na architekture procesoru ktery sony pouzila, pokud se mylim prosim opravte me. samotnyho me to totiz zajima z hlediska konkurencni politiky ms.
Právě, že se dá vygůglit cokoliv a následně trollit:)
Mitsu:Nevim jak to myslis,ale castecne je to pravda a da se o tom leccos vygooglit[s16]
Fanboy-To by mě zajímalo, kdo takovej nesmysl řek?! [s6]
Fanboy: Hmm... zajímavé, jsem z toho úplně v rozpacích [s16]
Sony kopírovači. Nebýt sony tak jsou konzole mrtvé.
Několik vývojářů se také nechalo slyšet, že se některé multiplatformní tituly pravděpodobně budou na PS4 lehce ořezávat, aby nevypadaly o moc lépe, než je tomu u konzole Xbox One a neuváděly Microsoft do rozpaků. To sice nepotěší majitele PS4, na druhou stranu to ale znamená, že bude mít konzole potenciál, který dříve nebo později odhalí naplno. Takže si počkejme.
No Dasi a kdyby MS nebili krkouni a tak těch her za osm let mohlo být tolik, že se tam ani nevešly, do té kolonky[s6]
byla a co to s tim má společného ?
nebyla na xboxu 360 kolonka Inde games a tam vice nez 2000 her ke koupeni ??
Na Indies mám teď Vitu. Nepotřebuju je na velké konzole.